Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Slapp hun straff etter at hun rømte fra Bolivia? Ble hun sendt tilbake eller vil hun få straff i Norge?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

google? hørt om det?

Anonym poster: 2344d5356292dca822493374c590d1cd

Gjest Gjest
Skrevet

google? hørt om det?

Anonym poster: 2344d5356292dca822493374c590d1cd

Prøvde men fant ikke noe, klarer du å finne noe der, så sleng det opp.

AnonymBruker
Skrevet

Eneste jeg finner er en ett år gammel artikel hvor det står at de åpner for muligheten for at de kan straffeforfølge henne.

Håper de stapper henne inn i fengsel igjen, ikke bare for å ha smoglet dop, men for å ha rømt også.

Anonym poster: 80e6359284b4bf3fbbc6502ee7cbcf95

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hun kommer til å gå fri. Hun ble dømt der nede, og vil ikke dømmes på nytt her til lands for det samme forholdet, ei heller for rømningen alene. Samtidig er Norge lunkent innstilt til å utlevere egne borgere til andre land, så hun blir ikke sendt tilbake dit for soning.

Det er teoretisk mulig å straffeforfølge her i Norge, men det skjer dessverre ikke. Da hadde det vært bevegelse innen nå.

Anonym poster: cf1a58592e11fad4e0094a53d2c28c45

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hun er fri og tar opp skole.

Anonym poster: b45e484c704836ddfda7792deaa75876

Gjest Gjest
Skrevet

Enda en tråd med straffekåte brukere :P

Stina er uskyldig, og lever nå et godt liv i Norge ;)

Er jo en grunn til at mange ville hjelpe henne i starten av marerittet.

AnonymBruker
Skrevet

Enda en tråd med straffekåte brukere :P

Stina er uskyldig, og lever nå et godt liv i Norge ;)

Er jo en grunn til at mange ville hjelpe henne i starten av marerittet.

Legger til grunn de overveldende bevisene mot henne og at ingen med peiling har ment at rettssaken har vært annet enn ryddig og etter de standarder vi forventer. Hun er selvsagt skyldig. Ingen er så dumme at de smugler kilovis med narkotika uten å vite det, rett og slett.

Det er mange som vil hjelpe mange som sitter inne, men det gjør dem ikke uskyldige.

Når det er sagt: Jeg går ikke rundt og irriterer meg over dette til daglig. Jeg antar hun også selv forstår at folk flest mener hun er en kvise på samfunnets bakende, uten at jeg håper folk tar loven i egne hender av den grunn.

• Liker 4
Gjest Gjest
Skrevet

Hun som angivelig er hjernen bak smuglingen, sitter vel i fengsel i Bolivia? Har fulgt med på forklaringen før, og denne jenta skal ha hentet "nye" bager til jentene på hotellrommet, som var litt tunge. Stina skal ha stolt seg uforstående til dette, men fikk beskjed om at bagene skulle veie så mye som 1 kg (om jeg husker riktig?).

Og så ble de altså stoppet på flyplassen..osv.

AnonymBruker
Skrevet

Hun som angivelig er hjernen bak smuglingen, sitter vel i fengsel i Bolivia? Har fulgt med på forklaringen før, og denne jenta skal ha hentet "nye" bager til jentene på hotellrommet, som var litt tunge. Stina skal ha stolt seg uforstående til dette, men fikk beskjed om at bagene skulle veie så mye som 1 kg (om jeg husker riktig?).

Og så ble de altså stoppet på flyplassen..osv.

Det var sikkert unge og dumme, men de fikk sponset en tur til Bolivia (men sa til sine foreldre at de skulle til Spania), inkludert lommepenger, av en de knapt kjente. Forklaringene deres spriker i alle retninger, men det er på det rene at de ikke skulle betale en krone for reisen.

Så, da de skulle hjem og etter en rekke tvilsomme hendelser underveis, byttet de til andre bager enn de de hadde med, etter sigende på oppfordring fra denne Rodriguez. Da skjønner alle, også unge naive tenåringsjenter, at det er noe i veien. Stina selv sier hun ikke skjønte at det var snakk om narkotikasmugling, men det er jo, for å si det veldig mildt, ikke så veldig troverdig.

Det var forresten 11 kilo kokain. Det er i hvert fall det Oslo tingrett la til grunn i rettsaken mot hun som rømte først.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...