Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Valget har fallt på Emmaljunga city cross, og jeg vil såklart ha den så billig som mulig :) Min far skal til Tyskland i sommer, så jeg lurer på om de selger denne vogna der nede, og hva den evt koster? Noen som vet?

:)

Anonym poster: dac6e85659a4d16669e54ea056b51f31

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Navy, Black, Denim Black, Denim Blue, Canvas, Nature : 568 €

Brown Flowers, Grey Leaves, Capri Black, Capri Creme, Capri Brown, Capri Navy, Black Carbon : 600 €

Charleston, Scandinavian, Leatherette; White, Vanilla, Espresso, Alle PP Farben : 641 €

Hentet fra Emmaljunga Tysklands veiledende priser.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Navy, Black, Denim Black, Denim Blue, Canvas, Nature : 568 ¤

Brown Flowers, Grey Leaves, Capri Black, Capri Creme, Capri Brown, Capri Navy, Black Carbon : 600 ¤

Charleston, Scandinavian, Leatherette; White, Vanilla, Espresso, Alle PP Farben : 641 ¤

Hentet fra Emmaljunga Tysklands veiledende priser.

Vi skulle kjøpe Emmaljunga i Tyskland i sommer, vi var i Berlin i tre uker, og var derfor innom alt av babyutstyrsbutikker vi fant der. Vi endte med å ikke kjøpe vogn der likevel, siden prisene bare er marginalt lavere enn i Norge (prisene brukeren over her viser til er kun for sportsvognsdelen. Det koster 200-250 € ekstra hvis du også skal ha med citybagen).

Vi tenkte som så at dersom noe skulle gå i stykker på vogna, vil det være utrolig kjipt hvis forhandleren er så langt unna, og da var det ikke verdt de 3-400 kr vi ville spare på å kjøpe vogna der. Vi kjøpte isteden på kopbarnvagn.se og hentet vogna i Karlstad, betalte 6.400 NOK for vogn, citybag og fottrekk til sportsvogna. Kopbarnvagn.se har avtale med Rudo i Oslo om at du kan få hjelp der dersom noe skulle skje med vogna.

Anonym poster: c05ff8e3cc2c5d8da3801cc441878ae0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...