Gjest Gjest Skrevet 2. juni 2013 #1 Skrevet 2. juni 2013 Jeg har bestandig ment at min kjære har vært for overvektig, ikke så mye i begynnelsen (kanskje 10kg) men mer og mer etterhvert (nå kanskje 30kg) Pga overvekten har jeg bestandig irritert meg når hun har overspist eller dyttet i seg sjokolade eller annet snop. I det siste har imidlertid ting begynt å endre seg kraftig, jeg har nemlig begynt å digge den feite DEILIGE rumpa hennes, blir kåt bare jeg tenker på den den. Jeg bare elsker å stå bak det store deilige hekkaggregatet hennes å gi full gass, se de deilige runde rumpeballene skvulpe frem og tilbake, fy fa.en det er digg Å fy fa.en tykke jenter med rumpe, lår og bryst er sexy! Tenkte jeg skulle bestille sexy undertøy til henne, noen som vet av en bra nettside? Med bra utvalg til tykke jenter. Hun er ca 160 og veier 85 - 90kg tror jeg, bh har størrelse E cup. Eller vil jag bare si til dere som ikke har prøvd tykke sexye jenter, PRØV!
Gjest anonym Skrevet 2. juni 2013 #3 Skrevet 2. juni 2013 Jeg har bestandig ment at min kjære har vært for overvektig, ikke så mye i begynnelsen (kanskje 10kg) men mer og mer etterhvert (nå kanskje 30kg) Pga overvekten har jeg bestandig irritert meg når hun har overspist eller dyttet i seg sjokolade eller annet snop. I det siste har imidlertid ting begynt å endre seg kraftig, jeg har nemlig begynt å digge den feite DEILIGE rumpa hennes, blir kåt bare jeg tenker på den den. Jeg bare elsker å stå bak det store deilige hekkaggregatet hennes å gi full gass, se de deilige runde rumpeballene skvulpe frem og tilbake, fy fa.en det er digg Å fy fa.en tykke jenter med rumpe, lår og bryst er sexy! Tenkte jeg skulle bestille sexy undertøy til henne, noen som vet av en bra nettside? Med bra utvalg til tykke jenter. Hun er ca 160 og veier 85 - 90kg tror jeg, bh har størrelse E cup. Eller vil jag bare si til dere som ikke har prøvd tykke sexye jenter, PRØV! Kult å høre! Jeg er naturlig slank jente/dame, men synes mange damer kan være flotte med ekstra kilo på kroppen. De er mykere, ofte god hud ( Erna Solberg ), ja deilige som du beskriver.
Gjest Gjest Skrevet 2. juni 2013 #4 Skrevet 2. juni 2013 Takk! Noen som har tips til størrelser? Har lyst å overraske henne, størrelser er ikke helt min greie:-)
Gjest Gjest Skrevet 2. juni 2013 #6 Skrevet 2. juni 2013 Kult å høre! Jeg er naturlig slank jente/dame, men synes mange damer kan være flotte med ekstra kilo på kroppen. De er mykere, ofte god hud ( Erna Solberg ), ja deilige som du beskriver. Hehe, Erna blir kanskje litt i overkant for min del, hun har liksom ikke de deilige formene jeg liker :-) Stor mage er jeg ikke så glad i.
Polly Ester Skrevet 2. juni 2013 #7 Skrevet 2. juni 2013 Det som er viktigere å vite enn hvor mange kg hun veier er cm omkretsen rundt kroppen for å vite hvilken str. bh hun trenger. De kiloene kan sitte på helt andre steder enn på meg f.eks. Jeg veier omtrent det samme, men er 10 cm høyere og jeg bruker bhstr. 75 K.
LillaFrosk Skrevet 2. juni 2013 #8 Skrevet 2. juni 2013 Er umulig for oss å vite størrelsen hennes. Så, enten må du spørre henne, eller ta en kjapp titt på en av bhene/trusene hun har fra før av.
