Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er tynnfeit. Lever ganske usunt. Skjønner ikke hvorfor jeg ikke veier mer, når jeg kun spiser myyye drittmat. Så har nok vært utrolig heldig:)

Men anyway, jeg vil bli fast i fisken! Hvordan går man frem? Er det kun styrke som gjelder? Er det mulig uten medlemskap på treningssenter?

Anonym poster: fdff7f65dc0a1b44d339c58f499d18b8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er tynnfeit. Lever ganske usunt. Skjønner ikke hvorfor jeg ikke veier mer, når jeg kun spiser myyye drittmat. Så har nok vært utrolig heldig:)

Men anyway, jeg vil bli fast i fisken! Hvordan går man frem? Er det kun styrke som gjelder? Er det mulig uten medlemskap på treningssenter?

Hei!

Eg vil anbefala ein kombinasjon av styrketrening, litt kondisjon og godt kosthald :)

Det fins jo mange treningsprogram ein kan bruka heime, men for å få best mogleg effekt av styrken bør ein kjøra på med ein del vekt, noko som kan bli vanskeleg å få til heime.

Kroppsvekta kan vera nok motstand i starten, men etter kvart må det meir til for at kroppen skal ha noko å "jobba med".

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar:)

Setter i gang i morgen! Nå i starten skal jeg prøve å legge om kosten, ta noen løpeturer og fjellturer. Etter sommerferien skal jeg vurdere treningssenter.

Hadde en siste spisedag i dag:p Har spist ukens fjerde Ben and Jerrys :sjenert: Har også trøkt i meg masse smågodt. Jauda, dette er mitt kodthold til vanlig, helt grusomt! Men nå skal det blir andre boller:)

Skrevet

Takk for svar:)

Setter i gang i morgen! Nå i starten skal jeg prøve å legge om kosten, ta noen løpeturer og fjellturer. Etter sommerferien skal jeg vurdere treningssenter.

Hadde en siste spisedag i dag:p Har spist ukens fjerde Ben and Jerrys :sjenert: Har også trøkt i meg masse smågodt. Jauda, dette er mitt kodthold til vanlig, helt grusomt! Men nå skal det blir andre boller:)

Hehe, grusomt, og heilt herlig på ein gong ;)

Lukke til med omlegginga då! :)

• Liker 1
Skrevet

Hehe, grusomt, og heilt herlig på ein gong ;)

:fnise:

Så enig, så enig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...