Gå til innhold

Syns dere disse hårfagene kunne kledd meg ? ( bilde )

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært mørk i ca 4-5 år nå. Men nå vill jeg bli mer naturlig, så jeg skal bli blond. Jeg er naturlig askblond, så jeg føler at jeg blir mer naturlig som blond enn brunette. Så når minicoloren går ut av håret så skal jeg stripe meg. Tror dere jeg hadde kledd disse blond fargene ? :)

Her er ser dere øyefargen, hudfarge og min naturlige hårfarge :)

419020_10200699667147134_404620890_n.jpg

Disse fargene er det jeg har tenkt på :)

389592_10200699676067357_1603668501_n.jpg

934768_10200699674027306_1084342241_n.jpg

Eller denne som er litt mørkere :)

401917_10200699698547919_1921973588_n.jpg

Hvem av disse tror dere kler meg best ? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flotte alternativer, alle tre, synes jeg. Bare husk at hårfarge skal matche øyenbryn, de kan du jo redigere etter hårfarge. Ut i fra bildet ser det forøvrig ut som dine øyenbryn vil passe superflott.

Skulle jeg nevne en av de tre hårfargene så synes jeg kanskje Gisele Bunchen har en flott farge som burde passe deg :) (For det er henne i midten der?!)

Skrevet

Flotte alternativer, alle tre, synes jeg. Bare husk at hårfarge skal matche øyenbryn, de kan du jo redigere etter hårfarge. Ut i fra bildet ser det forøvrig ut som dine øyenbryn vil passe superflott.

Skulle jeg nevne en av de tre hårfargene så synes jeg kanskje Gisele Bunchen har en flott farge som burde passe deg :) (For det er henne i midten der?!)

Jeg vet ikke hva hu midten heter desverre. Men tror du om fargen til Jeniffer Aniston hadde kledd meg ?

Skrevet

Jeniffer sin hårfarge er flott, men jeg synes den er litt "blass"!? Alle tre er fine, uansett.

Ble fristet til å friske opp mitt eget hår, jeg nå :)

Skrevet

Og hvis du ser på øyenbrynene deres så synes jeg du er mest lik Gisele :)

Skrevet

Jeg tror du passer best med håret alà Lauren Conrad ;)

• Liker 1
Skrevet

Er det bare meg elle ser alle fargene kliss like ut?

• Liker 3
Skrevet

Hårfargene er veldig like, men det er forskjeller i nyansene av blondt og brunt i sammen som gjør dem forskjellige. Synes jeg :)

Skrevet

Jeg vet ikke hva hu midten heter desverre. Men tror du om fargen til Jeniffer Aniston hadde kledd meg ?

Aniston sin farge passer bedre for litt mer voksne damer :) Du er ung! du kan risikere å se eldre ut hvis du velger fargen hennes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...