MockingJay Skrevet 3. juni 2013 Forfatter #41 Skrevet 3. juni 2013 Unnskyld! Jeg mente ikke at du er en barnslig tufs, bare at du der og da oppførte deg som en. Var ikke meningen å bli personlig. Så virkelig, unnskyld! Men jeg skjønner ikke helt hva du vil diskutere i denne tråden? Er det mannen sin reaksjon? Er det spørsmålet han stilte deg? Er det din egen oppførsel og hvorfor den var berettiget. Eller er det (som jeg tror) sirkus og alt som er galt med det? Takk for det Neida, det jeg lurte når jeg startet denne tråden var nok bare hva kommentaren hans betydde, i å med at jeg ikke tok den selv. Dette eksalerte jo tydeligvis som en virvelvind av skjellsord, men jaja, det er jo tross alt bare kg. Hadde jeg villet diskutere sirkus så hadde hovedinnlegget mitt sett nokså annerledes ut
Gjest Snyltefluen Skrevet 11. juni 2013 #42 Skrevet 11. juni 2013 Rive i stykker kuponger, hvor gammel er du, ts? 5? Utrolig morsomt at en dvask Rimi-fyr hadde en så gjennomtenkt comeback!! Å hjelpes, enda en av disse fjolsene som tror de er så mye smartere enn folk som jobber i butikk.
Viktualia Skrevet 11. juni 2013 #43 Skrevet 11. juni 2013 Selv om den som sitter i kassa ikke kan gjøre noe med det, er det for kunden sin del den personen man kan spørre om ting, og som er butikkens ansikt utad. Det bør en som jobber i kassa være klar over, og bør ha en høflig holdning overfor kunder, selv om de kommer med uttalelser eller forespørsler som man ikke nødvendigvis er enig i. Man kan jo si at man skal videreformidle det til daglig leder eller lignende. Og det at det fins dyreforsøk gjør jo ikke annen dyremishandling noe bedre, det er et helt ugyldig argument.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå