Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest bustyvel
Skrevet

Er med i endel kjøp/salg-gruppe på Facebook. Og på majoriteten av disse er administrator en som er pålogget 24/7. Vedkommende skriver dårlig, er stor og stygg i kjeften, stenger ute folk og henger dem ut med fullt navn som mobbere etc. både titt og ofte.

Må man ha 0 i IQ for å være administrator på slike sider? Det er litt kjipt for oss som prøver å gjøre en handel, men blir utestengt annenhver dag :fnise:

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har helt rett.

Jeg sliter mest med en analfabet av en uføretrygdet gjeldsslave fra ei lita bygd på Østlandet.

Maktsyke og hevngjerrige!

AnonymBruker
Skrevet

Er med i endel kjøp/salg-gruppe på Facebook. Og på majoriteten av disse er administrator en som er pålogget 24/7. Vedkommende skriver dårlig, er stor og stygg i kjeften, stenger ute folk og henger dem ut med fullt navn som mobbere etc. både titt og ofte.

Må man ha 0 i IQ for å være administrator på slike sider? Det er litt kjipt for oss som prøver å gjøre en handel, men blir utestengt annenhver dag :fnise:

Er ikke på FB lenger, men skjønner det foregår mye rart der :P

Og jeg tror heller man må ha - 100 i IQ for å være mer enn kvalifisert til å styre en slik gruppe.

Hva er det som gjør at disse menneskene oppfører seg så hårreisende og misbruker makten? Hva med å heller starte en ny gruppe med admins som er litt mer "gode i hodet" - den nye gruppen vil da garantert kunne "stjele" medlemmer fra den andre gruppen, vil vel tro de fleste er lei deres oppførsel og er klar for å flytte seg om de får et annet alternativ?

Anonym poster: 415048f09c44b4b0ed530465ece989b3

AnonymBruker
Skrevet

Du har helt rett.

Jeg sliter mest med en analfabet av en uføretrygdet gjeldsslave fra ei lita bygd på Østlandet.

Maktsyke og hevngjerrige!

den kunne du spart deg. Det er slitsomt nok for folk å være ufør om en ikke skal bli stemplet med enda mer dritt.

Anonym poster: b729394ebee7b2177a128864967f82df

Skrevet

den kunne du spart deg. Det er slitsomt nok for folk å være ufør om en ikke skal bli stemplet med enda mer dritt.

Etter å ha møtt mannen og sett at vedkommende er dum og lat, altså uten videre problemer, så ser jeg ingen problemer med den type "stempling".

AnonymBruker
Skrevet

LOLLL

Anonym poster: 143a1eb88e1beecba6ab38a3ae95e6fc

• Liker 1
Skrevet

Slitsomt å være uføretrygdet... Hahahahhaha

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...