monja Skrevet 9. april 2004 #1 Skrevet 9. april 2004 Og er denne eska inkludert i prisen på buketten? Da jeg kjøpte buketten min fikk jeg vite at eska den ble frakta til frisøren med kosta 150 kroner ekstra :o Jeg valgte derimot å levere tilbake eska for jeg så ikke nytten i å kjøpe ei eske til så masse penger. Hva skal du gjøre med den?
Gjest MrsL Skrevet 9. april 2004 #2 Skrevet 9. april 2004 Har jeg ikke hørt om og ikke tenkt på. Nok en ting å snakke med blomsterbutikken om :-?
Soul Skrevet 9. april 2004 #3 Skrevet 9. april 2004 Hm da jeg giftet meg i fjor fikk jeg buketten i en stor eske ja, men det kostet ingenting ekstra. Skulle egentlig bare mangle syns jeg da, de er jo ansvarlige for å levere produktet på en trygg måte, er de ikke? Eska heiv jeg nok etterpå for jeg husker ikke engang :oops:
Smurfa Skrevet 9. april 2004 #4 Skrevet 9. april 2004 Min bukett kom også i ei svææær eske, men den var inkludert i brudebukett-prisen. Eska bruker jeg faktisk fremdeles-til å oppbevare barneklær som Lille har vokst fra. Syns det er helt horribelt at enkelte skal måtte betale 150 kroner for eska når man har kjøpt brudebukett som koster flesk!!! :-?
Grooo Skrevet 9. april 2004 #5 Skrevet 9. april 2004 Vi kjørte innom blomsterbutikken og hentet buketten på vei til kirken vi. Hun som lager bukettene der vil alltid gi buketten rett i hånden til bruden på vei til kirken, så enten kommer bruden innom eller så kjører blomster-dama til kirken og leverer den personlig på kirketrappa.
Gjest Tex Skrevet 9. april 2004 #6 Skrevet 9. april 2004 Jeg fikk min bukett i en diger ekse, i en blomsterpotte på en oasis. Der stod den trygt og godt til dagen etterpå, vi måtte nemlig hente den en dag før... men jeg betalte ingenting ekstra for det....
@shygirl@ Skrevet 13. april 2004 #8 Skrevet 13. april 2004 De må vel iallefall informere om total sum fra blomsterbutikken før man henter buketten... De kan vel ikke begynne å legge til prisen hvis du har fått en sum..?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå