Madison Skrevet 9. april 2004 #1 Del Skrevet 9. april 2004 Hadde ikke fått med meg at ølsalget stengte kl 18 på onsdag.. er det oppe i det hele tatt imorgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
manji Skrevet 9. april 2004 #2 Del Skrevet 9. april 2004 I morgen er det så vidt jeg vet, vanlig lørdag for butikkene. Mulig noen butikker stenger litt tidligere, enn hva som er vanlig for dem. Jeg vet bare at jeg får 100% etter klokken 15.00 i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 9. april 2004 #3 Del Skrevet 9. april 2004 http://www.nae.oslo.kommune.no/default.asp?Id=83447 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madison i-.i Skrevet 9. april 2004 #4 Del Skrevet 9. april 2004 ahh,tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 9. april 2004 #5 Del Skrevet 9. april 2004 I morgen er det så vidt jeg vet' date=' vanlig lørdag for butikkene. Mulig noen butikker stenger litt tidligere, enn hva som er vanlig for dem. Jeg vet bare at jeg får 100% etter klokken 15.00 i morgen.[/quote'] Dersom du arbeider i vanleg butikk skulle du hatt 100% heile dagen, fordi påskeaften er ein aften på inneklemt dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
manji Skrevet 9. april 2004 #6 Del Skrevet 9. april 2004 Mine dager som butikkarbeider er nok over for lenge siden. Nå arbeider jeg meg oppover the corporate ladder. Mildt sagt fra bunnen av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 9. april 2004 #7 Del Skrevet 9. april 2004 Åååååååååhhh.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå