Gjest bustyvel Skrevet 2. juni 2013 #1 Skrevet 2. juni 2013 Hatt det litt stritt i det siste, med mye jobbing, snart eksamen og endel problemer sånn ellers. Har likevel bitt tennene sammen, og gjennomført noen økter i uka (fra 15 minutter til 1,5 time). Har iflg. RunKeeper hatt ræva max.fart, distanse og gj.snittsfart sammenlignet med ellers (på sykkel), samt at jeg har følt meg sliten og fått vondt i hodet etterpå. Målet med treningen min er å komme meg ut, så mål og tider er egentlig ikke så farlig, men da tenker jeg - burde jeg heller la være og trene når det butter i mot?? For det blir vel egentlig ikke kvalitetstrening, snarere kvantitet. Men da er jeg redd for at hvert minste problem vil være en unnskyldning for "ingen trening i dag, sliten"... Jeg kan legge til at jeg også har hatt noen kanonøkter den siste tida, med nye perser på de fleste plan, få ting er så motiverende som litt frustrasjon nå og da... Trener dere selv om dere har en dårlig dag?
Krysanti Skrevet 2. juni 2013 #2 Skrevet 2. juni 2013 Treningsmotivasjon og overskudd går opp og ned for de aller fleste, men jeg tror du gjør ting veldig riktig i å fortsette å trene. Trening skaper overskudd, og jeg tror du ville følt deg enda verre om du ikke trente. Men, på de verste dagene kan du kanskje ta en power walk i skogen istedet for en joggetur? En sykkeltur med innlagt iskjøp halvveis? Man trenger jo ikke ta de hardeste øktene når ting butter imot, men vedlikeholdstrening og bevegelse er viktig tror jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå