MockingJay Skrevet 1. juni 2013 #1 Del Skrevet 1. juni 2013 Var på den lokale Rimi butikken idag, og alt foreløp seg normalt inntil vi kom til kassen. Der legger jeg merke til de der 50% rabatt kupongene til sirkus Merano. Det var en jevnaldrene i kassa og det var ingen andre i butikken, så jeg sier ; "Unnskyld? Dere vet at dere støtter dyremishandling ved at dere lar disse stå her?" Fyren stirrer på meg, før han fortsetter. Jeg trekker på skulderene, og laster på varer igjen. Så begynner han å stirre igjen. Så tenkte jeg at han kanskje ikke hadde hørt hva jeg sa, og fornøyd med meg selv (fordi jeg hadde "skjønt det"), så gjentok jeg meg selv. Da skjønte jeg at jeg hadde tatt feil, for gutten nistirret på meg, med et sint uttrykk, sammen med en himling med øynene. Så spør han; "Si meg, hvilken mascara bruker du?" Jeg så forfjamset på fyren, klarte virkelig ikke å koble noen relevanse til utsagnet, så jeg tok bare kupongene med meg, reiv de i to,heiv de og gikk. Fikk forresten et lattermildt "god helg" etter meg, som jeg selvfølgelig svarte tilbake på. Kan noen fortelle meg hva i all verden det der betydde? Skjønner ikke hvorfor jeg ikke bare spurte, men jeg bruker ikke å orke å starte slike randome "krangler". Tenker at det er forbeholdt gamle kvinner og menn:p 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Armitage Skrevet 1. juni 2013 #2 Del Skrevet 1. juni 2013 Det han lurte på var om du brukte sminke som ikke var testet på dyr. Derfor spurte han deg om mascaraen din. 40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dricka Skrevet 1. juni 2013 #3 Del Skrevet 1. juni 2013 Dyretesting er kanskje mer plage for dyrene enn sirkus.. Så for å si det sånn så hadde han et bedre poeng enn du hadde. Men dere hadde begge rett i at sirkus ikke er bra, men det er heller ikke dyretesting heller. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 1. juni 2013 #4 Del Skrevet 1. juni 2013 Haha, så bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pearl2.0 Skrevet 1. juni 2013 #5 Del Skrevet 1. juni 2013 Jøss, det får man si. For en oppegående ung mann 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elanore Skrevet 1. juni 2013 #6 Del Skrevet 1. juni 2013 Mange mascaraer er testet på dyr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Armule Skrevet 1. juni 2013 #7 Del Skrevet 1. juni 2013 Hadde du virkelig vært imot dyremishandling og levd etter det, ikke bare påpekt det når du ser reklame for sirkus, så hadde du skjønt kommentaren hans. Synes det var vittig gjort av ham, og han tenkte nok sitt når du ikke svarte tilbake. Du vet at de som står i kassa ikke bestemmer hva som skal reklameres for? 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Armitage Skrevet 1. juni 2013 #8 Del Skrevet 1. juni 2013 (endret) Men du TS. Butikken selger mest sannsynlig en masse produkter som er testet på dyr. De selger kjøtt og egg og melkeprodukter. Da er det sikkert ikke så rart at han i kassa synes du var rar som lagde et stort nummer ut av at de hadde noen sirkuskuponger liggene, når du allikevel handler der. Selv om jeg forstår deg. Går aldri på sirkus selv nettopp fordi jeg ikke vil støtte det. Men å tre mine overbevisninger ned over hodet på andre gidder jeg ikke. Endret 1. juni 2013 av Armitage 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2013 #9 Del Skrevet 1. juni 2013 Var på den lokale Rimi butikken idag, og alt foreløp seg normalt inntil vi kom til kassen. Der legger jeg merke til de der 50% rabatt kupongene til sirkus Merano. Det var en jevnaldrene i kassa og det var ingen andre i butikken, så jeg sier ; "Unnskyld? Dere vet at dere støtter dyremishandling ved at dere lar disse stå her?" Fyren stirrer på meg, før han fortsetter. Jeg trekker på skulderene, og laster på varer igjen. Så begynner han å stirre igjen. Så tenkte jeg at han kanskje ikke hadde hørt hva jeg sa, og fornøyd med meg selv (fordi jeg hadde "skjønt det"), så gjentok jeg meg selv. Da skjønte jeg at jeg hadde tatt feil, for gutten nistirret på meg, med et sint uttrykk, sammen med en himling med øynene. Så spør han; "Si meg, hvilken mascara bruker du?" Jeg så forfjamset på fyren, klarte virkelig ikke å koble noen relevanse til utsagnet, så jeg tok bare kupongene med meg, reiv de i to,heiv de og gikk. Fikk forresten et lattermildt "god helg" etter meg, som jeg selvfølgelig svarte tilbake på. Kan noen fortelle meg hva i all verden det der betydde? Skjønner ikke hvorfor jeg ikke bare spurte, men jeg bruker ikke å orke å starte slike randome "krangler". Tenker at det er forbeholdt gamle kvinner og menn:p Dramaqueen. Anonym poster: 99bfe2f5bc637409beb184b5e4b8572b 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 1. juni 2013 #10 Del Skrevet 1. juni 2013 (endret) Haha, nå lo jeg høyt. Jeg sender han både en high five og en fist bump. Endret 1. juni 2013 av Raindrops 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MockingJay Skrevet 1. juni 2013 Forfatter #11 Del Skrevet 1. juni 2013 (endret) Dumme dumme meg.. Tror jeg har sittet litt lenge i sol steika idag, ja Har bare hud, sminke, vaske ect produkter som ikke er testet på dyr, men det et liksom vanlig. Går liksom ikke rundt å tenker på det noe særlig. Åh, nå skulle jeg ønske at jeg hadde svart! Da hadde jo dette blitt mye morsommere Bruker bare å nevne dette med sirkus, bare så flere kanskje tenker over det. Er ikke slik at jeg bruker å holde noen tale eller at jeg står med en pekefinger Men synes forsåvidt at de som ikke bruker dyrevennlige ting også kan få si noe, deg er jo bare ren fakta og blir ikke løgn bare fordi du har Maxfactor i skapet. Og selv om butikk hyllene er fulle av andre ting. Det gjør jo ikke om man kan få omså bare en til å tenke ekstra på saken. Edit; Prøv å se bort i fra den elendige gramatikken, jeg er tydeligvis for trøtt til dette også Endret 1. juni 2013 av MockingJay 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MockingJay Skrevet 1. juni 2013 Forfatter #12 Del Skrevet 1. juni 2013 Dramaqueen. Anonym poster: 99bfe2f5bc637409beb184b5e4b8572b Synes nå det er mer dramaqueen å være kryptisk med en trøtt og sliten gravid kjerring om kvelden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wishful Skrevet 1. juni 2013 #13 Del Skrevet 1. juni 2013 Synes nå det er mer dramaqueen å være kryptisk med en trøtt og sliten gravid kjerring om kvelden Kryptisk? Han stilte deg et helt fair spørsmål med tanke på hvordan du belærte han, han som sikkert ikke hadde en dritt med disse kupongene å gjøre engang. Å så stormer du ut uten å svare mens du river istykker kuponger? Skjønner godt at han lo. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MockingJay Skrevet 1. juni 2013 Forfatter #14 Del Skrevet 1. juni 2013 Kryptisk? Han stilte deg et helt fair spørsmål med tanke på hvordan du belærte han, han som sikkert ikke hadde en dritt med disse kupongene å gjøre engang. Å så stormer du ut uten å svare mens du river istykker kuponger? Skjønner godt at han lo. Stormet ikke ut? Jeg tok de bare med meg, og heiv de når jeg gikk. Har pakket varer og sagt god helg i mellomtiden. Er ikke slik at jeg ikke svarte for å være frekk, for jeg var tydelig forvirret, det var jo det som moret han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MockingJay Skrevet 1. juni 2013 Forfatter #15 Del Skrevet 1. juni 2013 Han kunne vel ha utdypet det når han så at jeg ble forvirret da, isteden for å le. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2013 #16 Del Skrevet 2. juni 2013 Du vet han kun sitter i kassen og har ikke en dritt med hvorfor de kupongene ligger der? Håper de fikk deg på film, blir årets hit på julebordet Anonym poster: c7e563648ddf5c1e1d722bd09c1b93df 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2013 #17 Del Skrevet 2. juni 2013 Synes nå det er mer dramaqueen å være kryptisk med en trøtt og sliten gravid kjerring om kvelden Du var ikke mer trøtt og sliten enn at du orket å oppføre deg nedlatende overfor en butikkansatt. Anonym poster: c4eb709bc74be676a25b69627e1e490d 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nefertiti. Skrevet 2. juni 2013 #18 Del Skrevet 2. juni 2013 Nå. Hvilken mascara bruker du, ts? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 2. juni 2013 #19 Del Skrevet 2. juni 2013 Selv om jeg er enig i budskapet ditt, så var det helt feil fremgangsmåte. Han i kassa har ikke ansvaret for de kupongene. Det blir litt som å kjefte på de ansatte fordi du syns melka er for dyr. Du kunne heller sende en e-post til butikken f.eks. Eller i hvert fall spurt om å få snakke med daglig leder. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elseby13 Skrevet 2. juni 2013 #20 Del Skrevet 2. juni 2013 Utrolig morsomt at en dvask Rimi-fyr hadde en så gjennomtenkt comeback!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå