Gå til innhold

Kommer buketten din i eske?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og er denne eska inkludert i prisen på buketten? Da jeg kjøpte buketten min fikk jeg vite at eska den ble frakta til frisøren med kosta 150 kroner ekstra :o Jeg valgte derimot å levere tilbake eska for jeg så ikke nytten i å kjøpe ei eske til så masse penger. Hva skal du gjøre med den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har jeg ikke hørt om og ikke tenkt på. Nok en ting å snakke med blomsterbutikken om :-?

Skrevet

Hm da jeg giftet meg i fjor fikk jeg buketten i en stor eske ja, men det kostet ingenting ekstra. Skulle egentlig bare mangle syns jeg da, de er jo ansvarlige for å levere produktet på en trygg måte, er de ikke? Eska heiv jeg nok etterpå for jeg husker ikke engang :oops:

Skrevet

Min bukett kom også i ei svææær eske, men den var inkludert i brudebukett-prisen.

Eska bruker jeg faktisk fremdeles-til å oppbevare barneklær som Lille har vokst fra.

Syns det er helt horribelt at enkelte skal måtte betale 150 kroner for eska når man har kjøpt brudebukett som koster flesk!!! :-?

Skrevet

Vi kjørte innom blomsterbutikken og hentet buketten på vei til kirken vi. Hun som lager bukettene der vil alltid gi buketten rett i hånden til bruden på vei til kirken, så enten kommer bruden innom eller så kjører blomster-dama til kirken og leverer den personlig på kirketrappa.

Skrevet

Jeg fikk min bukett i en diger ekse, i en blomsterpotte på en oasis. Der stod den trygt og godt til dagen etterpå, vi måtte nemlig hente den en dag før...

men jeg betalte ingenting ekstra for det....

Skrevet

Esken var inkludert i prisen ja!

Skrevet

De må vel iallefall informere om total sum fra blomsterbutikken før man henter buketten...

De kan vel ikke begynne å legge til prisen hvis du har fått en sum..?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...