m_h Skrevet 9. april 2004 #1 Skrevet 9. april 2004 Jeg skal kjøpe ny foundation og trenger råd angående hvilke som er bra å prøve ut.Har tenkt på Chanel, Dermalogica og Kanebo, siden jeg har hørt mye bra om desse. Huden min er kombinert, sensitiv og jeg får lett kviser....mineralolje er dermed utelukket...Ellers har jeg røde områder/arr som er veldig sjenerende og jeg er helt avhengig av en foundation som skjuler desse uten at det ser unaturlig ut. Er Dermalogica sin foundation lite dekkende iforhold til f.eks Chanel?Håer noen kan hjelpe
Gjest Xavia Skrevet 9. april 2004 #2 Skrevet 9. april 2004 Alle merker har ulike typer foundation. Noen som dekker lite, andre som er mer dekkende. Ta deg en tur til et bra parfymeri, og si hva du er ute etter. De kan hjelpe deg! Ellers er jeg personlig veldig fornøyd med Lancome sine foundationer.
Gjest Anonymous Skrevet 9. april 2004 #3 Skrevet 9. april 2004 Dermalogica sin er ikke spesielt dekkende. Chanel har mange forskjellige typer og er generelt et bra merke. Noen dekker mer enn andre så spør i parfymeriet. Kanebo har også en god krem foundation som kan justeres til å dekke mer enkelte steder. Shiseido har en grønn "stick" som er flott å bruke under foundation for å dekke/nøytralisere røde områder. Den er lett å bruke og gir et naturlig resultat, vel og merke med foundation over!
Gjest Anonymous Skrevet 9. april 2004 #4 Skrevet 9. april 2004 Jeg ville heller prøvdt i.d Bare Mineral loose foundations. det er 100 prosent rent ,du kan til og med sove med det, ikke at jeg vil anbefale det da...På essentialdayspa.com og dermstore .com kan du lese litt om det på sist nevnte kan du også se fargene.
m_h Skrevet 9. april 2004 Forfatter #5 Skrevet 9. april 2004 Hvordan er denne mineralfoundationen å ta på?Blir det ikke mye "søl"....Er det noen her som har prøvd denne? Har ellers fått anbefalt en kompakt foundation fra Chanel....eller Total Finish fra Kanebo. Begge desse høres bra ut.Dermalogica sin tror jeg ikke lenger er aktuell siden den ikke er spesielt dekkende.
missfidget Skrevet 9. april 2004 #6 Skrevet 9. april 2004 Jeg skal kjøpe ny foundation og trenger råd angående hvilke som er bra å prøve ut.Har tenkt på Chanel, Dermalogica og Kanebo, siden jeg har hørt mye bra om desse. Huden min er kombinert, sensitiv og jeg får lett kviser....mineralolje er dermed utelukket...Ellers har jeg røde områder/arr som er veldig sjenerende og jeg er helt avhengig av en foundation som skjuler desse uten at det ser unaturlig ut. Er Dermalogica sin foundation lite dekkende iforhold til f.eks Chanel?Håer noen kan hjelpe Egentlig synes jeg at det du beskriver egnet seg godt for Clinique sin foundation. Jeg har akkurat det samme hudtype som deg (til og med røde områder og arr som du beskriver) og bruker Clinique. Er veldig fornøyde.
Justice Skrevet 9. april 2004 #7 Skrevet 9. april 2004 Clinique Stay True Makeup, oljefri og dekkende på en gang!
mira2 Skrevet 9. april 2004 #8 Skrevet 9. april 2004 Oriflame har en veldig god foundation. Den er i Giordani-serien og finnes i 4 ulike farger. Den er veldig lett å ta på, dekker godt røde områder og du kan bruke bare fingrene. Det er en pumpeflaske og er veldig drøy i bruk.
m_h Skrevet 9. april 2004 Forfatter #9 Skrevet 9. april 2004 Tror jammen jeg skal gi Bar eEscentuals et forsøk Har lest om det på diverse sider og det ser virkelig bra ut.Noen som bruker det??
Lumiah Skrevet 10. april 2004 #10 Skrevet 10. april 2004 Jepp jeg har nettopp begynt å bruke det, og er helt frelst!! :-) Kjøper det online, da er det penger å spare! Essentialdayspa eller på dermstore.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå