Enilorac Skrevet 2. juni 2013 #1 Skrevet 2. juni 2013 Når jeg har sittet helt nærme valpen min nå flere dager på rad har jeg merket at hun har litt surere ånde enn hun pleier. Til vanlig når jeg sitter nærme munnen hennes tenker jeg jo ikke noe over det, men nå er det litt sånn "oj ugh" ikke voldsomt i det hele tatt, men den har forandret seg litt. Det er jo tannfelling på gang og hun har mistet 1 tann nå, kan det være derfor kanskje? noen andre som fikk dårlig ånde da det var tannfelling på gang? eller er jeg helt på jordet?
Minya Skrevet 3. juni 2013 #2 Skrevet 3. juni 2013 Nå vet jeg ikke om det er det samme for hunder og katter, men minstepus hos oss er midt i tannfellinga, og han har surere ånde enn gamlepus, og veterinæren sa ingenting på det da vi var der på siste kontroll. Hvis det vedvarer etter at tannfellingen er over, kan det være noe annet, men er du bekymret, kan du jo ta en telefon til veterinæren for å høre om det er vanlig. For å sammenligne med mennesker, så får vi ofte dårligere ånde når visdomstennene vokser ut eller prøver å vokse ut. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå