Gjest Luna Skrevet 2. juni 2013 #1 Skrevet 2. juni 2013 Etter ett dårlig og ødeleggende forhold bestemte jeg meg for å ta det med ro med å treffe noen, har dårlige erfaringer. Tidligere har jeg blitt betatt av utseendet og nesten hoppet inn i forhold uten og kjenne vedkommende godt nok, aldri mer. Men så treffer jeg en fyr på en datingside som jeg egentlig ikke vil legge til ( ikke noen, kun tidsfordriv ) og han starter med dialog, og nesten maser på at jeg skal legge han til på face- noe jeg til slutt gjorde. Prøvde å unngå for mye dialog, men han dukket stadig opp med spørsmål-til slutt ble det vanskelig fordi jeg likte utseendet. Det har blitt en del gode samtaler på nett i hvertfall, og han har innrømmet at han liker meg. Merker at fyren fanger min interesse mer og mer, men jeg vil det ikke. Har hele tiden strittet i mot. Er det ikke slik at tid til seg selv er viktigere enn å innbille seg kjærlighet?
Polly Ester Skrevet 2. juni 2013 #2 Skrevet 2. juni 2013 (endret) Sånn jeg leser ut av innlegget ditt så vil du jo ikke ha noe med denne mannen å gjøre, så jeg ville slettet han og ikke hatt noe kontakt med han. Han virker i overkant masete og ivrig, og enten så er han det fordi han føler at du gir lett etter, eller så er han det fordi han er veldig interessert - og hvis det er sistnevnte så er det dårlig gjort av deg å holde på med han når du ikke er interessert, da er det bedre om han får gå videre å finne noen som virkelig er interessert i han. Og jo, jeg mener at tid til seg selv er bedre enn å innbille seg kjærlighet. Endret 2. juni 2013 av Polly Ester
Gjest Gjest Skrevet 2. juni 2013 #3 Skrevet 2. juni 2013 Jeg er interessert, men jeg er redd- det som er problemet mitt. Skulle ikke treffe en ny på dette tidspunktet, er alltid ærlig, og det virker som om han gir meg tid. MEN så er det den redselen min som ødelegger. Fører ikke mennesker bak lyset, hadde jeg ikke likt han så hadde jeg ikke fortalt og svart så mye, men jeg er litt engstelig. Får bare gi det tid, er det en mening med dette så tåler det det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå