Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest tutta
Skrevet

Bodd sammen 6 mnd, vært kjærester 3 år og er i 20 åra. Orker han ikke mer. Har lyst til å spy bare han kysse meg. Han er så uansvarlig med alt, ødelegger ting vi har ved feil bruk. Han kan ingenting. Skal flytte snart og vet ikke om jeg skal gjøre det slutt før eller etter flyttinga. Uansett skal jeg bo der. Tror jeg. Herregud. Våre familier tror vi er det perfekte par.

Fins det en sjekkliste for å avgjøre bryte nå eller vente?

Videoannonse
Annonse
Gjest SweetSunshine
Skrevet

Jeg er en av de idiotene som alltid skal se positivt på ting og ordne opp. Men hvis dette har vært vedvarende, hadde til og med jeg gitt opp. Det er ikke rettferdig mot deg eller han at du skal føle for å spy når han kysser deg. Du skriver ikke én positiv ting om han engang. Heldigvis er du i 20-åra, så en eller annen dag finner du nok en match som du går litt bedre overens med enn denne karen her.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var i samme situasjon som deg for en stund siden. Jeg gjorde det slutt, og det er det smarteste jeg noen sinne har gjort. Livet ble mye bedre etterpå.

Anonym poster: bfd02dccc2caff15873de46599bb37f5

• Liker 2
Gjest tutta
Skrevet

Sliter sånn med å velge...! Bryte nå, eller vente til vi har flytta. Det er fordeler og ulemper i begge valga.

Skrevet

Sliter sånn med å velge...! Bryte nå, eller vente til vi har flytta. Det er fordeler og ulemper i begge valga.

Skal dere flytte sammen til et nytt sted? Da synes jeg det er mye greiere overfor han å si fra nå, og kanskje heller være behjelpelig med å finne et sted til han/oppbevare hans ting mens han leter, i stedet for at han må flytte igjen etter å ha blitt dumpet. Det koster å flytte, både i penger og tid.

Gjest Rosetorne
Skrevet (endret)

Bryt før du vikler deg enda mer inn i det forholdet, for du virker rimelig sikker på at et brudd er det rette (høres sånn ut).

Eventuelt skriv hva fordelene og ulempene er, så blir det lettere å svare deg.

Endret av Rosetorne
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...