Gjest kiramin Skrevet 2. juni 2013 #1 Skrevet 2. juni 2013 Er det noen her som har opplevd å måtte bli kroppsvisitert både med og uten klær her? Har latterlig mye noia da jeg skal på ferie til amsterdam i sommer, og med tanke på at det er amsterdam, så regner jeg med de er enda strengere på slikt når man skal igjennom tollen.. Er det stor sansynlighet for å måtte kle av seg alle klærne i tollen i amsterdam, eller gardermoen? Sjuuukt angst for slikt!
AlmostAussie Skrevet 2. juni 2013 #3 Skrevet 2. juni 2013 Djiiiiz...!! Tror du de vil du skal kle av deg foran alle de andre passasjerene? Det er ulovlig og kommer aldri til aa skje. Forst visiterer de deg med klaer paa - det gjor de med alle. Hvis de fremdeles har mistanke tar de en "swab-prove" av klaerene og kofferten din (en liten bommullliknende pad de gnir paa overflater). Hvis de finner spor av narkotika tar de de deg vel videre og gjennomgaar en mer grunidg visitering. Har du ikke sett "Boarder Control", eller "Grensevaktene" paa TV? Har du intet aa skjule har du intet aa frykte 2
Gjest kiramin Skrevet 2. juni 2013 #4 Skrevet 2. juni 2013 Djiiiiz...!! Tror du de vil du skal kle av deg foran alle de andre passasjerene? Det er ulovlig og kommer aldri til aa skje. Forst visiterer de deg med klaer paa - det gjor de med alle. Hvis de fremdeles har mistanke tar de en "swab-prove" av klaerene og kofferten din (en liten bommullliknende pad de gnir paa overflater). Hvis de finner spor av narkotika tar de de deg vel videre og gjennomgaar en mer grunidg visitering. Har du ikke sett "Boarder Control", eller "Grensevaktene" paa TV? Har du intet aa skjule har du intet aa frykte Ikke foran passasjerer såklart! Men lest skrekkhistorier og hørt av min kjempegode venn at de tar stikkprøver, og noen få av de må sjekkes både med og uten klær selvom de ikke er misstanke til noe.. Jeg er også svært nervøs av meg når jeg går igjennom toll, sikkerhetssjekk osv så redd de kansje synes jeg ser misstenksom ut
Gjest Bud Skrevet 2. juni 2013 #5 Skrevet 2. juni 2013 Jeg blir så godt som ALLTID kroppsvisitert på flyplassen, og jeg flyr mye - 4 ganger i måneden.. Dog har jeg aldri måtte kle av meg totalt.
Ferny Skrevet 2. juni 2013 #6 Skrevet 2. juni 2013 UTEN klær?? Uten mistanke?? Skjer det...?!! Er det lovlig? Får man stå i undertøyet da? Høres uansett drøyt ut. Jeg blir ganske forbanna hver gang de må ta på UTENPÅ klærne. Herlighet liksom.... har alltid på meg samme sko/smykker, så hvis det piper, så er det stikkprøve. Hater det! Hadde jeg villet sprenge noe, så hadde jeg like gjerne valgt et tog. Der kan man ikke bare han med seg over 100ml flytende sjampo, men faktiske BOMBER om man vil. Synes de flygreiene har tatt helt av.... 1
Gjest DoubleOh Skrevet 2. juni 2013 #7 Skrevet 2. juni 2013 Har blitt kroppsvisitert i slike stikkprøver noen ganger, men det har aldri gått lengre enn at de har følt utenpå klærne 1
Gjest kiramin Skrevet 2. juni 2013 #8 Skrevet 2. juni 2013 UTEN klær?? Uten mistanke?? Skjer det...?!! Er det lovlig? Får man stå i undertøyet da? Høres uansett drøyt ut. Jeg blir ganske forbanna hver gang de må ta på UTENPÅ klærne. Herlighet liksom.... har alltid på meg samme sko/smykker, så hvis det piper, så er det stikkprøve. Hater det! Hadde jeg villet sprenge noe, så hadde jeg like gjerne valgt et tog. Der kan man ikke bare han med seg over 100ml flytende sjampo, men faktiske BOMBER om man vil. Synes de flygreiene har tatt helt av.... En kompis som påsto om man var riktig uheldig, så måtte man kle av seg alt både med og uten mistanke.. Ikke at det skjedde så ofte, men han mente det. Ja, jeg synes også det går for langt. Utav 9 tusen eller noe, var det ca 100 som faktisk hadde noe på seg av alle som ble kroppsvisitert.... sier litt
Noteknekk Skrevet 2. juni 2013 #9 Skrevet 2. juni 2013 Har blitt kroppsvisitert noen ganger, men aldri måttet kle av meg. Da jeg mellomlandet i Amsterdam for noen år siden så hadde de kroppscanner, denne "ser" gjennom klærne, men det er det jo kun egne ansatte som ser.
Gjest kiramin Skrevet 2. juni 2013 #10 Skrevet 2. juni 2013 Har blitt kroppsvisitert noen ganger, men aldri måttet kle av meg. Da jeg mellomlandet i Amsterdam for noen år siden så hadde de kroppscanner, denne "ser" gjennom klærne, men det er det jo kun egne ansatte som ser. Lest at det bare er til usa, og vet ikke om det er blitt stoppet nå vet du noe om det?
Noteknekk Skrevet 4. juni 2013 #11 Skrevet 4. juni 2013 Lest at det bare er til usa, og vet ikke om det er blitt stoppet nå vet du noe om det? Det vet jeg ikke så mye om nei. Tror det var i 2008 jeg var gjennom denne scanneren og da skulle jeg til Asia.
Gjest Carla H. Skrevet 4. juni 2013 #12 Skrevet 4. juni 2013 Har også blitt kroppsvisitert. Et par ganger. Ble nesten tent på det! lol
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå