AnonymBruker Skrevet 2. juni 2013 #1 Skrevet 2. juni 2013 Kunne tenke meg mer frihet..føler dagene er oppslukt av husarbeid,lekser,rot,krangling....jeg vil vere forelska og kjenne blodet bruse igjen:)) høres sikkert ego ut da men..uff,kan ikke prate med noen om det heller. Anonym poster: 7a93d9025db8888d999cb418d898a54e
Gjest Gjest Skrevet 2. juni 2013 #2 Skrevet 2. juni 2013 Kunne tenke meg mer frihet..føler dagene er oppslukt av husarbeid,lekser,rot,krangling....jeg vil vere forelska og kjenne blodet bruse igjen:)) høres sikkert ego ut da men..uff,kan ikke prate med noen om det heller. Anonym poster: 7a93d9025db8888d999cb418d898a54e Hvis barna dine er tenåringer, begynner de vel å bli store nok til å klare seg selv mer? Kanskje du skal bli flinkere til å sette grenser, ha egentid. Er du alene med barna? Du sier du savner å bli forelsket, da regner jeg med at du savner en kvinne i ditt liv. Legg deg en plan, hvordan du kan få mer tid til deg selv, til og evt møte noen. Gjør noe!
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2013 #3 Skrevet 2. juni 2013 Ts her,...Jeg er dame;)skulle stå: har mann Han er alle tiders,men vi blir oppslukt i hverdagsmas....aldri tid til å pleie forholdet...hvordan snu dette? Føler alt dreier seg om jobb,hus,barn.... Anonym poster: 7a93d9025db8888d999cb418d898a54e
Gjest anonym Skrevet 2. juni 2013 #4 Skrevet 2. juni 2013 Ts her,...Jeg er dame;)skulle stå: har mann Han er alle tiders,men vi blir oppslukt i hverdagsmas....aldri tid til å pleie forholdet...hvordan snu dette? Føler alt dreier seg om jobb,hus,barn.... Anonym poster: 7a93d9025db8888d999cb418d898a54e Dere må legge en plan sammen, PRIORITERE annerledes! Det skal ikke væe slik at man bare skal føle plikt, man skal ha tid til hverandre osv. Skriv ned hva du vil ha mer av i hverdagen, og handle derifra!
Gjest anonym Skrevet 2. juni 2013 #5 Skrevet 2. juni 2013 Tenk deg hvordan du vil at livet ditt skal være. Så legger du planer utifra det. Og selv om man har barn, er det viktig å ta vare på seg selv. Ta en helgetur alene bare du og mannen din f.eks? Kino en kveld? Gå ut med venninner, ta deg noen glass vi...ja LEV DITT liv ts, ikke bare andres!(:
Steinar40 Skrevet 2. juni 2013 #6 Skrevet 2. juni 2013 (endret) Det høres ut som at TS har mer enn nok å stri med om hun ikke skal måtte slite med en forelskelse i tillegg. Endret 2. juni 2013 av Steinar40 5
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2013 #7 Skrevet 2. juni 2013 Tenk deg hvordan du vil at livet ditt skal være. Så legger du planer utifra det. Og selv om man har barn, er det viktig å ta vare på seg selv. Ta en helgetur alene bare du og mannen din f.eks? Kino en kveld? Gå ut med venninner, ta deg noen glass vi...ja LEV DITT liv ts, ikke bare andres!(: Enig. Og alt dette husarbeid kjaset...!? Er du sikker på at det er så viktig hele tiden? Gjør de andre sin del? Stikk av-drikk vin med en venninne. Det tar tom timer og koster 120 kroner. Det kan du da få til ! Anonym poster: 8146a06abf51cf6592483f3a32359382 2
Havbris Skrevet 2. juni 2013 #8 Skrevet 2. juni 2013 Og hvor er mannen din midt oppi dette? Dere er ett av tusenvis av par som opplever å bli spist opp av en rekke prioriterte oppgaver - der forholdet kommer sist i leksa. Jeg har vært der selv. Vi vedlikeholder hus og bil fordi vi vet at det trenger vedlikehold - ellers forfaller det. Vi vet at huset/leiligheten trenger vedlikehold fordi det blir slitent av ytre påvirkninger. Men vi tror at forholdet skal være like levende etter å ha vært lagt på hylla i noen år. Vi plukker det frem igjen, puster støvet av det og blir irriterte over at det ikke overlevde. Hva er det som gjør at vi prioriterer dette så lite? 4
Steinar40 Skrevet 2. juni 2013 #9 Skrevet 2. juni 2013 (endret) Og hvor er mannen din midt oppi dette? Dere er ett av tusenvis av par som opplever å bli spist opp av en rekke prioriterte oppgaver - der forholdet kommer sist i leksa. Jeg har vært der selv. Vi vedlikeholder hus og bil fordi vi vet at det trenger vedlikehold - ellers forfaller det. Vi vet at huset/leiligheten trenger vedlikehold fordi det blir slitent av ytre påvirkninger. Men vi tror at forholdet skal være like levende etter å ha vært lagt på hylla i noen år. Vi plukker det frem igjen, puster støvet av det og blir irriterte over at det ikke overlevde. Hva er det som gjør at vi prioriterer dette så lite? Fordi man ikke kan gjøre flere ting samtidig. Og da gjør man det man "må" gjøre. Som altså betyr det samfunnet har hjernevasket folk til å tro at de "må" gjøre. Endret 2. juni 2013 av Steinar40 2
Gjest MY Skrevet 2. juni 2013 #10 Skrevet 2. juni 2013 Som en annen tråd heter: "Hva er det med menn i 40 - årene?" He - he.
Gjest MY Skrevet 2. juni 2013 #11 Skrevet 2. juni 2013 Som en annen tråd heter: "Hva er det med menn i 40 - årene?" He - he. Sorry jeg trodde det stod 40 årig mann i overskriften.
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2013 #12 Skrevet 2. juni 2013 Og hvor er mannen din midt oppi dette? Dere er ett av tusenvis av par som opplever å bli spist opp av en rekke prioriterte oppgaver - der forholdet kommer sist i leksa. Jeg har vært der selv. Vi vedlikeholder hus og bil fordi vi vet at det trenger vedlikehold - ellers forfaller det. Vi vet at huset/leiligheten trenger vedlikehold fordi det blir slitent av ytre påvirkninger. Men vi tror at forholdet skal være like levende etter å ha vært lagt på hylla i noen år. Vi plukker det frem igjen, puster støvet av det og blir irriterte over at det ikke overlevde. Hva er det som gjør at vi prioriterer dette så lite? Satt på spissen: Folk får mer glede av å rengjøre badet og imponere gjestene med velstelt hus, enn å gi mannen et kyss. Vi søker konstant bekreftelse, og tar du deg tid til å tilbringe seks timer med ektefellen når du er i et hanglende forhold, så gisper ingen av beundring. Hvis du derimot bruker seks timer på å lage mesterverk kaker fra bunnen av og legger ut bildene på Facebook, får du masse bekreftelse på hvor flink du er som menneske. Anonym poster: 054c656f4af3468840c81749c48141fc
Gjest GREEN TRSITYPP Skrevet 2. juni 2013 #13 Skrevet 2. juni 2013 Hun som var gift med meg fikk det desverre slik som deg TS.Men hun levde ut sviket til fulle, med utroskap, gikk bak min rygg med det meste. Igjen sitter en som hadde brukt hele sitt voksene liv på å bygge trygghet for henne å barna med et fullstendig knust hjerte, barn som hadde fortjent så mye bedre,At det å igjen ønske å kjenne på forelkelsens kortvarige rus er verdt å lage dype sår i de som er nærmest seg er for meg ubegripelig,men det sier mye om hvor syk verden vi lever i.
Gjest Ping Skrevet 2. juni 2013 #14 Skrevet 2. juni 2013 Hun som var gift med meg fikk det desverre slik som deg TS.Men hun levde ut sviket til fulle, med utroskap, gikk bak min rygg med det meste. Igjen sitter en som hadde brukt hele sitt voksene liv på å bygge trygghet for henne å barna med et fullstendig knust hjerte, barn som hadde fortjent så mye bedre,At det å igjen ønske å kjenne på forelkelsens kortvarige rus er verdt å lage dype sår i de som er nærmest seg er for meg ubegripelig,men det sier mye om hvor syk verden vi lever i.
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2013 #15 Skrevet 2. juni 2013 Jeg er alene med tenåring i hus, hun bor halvparten 50/50 hos meg og faren. Huset mitt ser kanskje ikke ut som drømmehuset jeg hører alle prater om, det er til tider rotete så det holder. Men jeg prioriterer å være sosial, reise på turer, trene, venner, datteren min, og en eventuell kjæreste. Får veldig mange kommentarer om hvor misunnelig folk er på meg som reiser så mye etc. ALT handler om å prioritere det man ønsker, men samtidig tørre å gå litt mot strømmen. Nå for tiden skal alle ha drømmehuset som er nyoppusset, nyeste av biler minst en men helst to, være med på alle fritidsaktiviteter etc etc, da blir det ikke noe tid igjen til kjæresteri eller eget liv, håper snart dette jaget etter det perfekte tar slutt og at folk skjønner hva som er verdt noe. Anonym poster: 89a77bd68a4cdbe60fab34278315f636 1
Steinar40 Skrevet 3. juni 2013 #16 Skrevet 3. juni 2013 (endret) Jeg er alene med tenåring i hus, hun bor halvparten 50/50 hos meg og faren. Huset mitt ser kanskje ikke ut som drømmehuset jeg hører alle prater om, det er til tider rotete så det holder. Men jeg prioriterer å være sosial, reise på turer, trene, venner, datteren min, og en eventuell kjæreste. Får veldig mange kommentarer om hvor misunnelig folk er på meg som reiser så mye etc. ALT handler om å prioritere det man ønsker, men samtidig tørre å gå litt mot strømmen. Nå for tiden skal alle ha drømmehuset som er nyoppusset, nyeste av biler minst en men helst to, være med på alle fritidsaktiviteter etc etc, da blir det ikke noe tid igjen til kjæresteri eller eget liv, håper snart dette jaget etter det perfekte tar slutt og at folk skjønner hva som er verdt noe. Anonym poster: 89a77bd68a4cdbe60fab34278315f636 Vel, beklager å måtte knuse illusjonene dine, men det å reise er faktisk ikke å gå mot strømmen. Ikke litt engang Endret 3. juni 2013 av Steinar40
Gjest ane Skrevet 3. juni 2013 #17 Skrevet 3. juni 2013 Sett pris på det du har,ts. Blodet kan du kjenne bruse med din mann. Gresset er ikke grønnere andre steder. Vanner du det lite der du er, vil du vanne like lite et annet sted... Sånn er det.
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2013 #18 Skrevet 3. juni 2013 Nei Steinar40 å reise er ikke å gå mot strømmen, men les hva jeg skriver istedet for å pirke. Anonym poster: 89a77bd68a4cdbe60fab34278315f636 1
Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2013 #19 Skrevet 4. juni 2013 Vel, beklager å måtte knuse illusjonene dine, men det å reise er faktisk ikke å gå mot strømmen. Ikke litt engang Enig, Steinar. Man går ikke mot strømmen om man reiser, alle gjør jo det nå..
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2013 #20 Skrevet 4. juni 2013 Vel, beklager å måtte knuse illusjonene dine, men det å reise er faktisk ikke å gå mot strømmen. Ikke litt engang Nå var det vel kanskje ikke reisinga i seg selv som er å gå mot strømmen men at man tar et bevisst standpunkt til jaget om stor bolig, flere biler og det sedvanlige jaget etter materialisme. Anonym poster: 48b7c6cb4f7ff09ccb832bc3b032543b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå