Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det lurer jeg på. Er absolutt ikke interessert i å være en sur nabo så jeg har til nå ikke sagt ifra. Men jeg bor og eier en leilighet i enden av et rekkehus hvor de nyinnflyttede naboene har badet sitt vegg i vegg med stua og soverommet mitt. De har sex i dusjen nesten hver dag og da som oftest på kveldstid. Ikke kjempesent, som regel rundt 20.00-23.00. Men jeg har en jobb hvor jeg må stå opp grytidlig og har veldig ofte lagt meg når de setter igang. Det er lytt og jeg føler jeg får et litt for nært og ufrivillig innblikk i deres sexliv.. Er også pinlig å ha besøk pga dette.

De er generelt veldig bråkete når de oppholder seg på bad/wc. Skriker, hyler og tuller. Men det er liksom det med sexen som er vanskeligst fordi de holder på i evigheter.

Hvordan skal man ta fatt i et sånt problem? Man kan jo ikke nekte noen å ha sex på sitt eget bad. Men livskvaliteten min har sunket etter de flyttet inn fordi det føles som de står i stua mi og har seg liksom..

Kan jeg banke på og med en vennlig tone spørre om de kan ta bittelitt hensyn eller er det teit?

Anonym poster: 5a1aee838b28fb2e8e5c7fbe3b8aa258

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns ikke det er urimelig at de skal ta litt hensyn når lydnivået er såpass høyt at det sjenerer deg. Syns du skal si i fra jeg, sannsynligvis er de ikke klar over at du kan høre de. Lykke til :)

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Tenker jeg hadde dunka i veggen mens de holdt på jeg, så kanskje de tar hintet. :fnise:

Hvis det er så omfattende som du beskriver, synes jeg i alle fall ikke det er over streken å gi beskjed.

Anonym poster: 40fe6445290281641c6d84a8dfd602c8

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke sikkert de vet hvor lytt det er! De vet jo ikke at naboen hører dem med mindre naboen sier i fra.. :P Jeg ville gitt beskjed på en fint måte, de er nok greie og tar hensyn :)

Anonym poster: 43b4d6b28bf8bd2f658cee0d936458d2

• Liker 2
Skrevet

Det kan hende de vet hvor lytt det er og tennes av at du hører dem.

Vet de det ikke kan du jo prate litt høyt når du har besøk så får de høre hvor lytt det er.

Skrevet

Du kan jo legge en anonym lappe i postkassa?

• Liker 3
Skrevet

Bare vent noen måneder så er det over. Da hører du dem kanskje hver fredag...

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Okei, da får jeg ta mot til meg og banke litt beskjedent på døra deres:b

Skrevet

Selfølgelig kan du banke på og si fra! Det er ikke teit i det hele tatt. De er antageligvis ikke klar over at det er så lytt.

Folk flest vil jo ikke sjenere andre med slikt. Finnes jo selvfølelig unntak, som på død å liv må kommunisere til omverden at de har det så "superbra" sammen, men får jo håpe ikke naboene dine er av sorten...

-Hei, jeg syes det er veldig flott at dere har et bra samliv og greier, men det hadde sabla allright om jeg kunne få høre hva de sa på dagsrevyen til tider :)

• Liker 10
Skrevet

Du kan jo kjøpe et par sånne, pakke fint inn og henge på døra deres :fnise:

29215d1248118656-spambox-plx-d-ball-gag-pink-webbing.jpg

• Liker 27
Skrevet

herlighet, det er ikke noe problem - du kan til og med være diskret, slik som våre naboer var og slang inn i en bisetning at "det tross alt er veldig lytt"...

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Gikk ikke så bra som jeg håpet. Sjenerte meg banket på i stad og det var mannen som åpnet. Fortalte problemet og han sa noe sånt som at når jeg hadde valgt å bo i rekkehus så mye jeg tåle litt støy. Jeg lo(for jeg trodde han tulla) og han lo og så bare lukket han døra.. :(

Hva gjør jeg nå?

Gjest Gjest
Skrevet

Sett på høy musikk når de setter igang. Da pleier folk å ta hintet ganske fort. Eller så kan du stønne å dunke like høy som de.

Skrevet

Du får vel vente å se om de tar det til seg. Kan være mannen ble litt paff og reagerte med å være frekk uten at han fikk tenkt seg om. Jeg tenker hvertfall at hvis han sier det til fruen så kan det være hun blir litt pinlig berørt og faktisk skriker litt lavere :P

• Liker 6
Skrevet

Jeg har veldig lyst på en oppdatering av hvordan de reagerte om du sier ifra :D

AnonymBruker
Skrevet

Typisk at folk ikke gidder å ta hensyn. Idioter!

Anonym poster: aac98b38006f3b66de7c2b263dcf7aca

• Liker 1
Skrevet

Gikk ikke så bra som jeg håpet. Sjenerte meg banket på i stad og det var mannen som åpnet. Fortalte problemet og han sa noe sånt som at når jeg hadde valgt å bo i rekkehus så mye jeg tåle litt støy. Jeg lo(for jeg trodde han tulla) og han lo og så bare lukket han døra.. :(

Hva gjør jeg nå?

Du får vel bare bråke like hardt tilbake :P

Neei.. Altså.. Høres jo ut som koselige naboer.. :dry:

Hvis det er en slik innstilling de (/han) har, så er det tvilsomt du får de til å holde opp heller. Nytter tvilsomt å "hinte" eller noe slikt heller.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes ikke det er spesielt morsomt. Hadde vært noe annet om jeg ikke eide leiligheta mi, da kunne jeg jo bare flyttet. Ååååååeehh..typisk meg å få de mest egoistiske og STYGGE naboene ever..

Skrevet

Tror han ble flau og bare forsvarte seg. Uansett, for en idiot!!!!!!! Du får sette på høy musikk og si det samme til han; " dere må tåle litt musikk når dere har valgt å bo i rekkehus"

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nøyaktig hva sa du? :P

Anonym poster: 7829bb735d45223b9328a7a35a33938a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...