AnonymBruker Skrevet 1. juni 2013 #1 Skrevet 1. juni 2013 Jeg møtte en gutt på byen i går, og det endte opp med litt klining.. husker ikke alt dessverre.. Uansett, så hadde jeg tydligvis gitt han nr. mitt, og har prata litt på SMS med han i dag, bare litt sånn at hva vi dumma oss ut med osv. Han la meg også til på facebook og likte profilbildet mitt. Kjenner han jo ikke, men utifra det jeg husker fra i går, og det lille vi snakka i dag så virker han som en jeg har lyst til å bli bedre kjent med. Men jeg aner ikke hvordan jeg skal ta kontakt igjen nå. Siste meldingen jeg fikk av han var ca. klokka 14, og det var bare noe sånt "hahah" så er liksom ikke noe å prate videre om. Synes det blir litt rart å bare "Hva skjer?" når jeg ikke kjenner han om dere skjønner. Skal sies at jeg er ganske sjenert, og redd for å bli oppfattet som masete om han egentlig ikke er interessert.. Hvordan ville dere gått frem her? Eller ville dere ha venta til han tok kontakt først? Anonym poster: 03fca2f4fa29081edc7ce20f32270f3f
robert90 Skrevet 1. juni 2013 #2 Skrevet 1. juni 2013 nei skriv til han hvis du føler for det, hva har du å tape. vi gutter er enkle sjeler og du vil uansett oppdage fort om han er interisert eller ikke. jeg er så lei jenter som ikke bare kan være rett frem. jeg vet at jeg hadde blitt veldig glad hvis en jente kontaktet meg dagen etter at vi hadde rotet litt og bare sakt at hun hadde det kjekt med meg i går. det er jo bare en måte å finne ut av det på. jeg syntes du skal kontakte han jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå