Gå til innhold

Drømmedama Paige Duke.

Anbefalte innlegg

Gjest Betattavutseende
Skrevet

Hun er ubeskrivelig vakker. En manns drøm. Drømmedama Paige Duke i tv-serien ”Drømmedama” er noe av den mest fantastiske kvinnen jeg noen gang har sett, på tv. Reality serier er noe jeg har unngått, men denne gangen fyra jeg i gang Tv 2 sumo abonnementet kun for å se henne. Kvelden før betraktet jeg henne helt tilfeldig på Tv Bliss 2. 22 menn blir betatt og forelsket i henne. En frir til henne på andre date. Hun er en hjerteknuser.

Er en hjerteknuser ei drømmedame, eller en drømmemann?

Vi ser her hvor mye utseende betyr.

Hvorfor trakter vi så etter skjønnhet?

Hva synes dere som har sett henne, om hennes personlighet, væremåte og hennes utseende?

Blir dere misunnelig på ei dame som henne?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hun er ubeskrivelig vakker. En manns drøm. Drømmedama Paige Duke i tv-serien ”Drømmedama” er noe av den mest fantastiske kvinnen jeg noen gang har sett, på tv. Reality serier er noe jeg har unngått, men denne gangen fyra jeg i gang Tv 2 sumo abonnementet kun for å se henne. Kvelden før betraktet jeg henne helt tilfeldig på Tv Bliss 2. 22 menn blir betatt og forelsket i henne. En frir til henne på andre date. Hun er en hjerteknuser.

Er en hjerteknuser ei drømmedame, eller en drømmemann?

Vi ser her hvor mye utseende betyr.

Hvorfor trakter vi så etter skjønnhet?

Hva synes dere som har sett henne, om hennes personlighet, væremåte og hennes utseende?

Blir dere misunnelig på ei dame som henne?

Neida, de fleste av oss damer tåler faktisk at det finnes pene damer der ute uten at vi blir misunnelige av den grunn, og hvorfor lurer du egentlig på det?

Anonym poster: d79bd5bc519ee0fd6b9c5a87345fecfc

Gjest Betattavutseende
Skrevet

Neida, de fleste av oss damer tåler faktisk at det finnes pene damer der ute uten at vi blir misunnelige av den grunn, og hvorfor lurer du egentlig på det?

Anonym poster: d79bd5bc519ee0fd6b9c5a87345fecfc

Det var flere spørsmål enn ett, jeg stilte...

Kvinner sminker seg og prøver å være så pene de kan. Det er et kropps og skjønnhetsideal i denne verden og det skaper misunnelse. Paige Duke kan velge å vrake i menn, hun har "alt".

Men hun virker overfladisk og høy på seg selv etter all oppmerksomheten. Den kyniske tv-bransjen legger opp til at hun skal kysse med flere av de hun dater og knuse hjerter hos deltakerne. Det trekker ned attraktiviteten hos henne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...