Gå til innhold

Bryllupssko i skobutikk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kom tilfeldigvis over en skobutikk i Stavanger som solgte utrolig billige bryllupssko til kjempe kjekke priser. 399.- for fine sko, like fine som brudesalong skoene , som da til gjengjeld kostet over 1000. Dette kun som et tips til dere som ikke ønsker å bruke mange tusenlapper på sko som dere kun kan bruke et fåtall ganger (selv om du farger dem etterpå)..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte mine sko hos Eurosko,til kun 299(var på tilbud,kostet egentlig 399).

Det ståt "I" på ene og "do" på andre :P ("I do")

Lekkkre,er de!!

Skrevet

jeg har også kjøpt mine sko i en vanlig skobutikk. de er råfine, litt sandalaktige, liksom. med perler og stas, og kun stropp bak. liten, nett hel (min mann er 2 cm lavere enn meg, så jeg kan liksom ikke ha så høy hel...) :ler:

mine kostet 399. ikke værst, syntes jeg. kjøpt på østfoldhallen, dersom noen skulle lure....

Skrevet
Jeg kjøpte mine sko hos Eurosko,til kun 299(var på tilbud,kostet egentlig 399).

Det ståt "I" på ene og "do" på andre :P ("I do")

Lekkkre,er de!!

Jeg har også sett dem, og syntes de var kjempesøte! Jeg låner av ei kusine, så jeg hadde ikke bruk for dem, dessuten syntes jeg hælen var for lav(jeg er liiiiten), men nok om det.

Min lillesøster var nemlig innom samme butikken for en liten stund siden, og da hadde de vel et par igjen eller noe sånn. Bak en reol sto to jenter(noe eldre enn lillesøster, sikkert eldre enn meg også) og klagde over de forbaska skoa som det sto "J Lo" på :hoho: "Hun derre ekle Jennifer Lopez, hvem i all verden vil gå med sko som det står hennes navn på? Nei æsj altså" og så videre. Lillesøster lurte fælt på om hun skulle gå og fortelle dem at de sannsynligvis hadde sterkt behov for briller, men lot det være av hensyn til at de faktisk var eldre enn henne. En god latter fikk vi i alle fall :ler:

Skrevet

Jeg har også kjøpt sko på Skoringen til kr. 399. Helt enkle med lav hel. Er kempefornøyd, og jeg tror ikke jeg trenger å gå de særlig inn heller. De føles veldig behagelige ut.

• 5 år senere...
Skrevet

Jeg skal gifte meg om et år, og jeg ser på louboutins. prisen ligger på rundt 10 000, men jeg synes det er helt greit siden det faktisk er bryllupet mitt det er snakkk om...

Skrevet

sjekk også ut Ebay!

Det er ikke toll på sko.

Du må betale 25 % moms og 150 kr i gebyr for alt over 200 kr, men ellers er det bare frakt og skoene man betaler for!

jeg kjøpte begge mine par på Ebay og er storfornøyd!

• 3 måneder senere...
Skrevet

5....år....gammel.....tråd

so.....???

Skrevet

so.....???

:-)

Jepp...

Jeg fant sko på økonomisko... (Har sett i flere butikker, men økonomisko hadde slike jeg ønsket...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...