AnonymBruker Skrevet 1. juni 2013 #1 Skrevet 1. juni 2013 Valget har fallt på Emmaljunga city cross, og jeg vil såklart ha den så billig som mulig Min far skal til Tyskland i sommer, så jeg lurer på om de selger denne vogna der nede, og hva den evt koster? Noen som vet? Anonym poster: dac6e85659a4d16669e54ea056b51f31
Severus Skrevet 2. juni 2013 #2 Skrevet 2. juni 2013 Navy, Black, Denim Black, Denim Blue, Canvas, Nature : 568 € Brown Flowers, Grey Leaves, Capri Black, Capri Creme, Capri Brown, Capri Navy, Black Carbon : 600 € Charleston, Scandinavian, Leatherette; White, Vanilla, Espresso, Alle PP Farben : 641 € Hentet fra Emmaljunga Tysklands veiledende priser. 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2013 #3 Skrevet 2. juni 2013 Navy, Black, Denim Black, Denim Blue, Canvas, Nature : 568 ¤ Brown Flowers, Grey Leaves, Capri Black, Capri Creme, Capri Brown, Capri Navy, Black Carbon : 600 ¤ Charleston, Scandinavian, Leatherette; White, Vanilla, Espresso, Alle PP Farben : 641 ¤ Hentet fra Emmaljunga Tysklands veiledende priser. Vi skulle kjøpe Emmaljunga i Tyskland i sommer, vi var i Berlin i tre uker, og var derfor innom alt av babyutstyrsbutikker vi fant der. Vi endte med å ikke kjøpe vogn der likevel, siden prisene bare er marginalt lavere enn i Norge (prisene brukeren over her viser til er kun for sportsvognsdelen. Det koster 200-250 € ekstra hvis du også skal ha med citybagen). Vi tenkte som så at dersom noe skulle gå i stykker på vogna, vil det være utrolig kjipt hvis forhandleren er så langt unna, og da var det ikke verdt de 3-400 kr vi ville spare på å kjøpe vogna der. Vi kjøpte isteden på kopbarnvagn.se og hentet vogna i Karlstad, betalte 6.400 NOK for vogn, citybag og fottrekk til sportsvogna. Kopbarnvagn.se har avtale med Rudo i Oslo om at du kan få hjelp der dersom noe skulle skje med vogna. Anonym poster: c05ff8e3cc2c5d8da3801cc441878ae0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå