Gå til innhold

Hest

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Pterodactylkake

Jeg er livredd for hest, har aldri sittet på en men i dag ar venninna tvunget meg til å skal sitte i hestevogn! Tenk om hun plutselig speeder på og jeg detter av og brekker hodet! Buhu! Hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror nok det går bra - om hesten er vant til å bli kjørt med vogn og er trafikksikker (om det er trafikk der dere skal dra). Man har som regel god kontroll på en hest med vogn, men husk å ha på deg hjelm.

Håper du skriver hvordan det har gått da!

Lykke til :wink:*neeeida, ikke misunnelig i det hele tatt jeg :ler: *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pterodactylkake

Jeg overlevde! Jeg hadde ikke noe hjelm men ultrakule gule påskekyllinghestebriller hæhæhæ! Også gikk hesten fort syns jeg og venninna mi sa jeg oppførte meg som hyacinth bucket! :oops: I dag har jeg gått med på å sitte på hest. Hva gjør man ikke for å være kul i disse dager :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Så gøy da, Pterodactylkake! Der ser du, det gikk bra å kjøre! Og jeg er sååå stolt av at du skal ta neste steg, nemlig opp på hesteryggen. Må kose deg maase! Det er knallgøy å ri, jeg har drevet med hest alltid. Det beste jeg vet er en ridetur på go'hesten! Bare pass deg, Pterodactylkake, før du vet ordet av det så er du gjerne hekta du også! :ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pterodactylkake

Jeg satt på hest i dag tjohopp! :o Og i kjerra men den ble gal og satte avgårde svingte 90 grader rett ut på jordet i full gallopp jeg trodde jeg skulle daue det var dritgøy :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seroxata
Jeg satt på hest i dag tjohopp! :o Og i kjerra men den ble gal og satte avgårde svingte 90 grader rett ut på jordet i full gallopp jeg trodde jeg skulle daue det var dritgøy :D

hehe, jeg er så stolt av deg at! Jeg sa jo jeg hadde kontrollen:I (iallefall halvveis)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...