lykkestor Skrevet 1. juni 2013 #1 Skrevet 1. juni 2013 Jeg får til tider vondt nederst i ryggen, og magen. På magen er det nederst på venstre side og nesten nede ved buksekanten. Er på lik linje i ryggen, kanskje litt høyere. Jeg er ikke gravid utenfor livmoren ettersom jeg har vært på ultralyd. Er i uke 10/11 litt usikkert. Dette er nesten som kraftige menssmerter på en måte og holder på i fem til ti minutter før det sakte gir seg. Har vært fire/fem ganger de siste to ukene.. Noen som har noen erfaringer med dette?
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2013 #2 Skrevet 2. juni 2013 har hatt så ekstremt masse plager og vondt i dette svangerskapet at jeg kan si jeg kjenner meg igjen. Anonym poster: badb8f5515edc94ebd507255c7a23349
lykkestor Skrevet 2. juni 2013 Forfatter #3 Skrevet 2. juni 2013 har hatt så ekstremt masse plager og vondt i dette svangerskapet at jeg kan si jeg kjenner meg igjen. Anonym poster: badb8f5515edc94ebd507255c7a23349 Så kjedelig å høre.. Men dette har altså ikke vært noe farlig?
tulipaner Skrevet 2. juni 2013 #4 Skrevet 2. juni 2013 jeg har og vaert mye plaget, naa venter jeg to stk, noe som ga meg litt mer mening og forstaaelse paa hvorfor jeg foelte meg saa himla plaget som jeg gjorde.. jeg hadde en del stikkninger I mage som noen ganger spredte seg til ryggen og jeg fortalte dette til min jordmor/ gynekolog, og av henne fikk jeg progesterone tabletter ( naa befinner jeg meg I statene vel og merke) men de hjalp meg ihvertfall, det var vel noen sammentrekninger eller vokse smerter... du vet, at naar du er 10-11 uker paa vei, saa vokser livmoren din, og det kan vaere vanskelig aa lokalisere smertene 100%... du skal ikke vaere redd saa lenge du ikke bloer... ta det helt med ro.. Gratulerer med baby I magen
lykkestor Skrevet 2. juni 2013 Forfatter #5 Skrevet 2. juni 2013 jeg har og vaert mye plaget, naa venter jeg to stk, noe som ga meg litt mer mening og forstaaelse paa hvorfor jeg foelte meg saa himla plaget som jeg gjorde.. jeg hadde en del stikkninger I mage som noen ganger spredte seg til ryggen og jeg fortalte dette til min jordmor/ gynekolog, og av henne fikk jeg progesterone tabletter ( naa befinner jeg meg I statene vel og merke) men de hjalp meg ihvertfall, det var vel noen sammentrekninger eller vokse smerter... du vet, at naar du er 10-11 uker paa vei, saa vokser livmoren din, og det kan vaere vanskelig aa lokalisere smertene 100%... du skal ikke vaere redd saa lenge du ikke bloer... ta det helt med ro.. Gratulerer med baby I magen Må først få gratulere deg med tvillinger på vei Takk for et fint svar. Har ikke hatt noe blødninger og dette er som sagt ikke konstante smerter, men kommer og varer en god stund før det gir slipp igjen.. tenkte jeg skulle ta det opp med legen neste gang jeg skal dit. Er det bare vokse smerter er det vel verdt å ha litt vondt om det er positivt for det lille frøet:) Tusen takk
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2013 #6 Skrevet 2. juni 2013 Så kjedelig å høre.. Men dette har altså ikke vært noe farlig? Nei, jeg har også hatt krampelignende vondt som kom og gikk og så ille at jeg har måttet dra hjem fra jobb, har til og med vært på fullsjekk på sykehuset for å se om det faktisk var noe galt. Det var det ikke såvidt de kunne se, så må nok bare bli vant til at for meg så er det mye plager og vondt! Anonym poster: badb8f5515edc94ebd507255c7a23349
Silfen Skrevet 2. juni 2013 #7 Skrevet 2. juni 2013 Ligamentsmerter i lyskeområdet. Helt normalt og ufarlig.
lykkestor Skrevet 2. juni 2013 Forfatter #8 Skrevet 2. juni 2013 Takk for veldig flotte svar! Så fint å se at dette ikke er farlig og at jeg ikke behøver beskymre meg så mye:-)
Stinelin Skrevet 2. juni 2013 #9 Skrevet 2. juni 2013 Etter snart to svangerskap har jeg lært at det aller meste av ubehag, smerter og problemer er helt normalt, bare å venne seg til det. Når det ene går over dukker det opp noe nytt, men det går heldigvis over tilslutt. Høres veldig negativt ut, men jeg må bare se slik på det for å komme igjennom det. Håper du får det bedre fremover
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå