Gå til innhold

guttene tror jeg liker dem

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en eller annen slags unik evne til å få gutter til å like meg. Uansett, mange kontakter meg på face og snapchat, og jeg synes det er hyggelig å holde kontakten. Jeg ser på de som venner, vi sender kule snaps ol. Men nå virker det som de tar dette som at jeg liker dem. Kan man ikke ha kontakt med gutter uten at de tror det er noe mer?

Anonym poster: b2996bfdec521512c816edbc57d57338

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jo, det burde jo gå an.

Gjør du noe selv for at dem skal tro at du liker dem? Flørter eller komplimenterer du mye f.eks?

Det er jo noen som bare at oppfatter noen spesielle mennesker liker dem, ved bare en vanlig kontakt, siden de har så mye på å by på og gir så mye av seg selv. Lager en god tone og skaper en viss interesse. Og disse menneskene gjør det nødvendigvis ikke med vilje, de er bare seg selv, men så oppfatter andre det som det er så mye mer fordi det er så uvant blant alle andre.

Anonym poster: 0e3e79adbfeef2186cdeb3e6b3eb83fa

Gjest extra
Skrevet

Jeg har en eller annen slags unik evne til å få gutter til å like meg. Uansett, mange kontakter meg på face og snapchat, og jeg synes det er hyggelig å holde kontakten. Jeg ser på de som venner, vi sender kule snaps ol. Men nå virker det som de tar dette som at jeg liker dem. Kan man ikke ha kontakt med gutter uten at de tror det er noe mer?

Du sender vel ut signaler, muligens ubevisste at andre "liker" deg. Så spesielle er ingen at bare ved å sepå snapshot osv. at man automatisk blir likt.

• Liker 1
Gjest Lincoln
Skrevet

Slutt å send nakenbilder av deg selv på snapchat.

• Liker 4
Skrevet

Enig med Lincoln her. Med mindre dere faktisk ER gode venner fra før, så synes jeg det er rart å snapchatte masse bilder (særlig flørtete, hvis det er tilfellet).

Men nå er jeg ikke fjorten år lengre, kan hende dette er blitt normalt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hehe. Jeg snapchater ikke av meg selv! Men ting jeg ser i hverdagen. Har vel hendt at jeg har sendt et bilde av meg selv under paraplyen med furtemunn, men thats it.

Jeg er en veldig glad person, interessert i å bli kjent med nye mennesker. Jeg spør og graver mye, og er kanskje litt for flink til å gi komplementer. Men det er bare sånn jeg er. Flørter ikke det hele tatt, er bare hyggelig.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Idag er det sånn at hvis du er hyggelig og flink til å gi komplimenter, så tror folk at man er interessert i dem på den måten. Og spesielt med tanke på gutter fra andre kulturer hvor jenter som oppfører seg slik er av en viss "art" så bør man faktisk være litt forsiktig siden man lever i et multikulturelt samfunn.

Og ja,der kom den ja.

Anonym poster: 6044bccbec5fc84ea086fb46bcb7ddbe

Gjest Lincoln
Skrevet (endret)

Jeg er en veldig glad person, interessert i å bli kjent med nye mennesker. Jeg spør og graver mye, og er kanskje litt for flink til å gi komplementer. Men det er bare sånn jeg er. Flørter ikke det hele tatt, er bare hyggelig.

Jeg spør og graver mye, og er kanskje litt for flink til å gi komplementer = flørting og tegn på interesse.

Du har ikke en "unik evne til å få gutter til å like deg". Du har en unik evne til å leke med følelsene til folk.

Dersom du ikke er interessert - ikke alt som du er interessert. Enkelt og greit.

Endret av Lincoln
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Slik en lur mus

Anonym poster: 11c10b76de61d18e01224b027ce0d174

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

En lur mus? Tja. Er uenig med at det er en luremus hvertfall, om det var hintet ditt.

Og det er bare noen som er sånn. Så åpen, så lett å snakke med og så lett å like. En burde jo egentlig ikke ta det så negativt at mange andre mistolker signalene, så lenge man håndterer å være klar og tydelig på hvor man står, når og hvis bæsjen treffer viften.

Jeg synes det utelukkende er hyggelig jeg. :)

Selv om det innebærer en liten negativ konsekvens for andre som kan føle seg lurt i ettertid.

Skal man være seg selv eller være redd for å kommunisere ?

Anonym poster: 0e3e79adbfeef2186cdeb3e6b3eb83fa

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg spør og graver mye, og er kanskje litt for flink til å gi komplementer = flørting og tegn på interesse.

Du har ikke en "unik evne til å få gutter til å like deg". Du har en unik evne til å leke med følelsene til folk.

Dersom du ikke er interessert - ikke alt som du er interessert. Enkelt og greit.

Det må da være lov å være interessert og stille spørsmål uten å like personen mer enn som en venn?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nå får du gi deg....!!

Anonym poster: 686c91a0bf0ef896ae8ce8a84853cdbc

• Liker 5
Gjest Lincoln
Skrevet (endret)

Det må da være lov å være interessert og stille spørsmål uten å like personen mer enn som en venn?

Men Ikke å sende meldinger på facebook, bilder på snapchat og slike ting. Du er da heller ikke "venner" med disse guttene, du bruker dem for å få bekreftelse og oppmerksomhet.

Som sagt, dersom du ikke er interessert ikke lat som om du er det.

Endret av Lincoln
  • Liker 1
Gjest Jenta123456
Skrevet

Jeg er også sånn som deg, TS, glad og lykkelig jente, elsker å bli kjent med mennesker.

Har opplevd noen ganger gutter som faller for meg, men da prøver jeg å være rask med å snu båten - eller noe :P

Gjest JakeGreen
Skrevet

Det er ulike måter å ha kontakt med noen på.

Om en singel jente viser stor interesse for meg og sender meg bilder over tid, så tolker jeg det som interesse for noe mer enn kun vennskap, så sant hun ikke er tydelig på at det kun er platonisk. Kanskje du bør bli tydeligere på nettopp det?

Jeg var ute for en jente en gang som var veldig kontaktsøkende og sendte bilder av seg selv, men når det kom til stykket var hun bare interessert i å fylle det patetiske og triste livet sitt med bekreftelse og oppmerksomhet.

:)

Skrevet

Jeg er også sånn som deg, TS, glad og lykkelig jente, elsker å bli kjent med mennesker.

Har opplevd noen ganger gutter som faller for meg, men da prøver jeg å være rask med å snu båten - eller noe :P

Bli kjent med andre jenter.

Problem solved.

• Liker 1
Gjest JakeGreen
Skrevet

Bli kjent med andre jenter.

Problem solved.

Lol.

:)

Skrevet

Nå er det ikke sikkert dette er tilfelle for deg, selv om jeg har mine misstanker..

Noen damer har en slags unik evne til å tro at gutter som bare gir de litt oppmersomhet dermed er "super keene" og vil ha noe mer, mens de i virkligheten bare er høfflige og ikke vil såre noen...

Gjest Svampebob1
Skrevet

Hehe. Jeg snapchater ikke av meg selv! Men ting jeg ser i hverdagen. Har vel hendt at jeg har sendt et bilde av meg selv under paraplyen med furtemunn, men thats it.

Du høres ut som ei bra jente.

Ulempen er vel at mange vil bli interessert i deg... og mange vil ta dette som at du er interessert i dem.

Gjest Jenta123456
Skrevet

Ikke noe galt i å være en åpen og kontaktsøkende person :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...