AnonymBruker Skrevet 1. juni 2013 #1 Skrevet 1. juni 2013 ja, jeg skal være forlover i bryllup i juli, til min beste venninne. Men jeg sliter litt, tenker på det med tale. Jeg har i mange år slitt med sosial angst. Jeg sliter så med det at jeg engang ikke er i jobb. Jeg trenger hjelp, hun sier det er fult forståelig om jeg ikke ønsker og holde tale. men det er hennes dag, og skulle så gjerne fått til noe.. Noen tips? Anonym poster: 3c960079c9d4b7cde324d84447508f30
panic-attack Skrevet 1. juni 2013 #3 Skrevet 1. juni 2013 hva med å lese det inn på data å lage PowerPoint? da slipper du å stå å prate å folk er opptatt med å se på skjermen 1
CathFoto Skrevet 1. juni 2013 #4 Skrevet 1. juni 2013 Det viktigste er jo at du stiller opp, og det gjør du. Hva med bildeshow? Legge bilder til musikk og kanskje putte inn noen ord(skriftelig)mellom bildene? Evt kan du lage et album med masse bilder og kanskje noen hilsner fra hennes beste venner.
Pinkii Skrevet 1. juni 2013 #5 Skrevet 1. juni 2013 Ja, har tenkt på powerpoint.. Men viste ikke om det var "greit" liksom.. Takk for svar Jeg får begynne og ordne det
Ella1981 Skrevet 3. juni 2013 #7 Skrevet 3. juni 2013 Ja, har tenkt på powerpoint.. Men viste ikke om det var "greit" liksom.. Takk for svar Jeg får begynne og ordne det Det er jo veldig koselig om du velger å lage en PowerPoint presentasjon. Med litt bilder og sånn. Det er absolutt helt greit og veldig, veldig koselig for bruden Det hadde ihvertfall jeg satt pris på!
Arkivskap Skrevet 3. juni 2013 #8 Skrevet 3. juni 2013 Du trenger ikke gjøre annet enn å møte opp. Ei god venninne forstår hvorfor og setter nok mest pris på at du faktisk kommer.
lancome. Skrevet 3. juni 2013 #9 Skrevet 3. juni 2013 Det med powerpoint og innspilling høres utrolig bra ut! Tror dette her kommer til å gå kjempebra jeg Siden venninnen din forstår hvordan du har det, så holder det i massevis å bare stille opp og Lykketil!
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2013 #10 Skrevet 3. juni 2013 Du trenger ikke gjøre annet enn å møte opp. Ei god venninne forstår hvorfor og setter nok mest pris på at du faktisk kommer. Helt enig - men det kan nok være lurt å avklare på forhånd. Jeg som brud ville ihvertfall likt å vite det i forveien, jeg ville nok fort blitt bekymra for at det var noe galt på selve dagen (f.eks. at noe hadde skjedd, at hun var dårlig etc.) om hun ikke holdt tale. Jeg forventer heller ikke at hun holder tale altså, men det er jo vanlig - så man legger jo merke til det når det ikke skjer. Når man vet det på forhånd slipper man slike unødvendige bekymringer Anonym poster: 428eaf38a247f6f6711a91bf857b901a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå