Gå til innhold

Er det desp.................

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og skrive at man vil ha en person? Eller virker det litt neady og tafatt?

Anonym poster: 0774bb015ce4a2f435d67eb873deebcc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer helt an på omstendighetene. Skriv litt mer, så er det lettere å gi råd :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er ei som jeg har hatt ett godt øye til, så her om dagen så hadde hun bursdag så da sendte jeg henne en gratulasjonsmelding hvor jeg gratulerte henne med dagen.

Så fikk jeg svar at åjaaaaaaa tuuuusen takk, så lurte hun på om jeg ville skype med henne (Hun bor i Nord Norge). Kan også nevne at vi har hatt kontakt før, men pga skole og slikt så dabbet det litt av. Så da er spørsmålet, virker man litt for selvsikker og høy på pæra hvis man sier rett ut at man har lyst på en person? Tenker at om jeg sier det og hun fortsetter og ta kontakt så liker hun jo meg og ikke sant?

Skrevet

Hun bor i Nord Norge, du bor...? Er det realistisk at dere treffes? Taper du noe på å være direkte? Kanskje bli litt nærmere hverandre før du avslører hva du tenker?

Noen jenter liker og blir sjarmert av at gutter er direkte. Vet du om hun kanskje kan være en slik jente?

Dersom du velger å fortelle henne hva du føler så kan det enten hende at du mister henne helt eller drømmene dine kan gå i oppfyllelse :)

Man er ikke høy på pæra om man sier at man har lyst på en person, man er ærlig. Men ærlighet blir ikke alltid like godt mottatt...

Gjest Armule
Skrevet

"lyst på" kan jo defineres på to måter. Enten sex eller forhold. Men det første jeg tenker er sex. Og om det er det eneste du er ute etter, så skader det jo ikke å spørre. Det verste du kan få er et nei og ingen videre kontakt, og det er jo ikke så farlig om det kun er sex du er ute etter.

Om du derimot ser en mulig partner i henne, hadde jeg nok tatt en litt annen fremgangsmåte enn å si at du har lyst på henne.

AnonymBruker
Skrevet

Nei jeg ser en mulig partner i henne. Men hvordan går jeg frem, dette er så lenge siden................

Skrevet

Si det som det er, at du ser en mulig partner i henne. At du ønsker å se hvordan ting kan utvikle seg mellom dere til noe litt mer seriøst:)

Mye bedre å bare si det som det er enn å "gå rundt grøten" , som man sier;)

• Liker 1
Skrevet

Hva slags kontakt har dere? For om dere ikke treffes så ofte og kontakten bare er igjennom meldinger og skype, så ville jeg nok ikke vært så direkte som "jeg har lyst på et forhold med deg". Jeg hadde iallfall ikke tatt deg seriøs om du hadde vært så direkte. Selv om du syns at dama virker bra, så må dere jo kjenne hverandre bedre for at det skal ligge en mening i det du sier. Men, som det ble skrevet over her, det går an å si at du liker henne, og er interessert i å finne ut av hvordan ting kan utvikle seg:)

AnonymBruker
Skrevet

Gå litt forsiktig fram, ikke vær for durekte med en gang. Kan virke litt voldsomt.

Anonym poster: 1dce7a5885dcd0c6396677a77b17e4c4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...