Gå til innhold

Beste tips mot solbrent hud

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sommeren er her!

Jeg har lys, fregnet hud. Er flink med solkrem. 30 i ansiktet, minst 20 på kropp.

Uansett er det liksom alltid en flik av hud som blir brent. Er nok ikke flink nok til å dekke over alt.

Bruker renest mulig Aloe Vera-gele når uhellet er ute. Funker egentlig ganske greit, men noen ganger tar det vel lang tid før den brente huden er solbar igjen.

Noen som har noen supertips mot rød, sår og solbrent hud?

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Yoghurt er super på solbrent hud:)

AnonymBruker
Skrevet

Vil tro ren aloe vera som du nevner et det beste. Krem for lindring av brennmanetsvie ol. er også en mulighet. Det beste er vel å unngå solen om du blir fort brent. Ikke noe poeng å utsette seg for skadelige stråler om du ikke tar til deg noe særlig farge.

Anonym poster: 2e267db1f8cfb80d3d7efad411619424

Skrevet

Yoghurt er super på solbrent hud:)

Funker det med yoghurt med smak?

Skrevet

Ja, yoghurt naturell er visst bra :)

Skrevet

Pleier å fylle badekaret med iskaldt vann og legge meg nedi... Det gir ikke noen varig lindring, men kan brukes om man har akutt behov for smertelindring eller nedkjøling.

Skrevet

Ts her.

Har alvorlig D-vitaminmangel, så jeg vil gjerne være så mye som mulig i solen nå som den er her. Derfor utsetter jeg meg for den...

Yoghurt?! Har naturell stående i kjøleskapet, ska smøre meg med den :)

Takk!

Skrevet

Funker det med yoghurt med smak?

Tror det funker med smak og ja...

Hun jeg delte rom med da jeg var i Uganda ble skikkelig solbrent, og en som jobbet på vertshuset kom med ferskenyoghurt..... Hun smurte seg jevnlig hele natta, og dagen etter var hun mye bedre:)

Gjest gjest17
Skrevet

Vil ikke tro det er noe forskjell om man bruker yoghurt med smak eller naturell :-)

Skrevet

Vil ikke tro det er noe forskjell om man bruker yoghurt med smak eller naturell :-)

Får prøve jordbæryoghurt når kjæresten kommer på besøk ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...