AnonymBruker Skrevet 2. juni 2013 #1 Skrevet 2. juni 2013 Burn, Red Bull, Battery osv. Det begynte med at jeg var trøtt på skolen, og ville våkne litt. Drakk bare en i ny og ne. Nå er det slik at jeg må ha flere bokser daglig for å fungere. Det er to grunner til at det er vanskelig å slutte. 1) Det smaker fantastisk godt. 2) Jeg blir så kvikk av det. Hva skal jeg gjøre? Har prøvd å slutte, men blir rett og slett deprimert uten. Grunnen til at jeg vil slutte er fordi jeg har godt opp i vekt. Dessuten er 1-2 liter energidrikk daglig veldig usunt for hjertet. Noen som har vært i samme situasjon? Energidrikk er liksom kosen min, selv om jeg ikke føler noe spesiell tilfredsstillelse av det. Blir bare så sur uten. Anonym poster: e548398154bb3bae4c47c6291335b8de
Severus Skrevet 2. juni 2013 #2 Skrevet 2. juni 2013 Du er bare nødt til å slutte, du er nok dessverre nødt til å føle absitinensen på kroppen. Abstinenser kan gjøre deg sur og gi deg hodepine, men det går over.
Cuddlegirl Skrevet 2. juni 2013 #3 Skrevet 2. juni 2013 Det er som alt annet(pepsi max, nesespray, sukker...) Det er tungt i starten, men det går over. Eneste måten er å holde seg unna.
Gjest Faerunpedia Skrevet 2. juni 2013 #4 Skrevet 2. juni 2013 Du er sannsynligvis blitt avhengig av sukkerkicket. Kutt ut alt av sukker i en måned, da blir du kvitt avhengigheten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå