Gå til innhold

er det mang damer som føler at dem ikke er bra nok for menn?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

er det mang norske damer som føler de ikke er bra nok for norske menn?

enten jeg kommer ikontakt med en på nett eller utenom. så ender det som ofte opp med melding om å ha funne seg dame. (selv om bedt om tid for bli klar til date o.l)

betyr utseende veldig mye? at en kan arbeide mye? viktig at en har mang venner og er veldig sosial?

Anonym poster: f4b1d161ceb1fa0ad19a8301a1d447b9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg føler meg ikke bra nok nei :) Er 24 år.

Får mange komplimenter, og blir sjekka opp på byen, men det hjelper ikke stort når JEG ikke føler meg bra nok.

Anonym poster: 1f900ac7fe37437612a38f65d453ba07

Gjest Raindrops
Skrevet

Det er ofte så enkelt som at man rett og slett ikke passer sammen med alle, uten at det betyr at man ikke er bra nok eller at det er noe man trenger å ta personlig.

Når det er sagt så skader det ikke å bli mer bevisst på hvordan man oppfører seg sammen med, eller mot, nye mannlige bekjentskaper.

Gjest Poker face
Skrevet

er det mang norske damer som føler de ikke er bra nok for norske menn?

Jeg er bra nok ;)

enten jeg kommer ikontakt med en på nett eller utenom. så ender det som ofte opp med melding om å ha funne seg dame. (selv om bedt om tid for bli klar til date o.l)

Da er han søppel.... rett å slett

betyr utseende veldig mye? at en kan arbeide mye? viktig at en har mang venner og er veldig sosial?

-Nei

-Man må jo ha en jobb, Hva skal man leve av da?

-Greit å ha nære venner man kan henge med innimellom.

-Jeg er ikke sånn super sosial person egentlig, jeg blir fort sliten av en merkelig grunn, med mindre

:vin:<--- disse godsakene er med :danse:

Man må ikke ha alt og være alt for å få gubbe/dame.

AnonymBruker
Skrevet

er det mang norske damer som føler de ikke er bra nok for norske menn? Jeg vet jeg ikke er bra nok for menn i Norge. Bra damer sitter ikke hjemme alene på nyttårsaften for n`te gang, er alene hver helg, er venneløs og aldri blir bedt på date i allefall.

enten jeg kommer ikontakt med en på nett eller utenom. så ender det som ofte opp med melding om å ha funne seg dame. (selv om bedt om tid for bli klar til date o.l) Du er "heldig" som i allefall får beskjed.

betyr utseende veldig mye? Jeg lurer nesten på om det betyr alt.

at en kan arbeide mye? Jeg har ikke inntrykk av det.

viktig at en har mang venner og er veldig sosial? Viktig at man er populær i allefall.

Anonym poster: 55985c400eb6ad4472a7cd89fdb0d44e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke god nok, defor er ikke norske menn gode nok for meg heller

Anonym poster: 887560546501f8b8ce60332cfa64378a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tvert imot, jeg er altfor god for de fleste menn! Derfor foretrekker jeg damer. :jolie:

Anonym poster: 626b0e8dce959b7add9aa73a7b08aad7

AnonymBruker
Skrevet

men som f eks på nettdate. å han holder kontakt nesten et helt år. for så plutselig bare skriv , fått dame nå.

hvorfor holde kontakt så lang tid, ber om tid. samt skrive ser frem til date, syn sitt heimsted...osv

er det for my ønske om et unnskyld el forklaring? er kanskje ikke vanlig?

har aldri skrive el holdt kontakt med mer en en a gangen. men ser ikke ut for menn er slik. føles som de fortsetter å bruk nettsida for se om noe penere dukker opp eller noe?hmm

ikke alle som kan jobbe da

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mange damer som ikke er bra nok for norske menn, dvs. mange norske menn som har altfor høye tanker om seg selv. Og ja, nettdating for menn går ut på å svirre rundt og aldri slå seg til ro med en fordi det an jo hende det dukker opp noe bedre rundt neste sving. Også er det den 'nå har jeg fått draget på HO! Jeg er deilig jeg, må sjekke flere damer.'

Gidd den som vil...

Anonym poster: 9ce1b91a5a65c6443cd058b0a9e202a4

• Liker 3
Skrevet

Både og. Er vel sikkert ikke alle som finner meg attraktiv, men stresser ikke av den grunn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...