Gjest Fortvilet Skrevet 2. juni 2013 #1 Skrevet 2. juni 2013 Jeg takler ikke mine svigerforeldre. De tvinger seg på oss, selv om vi sier at det ikke passer så kommer de og forventer at vi skal slippe alt vi driver med og forandre våre planer. Dessuten benytter svigerfar enhver anledning til å klå på meg (klappe meg på rompa eller stryke på meg) når mannen min ikke ser det! Jeg er en snill og forsiktig person så jeg får meg ikke til å lage en scene jeg prøver bare å holde meg i nærheten av mannen min. Jeg har såklart fortalt dette til mannen min og han har sagt flere ganger til sin far at han skal slutte med det, men han (svigerfar) bare ler det bort. Alt dette skaper selvfølgelig gnisninger mellom meg og mannen min, men hva skal jeg gjøre? Jeg kommer tilslutt til å eksplodere og det blir et H.... og da vil jo alle synes at det er JEG som er den vanskelige.
Gjest Reza08 Skrevet 2. juni 2013 #2 Skrevet 2. juni 2013 Du får si tydelig i fra at slik oppførsel vil du ikke ha noe av. De kan ikke trenge seg inn i deres privaliv helt uanmeldt og samtidig forvente at dere skal slippe alt dere har for å bli med dem. Den klåingen din svigerfar bedriver er et skritt langt over streken. Slike tilnærmelser er ikke behagelig for deg, og neste gang han gjør dette kan du si høyt at han gjør dette. Pass på at mannen din er i nærheten så han hører hva du sier.
org Skrevet 2. juni 2013 #3 Skrevet 2. juni 2013 Du har sikkert sagt det til mannen din, at faren hans klår på deg? Be mannen din følge ekstra godt med, og gjør tydelig anskrik neste gang! Åh - jeg blir så forb'*'*' på dine vegne!
zanna Skrevet 2. juni 2013 #4 Skrevet 2. juni 2013 Neste gang det skjer: si høyt og tydelig til din svigerfar så alle hører det, at om han er lei av gamlemor så får han gå å finne seg en yngre som er ledig, istedet for å klå på svigerdatteren sin. 3
Gjest Anonym Skrevet 3. juni 2013 #5 Skrevet 3. juni 2013 Grrr!!!! For en Gris svigerfaren din er hater slik gamlegriser, du få skrike ut neste gang han klå på deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå