Gjest Sanne__ Skrevet 2. juni 2013 #1 Skrevet 2. juni 2013 Vil gjerne lage en frisk og god smooothie som er god nå i varmen. Skal serveres til 8 personer. Noen som har en god oppskrift de kan anbefale, og kan jeg lage den ferdig like før gjestene kommer? Kjedelig å begynne å bråke med blenderen når de er her..
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2013 #2 Skrevet 2. juni 2013 Sitrus og bær er friskt. Ha også i isbiter, ekstra godt når smoothies er ekstra kald. Kan finne noen oppskrifter i morgen, er for sent på kvelden at jeg orker nå... Anonym poster: 76510b406d0ab8255a2f4b0d431b127d
Gjest Sanne__ Skrevet 2. juni 2013 #3 Skrevet 2. juni 2013 Sitrus og bær er friskt. Ha også i isbiter, ekstra godt når smoothies er ekstra kald. Kan finne noen oppskrifter i morgen, er for sent på kvelden at jeg orker nå... Anonym poster: 76510b406d0ab8255a2f4b0d431b127d tusen takk
MLy92 Skrevet 3. juni 2013 #4 Skrevet 3. juni 2013 Sist brukte jeg Mango, blåbær, banan og eple. Kanskje en rar kombinasjon, og ikke så frisk. Ville gjort som ho over skrev, med friske bær
Armitage Skrevet 3. juni 2013 #5 Skrevet 3. juni 2013 Jordbær Ananas Melk Yoghurt naturell Honning Hvor mye av hver enkelt ingrediens må man smake seg frem til:)
AnonymBruker 42 Skrevet 3. juni 2013 #6 Skrevet 3. juni 2013 Bringebær, banan og bittlitt ingefær. Vaniljeyoghurt og melk, eller appelsinjuice til å blande ut. DÆn e Goo dæn
Gjest Sanne__ Skrevet 4. juni 2013 #7 Skrevet 4. juni 2013 Bringebær, banan og bittlitt ingefær. Vaniljeyoghurt og melk, eller appelsinjuice til å blande ut. DÆn e Goo dæn Nam den høres fristende ut!
Kusmi Skrevet 4. juni 2013 #8 Skrevet 4. juni 2013 (endret) til 1 ganske stor porsjon: 1 grønt og surt eple, 1 neve babyspinat, halv avokado ELLER en halv fryst banan, en sprut sitron, en kneis ingefær (fersk eller tørket), en ts kanel, et par isbiter. Vann nok til at blenderen går rundt/ønsket konsistens. Veldig frisk og syrlig! Også en sånn superfrisk luksussmoothie: Vannmelon, frossne moreller (vanskelig å få tak i, kan også bruke frossne bringebær), en sprut sitron, litt vaniljepuler/vaniljeessens/stevia med vaniljesmak, fryst banan (når bananen er fryst gir den lite smak, men veldig god konsistens. Som softis!). Denne trenger som regel ikke ekstra væske, da vannmelonen gir veldig mye vann. Men hvis du liker den veldig flytende kan du ha oppi juice/vann/gresk yoghurt.. Det du liker best Edit: Hvis man dropper banan og vanilje på den siste smoothien der, så blir det som en slush. Som jo ikke er å forakte i sommervarmen! Endret 4. juni 2013 av Kusmi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå