Gå til innhold

Smaken av jordbær og Jägermeister

Whimsical

Anbefalte innlegg

"Shit så jævlig" var det første som slo meg når jeg våknet i morres, jeg smattet og smakte litt på tunga. Det andre som slo meg var "hvorfor ligger jeg på badet?". En grøssning gikk nedover ryggraden der jeg kunne smake en ekkel blanding hovedsaklig bestående av jordbær og jägermeister. Rester etter øl, potetgull, oppblåst selvtillit og skam satt også igjen mellom tennene.

Ingen danset bedre enn det jeg gjorde i går, ingen sang finere, ingen fortalte morsommere historier og hemligheter som "dere må love å ikke si det til noen, men jeg har .. ". Noe klarte jeg å holde hemmelig i flere år, den rekorden raknet i går.

Og det beste av alt, ingen erklærte sine følelser på sms enn det jeg gjorde i går, bare synd han er over meg, og jeg langt fra over ham. Og jeg som skulle være så kald og likegyldig, det ble spylt overbord sammen med all selvrespekt. Jeg sendte til og med flere meldinger. Og så spilte jeg inn en beskjed på telefonsvareren, dere vet, bare i tilfelle han ikke fikk meldingene.

Jeg drikker faktisk ikke så ofte, tvert om meget sjelden, men det må tydeligvis innskrenkes til minimum sammen med ansettelse av en verge og alkolås på tlf.

Siden jeg så elegant avsluttet kvelden i går med brøle på elgen og sovne på dass, var jeg i relativt OK form da jeg våknet i morres, dagen i dag har gått med til sårt trengt husarbeid, pleie litt knust selvtillit, og lage seg tidenes største salat av alt som holdt på å spasere ut på datoen sin, nam.

Vel, velkommen til min dagbok, da!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke lov å ha dyr i leiligheten jeg bor i, men jeg bør vel kanskje hive inn en søknad likevel siden det kryr så intenst av edderkopper her at det kan kalles oppdrett. Googlet etter løsninger mot edderkopproblemer og kom selvsagt tilbake til forumet her, alle veier leder til Rom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe av det tøffeste når et forhold ender er det å legge seg om kvelden og våkne om morningen. Jeg er ofte alene, men er sjelden så ensom som akkurat da.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag lånte jeg "Golddigger" av Alexia Bohwim på biblioteket. Trodde det var en veiledning, dessverre var det bare en roman.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...