Gjest Gjest Skrevet 2. juni 2013 #9 Skrevet 2. juni 2013 Det som er viktigere å vite enn hvor mange kg hun veier er cm omkretsen rundt kroppen for å vite hvilken str. bh hun trenger. De kiloene kan sitte på helt andre steder enn på meg f.eks. Jeg veier omtrent det samme, men er 10 cm høyere og jeg bruker bhstr. 75 K. 75K Seriøst? Du må ha noen alvorlige mugger, eller? Tror hun har 85E, noe som for meg sier at hun er litt "rundere" enn deg? Men hvordan finner jeg str på kosjett f.eks, dette finner jeg ikke i skapet hennes.
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2013 #10 Skrevet 2. juni 2013 Ok? Anonym poster: 75d7507cb5064946f3c433b85207d12e
Polly Ester Skrevet 2. juni 2013 #11 Skrevet 2. juni 2013 75K Seriøst? Du må ha noen alvorlige mugger, eller? Tror hun har 85E, noe som for meg sier at hun er litt "rundere" enn deg? Men hvordan finner jeg str på kosjett f.eks, dette finner jeg ikke i skapet hennes. Vannmugger lissom... K'en blir til K fordi det er 75 rundt... hadde jeg vært større i omkretsen hadde jeg hatt f.eks F eller E eller noe sånt... og da hadde det blitt ca 90 i stedet for 75... og det er derfor omkretsen er viktigere enn kilo. Korsett er vel samme str som bh, er det ikke? Du må vite hvor stor bh hun bruker og hvor mange cm rundt livet og hoftene...
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 2. juni 2013 #12 Skrevet 2. juni 2013 berre vent deg svar som: "kanskje du burde foreslå at hun begynner å trene. Trene og gå turer i lag. Dere kan vel trene i lag? Det er ikke sunt å være overvektig. Vet du BMI hennes? Kjøp et årskort på treningstudio. Støtt henne i at hun bør trene". Eg kan med 98% sikkerheit sei at eit av desse svara kjem.
Version 2.0 Skrevet 2. juni 2013 #13 Skrevet 2. juni 2013 75K Seriøst? Du må ha noen alvorlige mugger, eller? Tror hun har 85E, noe som for meg sier at hun er litt "rundere" enn deg? Men hvordan finner jeg str på kosjett f.eks, dette finner jeg ikke i skapet hennes. 75K trenger ikke å bety at hun har større pupper enn hun som bruker 85E. Jeg bruker 75E, men en med 85E har MYE større pupper enn meg. Som regel. Målet rundt sier også noe om cupstørrelsene, ikke bare bokstavene A-K. 1
Gjest Gjest Skrevet 2. juni 2013 #14 Skrevet 2. juni 2013 Hmmm Jeg som bestandig har trodd at cupen fortalte hvor stor brystene var og at tallene gikk på omkrets. Der tok jeg altså feil. Jeg var å tittet på nettsiden, ser ut som at jeg bare kan glemme korsett, dem spør etter 3 forskjellige mål
Gjest Gjest Skrevet 2. juni 2013 #15 Skrevet 2. juni 2013 Var å tittet litt i skuffen hennes, truse 40/42. BH 85E Noen tips til str på korsett?
Polly Ester Skrevet 2. juni 2013 #16 Skrevet 2. juni 2013 Har du link til korsett du syns er fint og har lyst til å kjøpe?
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2013 #17 Skrevet 2. juni 2013 Hmmm Jeg som bestandig har trodd at cupen fortalte hvor stor brystene var og at tallene gikk på omkrets. Der tok jeg altså feil. Jeg var å tittet på nettsiden, ser ut som at jeg bare kan glemme korsett, dem spør etter 3 forskjellige mål Kan du ikke bare si at du vil gi henne en overraskelse og trenger målene hennes? Anonym poster: e3717dc878bd233838a99ecfeac8d5de
Gjest Gjest Skrevet 2. juni 2013 #18 Skrevet 2. juni 2013 http://change.com/no/lissi-8.html F.eks. denne. Men der var bare 3 forskjellige på denne nettsiden. Tar gjerne mot link til nettsider med større utvalg.
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 2. juni 2013 #19 Skrevet 2. juni 2013 http://change.com/no/lingerie/special-lingeri/korsett/filter/size-85e.html http://www.zalando.no/valisere-reve-avec-moi-korsett-hvit-v3221k008-002.html
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 2. juni 2013 #20 Skrevet 2. juni 2013 http://www.lingeributikken.no/shop/super-flott-push-up-36606p.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå