Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har i 4 uker nå gjort noe jeg angrer en del på. Jeg var for 5 uker siden 90 kg og var ekstremt misfornøyd med meg selv. Jeg har siden ifjor sommer gått ned 15 kg, men nå ble jeg plutselig ekstremt utålmodig og de siste ukene har jeg ligget på 600 kcal og gått ned nesten 10 kg på 5 uker.

Nå er jeg livredd for at jeg bare vil gå rett opp igjen, men jeg vil ikke fortsette og ligge så lavt for jeg skjønner at det ikke er bra for meg.

Hva skal jeg gjøre for å ikke gå rett opp igjen? Skal jeg øke med noen hundre kcal fra uke til uke eller hva?

Anonym poster: 6ae9fc1356d06c1e2fe44bde4d0425f1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du skader kroppen din ved å spise så lite. Begynn å spise skikkelig igjen, sunn og nok mat, så får du heller tåle at vekten går opp en stund. I det lange løp vil du gå ned, og det er det lange løp som teller.

Anonym poster: 5d9dcea9d03306128117769600cebd63

AnonymBruker
Skrevet

Gå opp sakte i antall kalorier og fortsett å tren(men ikke blod-tren), så kroppen får litt tid på seg å venne seg til riktig mengde kalorier igjen. Kanskje øke med 100 kalorier for hver uke som du sier. Litt går du kanskje opp likevel, men det er jo bedre enn å ikke gå opp alt!

Og ikke gjør noe så dumt en gang til, ok?:P

Anonym poster: 2683c756baace0a2e761cda487d68a22

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...