Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger sports-BH'er, men de fleste blir for store rundt til at de holder ting på plass. Har noen som er ok til styrketrening og gåturer, men jeg har nettopp begynt å løpe og merker at jeg trenger mer støtte.

BH-størrelsen varierer litt, men bruker 60E/F og 65D om de er litt smalere enn normalt. Har en sports-BH fra H&M i XS som er for stor for løping, om den kan gi en liten referanse i forhold til størrelser.

Vil helst bestille på nett, da jeg bor på bygda med så å si null utvalg. Kan selvsagt planlegge en shoppingtur til byen om det skulle bli nødvendig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

.

Endret av Fantomina
  • Liker 1
Skrevet

Som alltid i slike tråder vil jeg anbefale Shock Absorber. Jeg bruker størrelse 70E/65F og er veldig fornøyd med de, de sitter veldig godt under brystene og holder brystene klistret til kassa. Kan bestilles på f.eks. eBay eller timarco.no.

Takk for svar, men Shock Absorber finnes ikke i mindre enn 65, gjør de?

Skrevet (endret)

.

Endret av Fantomina
Skrevet

Trenger sports-BH'er, men de fleste blir for store rundt til at de holder ting på plass. Har noen som er ok til styrketrening og gåturer, men jeg har nettopp begynt å løpe og merker at jeg trenger mer støtte.

BH-størrelsen varierer litt, men bruker 60E/F og 65D om de er litt smalere enn normalt. Har en sports-BH fra H&M i XS som er for stor for løping, om den kan gi en liten referanse i forhold til størrelser.

Vil helst bestille på nett, da jeg bor på bygda med så å si null utvalg. Kan selvsagt planlegge en shoppingtur til byen om det skulle bli nødvendig.

Jeg har akkuratt samme BH-størrelse som deg. Og samme problem som deg!

Kom gjerne med en oppdatering dersom du finner noe bra, TS :)

Av mine sports-BH'er er jeg mest fornøgd med noen som jeg tror er fra et merke som heter "Stay In Place", men jeg leter fortsatt etter den perfekte BH'en til min smale brystkasse :P

Skrevet

Jeg har samme BH-størrelse som deg og liker godt Pierre Robert sin sportsBH. Den går kun ned til størrelse S, men jeg synes den holder brystene bedre på plass enn HM sine i XS. Den er nok ikke fullt så stram i strikken rundt brystkassen som HM i XS, men altså strammere over selve brystene, og jeg opplever at det er viktigere.

Jeg bør nok nevne at jeg i hovedsak trener styrkeløft, så puppene blir ikke utsatt for så mye brå bevegelser, men jeg tror Pierre Robert er et bra alternativ til løping også.

Skrevet

Jeg sverger til Swegmark-sportsbh. Jeg kan ikke bruke sportsbh uten åpning i ryggen, da jeg er for bred over skuldrene til å få riktig størrelse tredd over hodet.

Selv bruker jeg 70DD/E i vanlig bh, men Swegmark har ikke cupsize, så der bruker jeg 70.

Jeg kjøper dem på Lindex.

Skrevet

Ser ut til at Pure Lime har ganske små størrelser, men jeg har aldri hørt om merket. Shock Absorber hadde også en eller to i str. 60, men de er ganske trange har jeg hørt. Mulig jeg bestiller en av disse, så får jeg teste..

Takker for tips i denne tråden, selv om det er litt større størrelser her. Pierre Robert sport top er for stor i S, og sports-BH'er i 70cm (som passer til jenter med 70cm) blir nok for stort. De fra H&M er de smaleste jeg har funnet hittil, og de trekker jeg lett over hodet/skuldrene.

Og sånn for å gjøre det enda litt verre må BH'ene gjerne ha litt crop-top look, da jeg pleier å løpe/trene i bare BH'en.

• 4 uker senere...
Skrevet

Shock absorber holder puppene klistret fast, ikke en millimeter "dissing" engang. :P Små i størrelsen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...