Nerine_ Skrevet 1. juni 2013 #1 Skrevet 1. juni 2013 Har en GHD rettetang som synger på siste verset tror jeg, og har begynt å lete etter en ny. Er det noen som kan anbefale en som er like bra, eller gjerne bedre? Er fornøyd med GHD iforhold til de andre "billige" jeg har hatt før, men syns ikke GHD heller er helt 100%. Trenger forresten også ny varmebeskyttende spay, noen tips?
Strange Doll Skrevet 1. juni 2013 #2 Skrevet 1. juni 2013 Jeg bruker GHD sin spray og synes den er kjempegod!
Nerine_ Skrevet 1. juni 2013 Forfatter #4 Skrevet 1. juni 2013 Sjekk ut CHI rettetenger Hvor selges disse?
ung_frøken Skrevet 1. juni 2013 #5 Skrevet 1. juni 2013 Jeg fikk en CHI glattetang til jul for to år siden. Kjempe god! Selges på frisørsalonger, men vet dessverre ikke hvilke.
KAchili Skrevet 1. juni 2013 #7 Skrevet 1. juni 2013 like bra er remington pearl synes jeg, og bedre pris også
FruTrønder Skrevet 2. juni 2013 #8 Skrevet 2. juni 2013 Hvor selges disse? Jeg vet ikke, kanskje du finner noe på nett? Jeg har GHD selv, men min mor har en fra CHI og jeg synes den er like god som min (kanskje også bedre?)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå