AnonymBruker Skrevet 2. juni 2013 #1 Skrevet 2. juni 2013 Jeg er tynnfeit. Lever ganske usunt. Skjønner ikke hvorfor jeg ikke veier mer, når jeg kun spiser myyye drittmat. Så har nok vært utrolig heldig:) Men anyway, jeg vil bli fast i fisken! Hvordan går man frem? Er det kun styrke som gjelder? Er det mulig uten medlemskap på treningssenter? Anonym poster: fdff7f65dc0a1b44d339c58f499d18b8
Kvitveis Skrevet 2. juni 2013 #2 Skrevet 2. juni 2013 Jeg er tynnfeit. Lever ganske usunt. Skjønner ikke hvorfor jeg ikke veier mer, når jeg kun spiser myyye drittmat. Så har nok vært utrolig heldig:) Men anyway, jeg vil bli fast i fisken! Hvordan går man frem? Er det kun styrke som gjelder? Er det mulig uten medlemskap på treningssenter? Anonym poster: fdff7f65dc0a1b44d339c58f499d18b8 Hei! Eg vil anbefala ein kombinasjon av styrketrening, litt kondisjon og godt kosthald Det fins jo mange treningsprogram ein kan bruka heime, men for å få best mogleg effekt av styrken bør ein kjøra på med ein del vekt, noko som kan bli vanskeleg å få til heime. Kroppsvekta kan vera nok motstand i starten, men etter kvart må det meir til for at kroppen skal ha noko å "jobba med".
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2013 #3 Skrevet 2. juni 2013 Takk for svar:) Setter i gang i morgen! Nå i starten skal jeg prøve å legge om kosten, ta noen løpeturer og fjellturer. Etter sommerferien skal jeg vurdere treningssenter. Hadde en siste spisedag i dag:p Har spist ukens fjerde Ben and Jerrys Har også trøkt i meg masse smågodt. Jauda, dette er mitt kodthold til vanlig, helt grusomt! Men nå skal det blir andre boller:) Anonym poster: fdff7f65dc0a1b44d339c58f499d18b8
Kvitveis Skrevet 2. juni 2013 #4 Skrevet 2. juni 2013 Takk for svar:) Setter i gang i morgen! Nå i starten skal jeg prøve å legge om kosten, ta noen løpeturer og fjellturer. Etter sommerferien skal jeg vurdere treningssenter. Hadde en siste spisedag i dag:p Har spist ukens fjerde Ben and Jerrys Har også trøkt i meg masse smågodt. Jauda, dette er mitt kodthold til vanlig, helt grusomt! Men nå skal det blir andre boller:) Anonym poster: fdff7f65dc0a1b44d339c58f499d18b8 Hehe, grusomt, og heilt herlig på ein gong Lukke til med omlegginga då! 1
Elanore Skrevet 2. juni 2013 #5 Skrevet 2. juni 2013 Hehe, grusomt, og heilt herlig på ein gong Så enig, så enig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå