AnonymBruker Skrevet 1. juni 2013 #1 Skrevet 1. juni 2013 jeg fikk i dag overhørt to av deltakerne i mannen min sitt utdrikningslag prate om at de har bestillt stripper til utdrikningslaget hans, noe jeg ikke syns er greit i det hele tatt. har ikke lyst til å være noen partykiller, men dette plager meg noe fryktelig. jeg har slitt litt etter at vi fikk barn med at jeg ikke trives i kroppen min pga alle strekkmerkene å slikt å tanken på at han evt får en lapdance av en annen dame som er "perfekt" gjør dette bare enda verre.... noen som har tips til hva jeg kan gjøre Anonym poster: 77662d1c90ae5fef21ada28091bdbe3b 2
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2013 #2 Skrevet 1. juni 2013 er jo siste feste før han er "locka" med deg. la nå mannen nyte litt freskt kjøtt. Anonym poster: ee71fdd41dc5befa73caa0f8dc41135b 2
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2013 #3 Skrevet 1. juni 2013 en stripper må ikke gi en lap dance, i alle utdrikknigslag jeg har vært i har aldri stripperen gjort det Anonym poster: 2b375a96cbd2649fe63a271d16534f68
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2013 #4 Skrevet 1. juni 2013 Jeg tror ikke du skal bekymre deg i det hele tatt, jeg tror neppe det blir en seksuell opplevelse med stripper og en gjeng med kompiser rundt. Det er heller ikke sikkert mannen din synes det er noe stas, mange opplever det som flaut og/eller ubehagelig og noen synes det er morsomt. Anonym poster: f3a5ea4f4cb97e2728fde36f1e6bf127 7
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2013 #5 Skrevet 1. juni 2013 jeg fikk i dag overhørt to av deltakerne i mannen min sitt utdrikningslag prate om at de har bestillt stripper til utdrikningslaget hans, noe jeg ikke syns er greit i det hele tatt. har ikke lyst til å være noen partykiller, men dette plager meg noe fryktelig. jeg har slitt litt etter at vi fikk barn med at jeg ikke trives i kroppen min pga alle strekkmerkene å slikt å tanken på at han evt får en lapdance av en annen dame som er "perfekt" gjør dette bare enda verre.... noen som har tips til hva jeg kan gjøre Anonym poster: 77662d1c90ae5fef21ada28091bdbe3b Vel mange strippere har langt fra perfekte kropper om du tror det. Anonym poster: 15e6a3b0e33bd094a3007d11c393dcc4 11
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2013 #6 Skrevet 1. juni 2013 Synes bare det hadde vært gøy jeg! Anonym poster: e3d91ec5f02b00d5cf6d454289455313
Adhara Skrevet 1. juni 2013 #7 Skrevet 1. juni 2013 Hva er en perfekt kropp da? Og er du så sikker på at stripperen har det? Du må jo også tenke på at det er DEG han skal gifte seg med, og ikke stripperen. Er ikke det bra nok så vet ikke jeg 2
forum88 Skrevet 1. juni 2013 #8 Skrevet 1. juni 2013 Jeg skjønner at du synes det er ubehagelig, det hadde jeg også synes. Men skjønner at du ikke vil være en som setter stopper for moroa. Kunne du "tilfeldig" tatt opp med mannen din hva hans synspunkt på stripping er? Det vil vel ikke hjelpe sånn sett, men om han skjønner at du ikke er komfortabel med det, kanskje han kan ta det opp med kompisene sine i en løs samtale og si at han ikke ønsker det om de planlegger noe.. Er uansett ikke så lett å gjøre noe med det, og som andre sier, så skjer det garantert ikke noe med stripperen. Men vi damer er jo ikke alltid de mest selvsikre heller, og liker vel ikke tanken på at mannen blir strippet for i real life av en annen kvinne.
absinthia Skrevet 1. juni 2013 #9 Skrevet 1. juni 2013 Skjønner godt at du føler som du gjør, men antagelig kommer han bare til å synes at det er pinlig og det er slett ikke sikkert at det blir noen lapdance.
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2013 #10 Skrevet 1. juni 2013 TS: Her må du legge fra deg alle tanker om at du kan få endret planene om å ha en stripper der, du må heller konsentrere deg om hvordan du skal takle det. Det er umulig for mannen å si til gutta at han ikke får lov til å ha stripper i utdrikningslaget sitt, ei heller bør det være nødvendig. Det blir stripping der, det er ikke dét du bør bruke energi på. Tenk heller på hvordan du skal takle det. Det er ikke forloveden din som har tatt initiativ til dette, det er vennene hans. Han har ingenting med det å gjøre. Poenget med å hyre inn stripper at det er gøy, ikke at det er seksuelt opphissende eller at hun er finere enn deg. Det er en morogreie. En morogreie jeg ikke selv synes er så morsom, men poenget er tross alt ikke at en haug med gutter skal sitte sammen og bli sprengkåte. Det er at det er kleint og rart, ikke at de skal ha sex med henne. Videre er det engang slik at forloveden din vet både hvordan din kropp ser ut og hvordan andre kvinnekropper kan se ut. Han bryr seg neppe om strekkmerkene du tenker på, og å se en kvinne uten særlig strekkmerker vil uansett ikke få ham til å tenke noe annerledes om deg. Det vet du også dersom du tenker rasjonelt på dette. Anonym poster: 8862d8cc48f7dbe6be2a52538996b720 9
Tallulah Skrevet 1. juni 2013 #11 Skrevet 1. juni 2013 Jeg ville snakket med mannen min om det jeg rett og slett 2
MyElixir Skrevet 1. juni 2013 #12 Skrevet 1. juni 2013 Tips til hva du kan gjøre..... Du kan ta det opp med ham nå. Ikke start et ekteskap med dårlig kommunikasjon. Å gå inn i et ekteskap med disse dårlige følelsene må jo bare bli forferdelig vanskelig og dumt. Hadde selv aldri giftet meg med en mann der jeg ikke hadde kunnet snakke om slike ting! Du er hans fremtidige "alt" og har all rett til å si ifra. Jeg hadde selv ikke hatt et problem med en stripper i et utdrikningslag, men der er vi mennesker forskjellige. Føles noe feil for deg, så si ifra, det er viktig for det videre samlivet. Lykke til
Suzi Skrevet 1. juni 2013 #13 Skrevet 1. juni 2013 Jeg tror som flere sier her at det er en morogreie. De ler og flirer og heier og fortsetter festen så fort stripperen har gått. Og skulle det bli en lapdance så er heller ikke det noe farlig. En dame som vrikker og vrir på seg rett foran ham mens 20 andre står rundt og ser på. Det kommer garantert ikke til å skje noe. Men dersom du føler det så ille at du føler du bør snakke med ham om det bør du tenke litt på hvordan du legger det frem så det ikke kommer ut feil. :-)
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2013 #14 Skrevet 1. juni 2013 For det første: Det er bare på film at alle strippere er überdeilige babes med flotte kropper, vakre ansikter og fantastisk hår. I virkeligheten er de som regel ganske vanlige mennesker med litt mer silikon og sminke enn den gjengse kvinne. For det andre: Strippere i utdrikningslag er sjelden en veldig seksuell greie. Det er mer ray-ray og moro sammen med kompiser. Mange synes det ikke er så jævlig stas en gang. Men jeg forstår deg godt. Om det plager deg veldig kan du jo tukle med bestillingen deres og bytte ut dama med en mannlig stripper? Anonym poster: 06fe284add08f0a82105a92dc327e6aa 9
Thesec Skrevet 1. juni 2013 #15 Skrevet 1. juni 2013 Dette er sikkert noe kompisene hans har funnet på, og jeg tror absolutt ikke det ville blitt noe mer enn helt uskyldig titting.. Men jeg skjønner godt hva du mener, jeg ville absolutt ikke vært fornøyd med dette og ville helst sett at mannen min hadde hatt et utdrikningslag uten stripper til stedet. Men for å få det til er du nødt å snakke med han og ta det opp med han. Si hva du føler så ordner det seg helt sikkert:) 3
LittDiva Skrevet 2. juni 2013 #16 Skrevet 2. juni 2013 Tror nok som mange sier her, at det mer moro greia enn noe annet. Og han vet hvordan du ser ut, og hvordan victoria's secret modeller ser ut . Han valgte DEG. Jeg kunne ikke brydd meg mindre om mannen hadde fått stripper i utdrikningslaget.
Petalouda Skrevet 2. juni 2013 #17 Skrevet 2. juni 2013 Det spiller ingen rolle i hele verden hva alle andre måtte mene om dette, når TS syns dette er så ubehagelig er det et problem hun bør få respekt for å tørre og stå frem med. Kjære TS - snakk med mannen din om dette. Si det rett ut, si at du overhørte og at det gjør deg ukomfortabel. Du elsker ham, han elsker deg - jeg er helt sikker på at det finnes en løsning dere begge kan leve med. Kan ikke tenke meg på noen måte at en kommende brudgom ønsker å gjøre noe som gjør bruden sin så ille til mote. Kommunikasjon er alfa omega her, og om du syns det er vanskelig å ta opp - se på det som en øvelse. Det blir mange prøvelser i ekteskapet, og for hver gang man lufter et problem og finner en løsning står man sterkere sammen Lykke til 7
Anglofil Skrevet 2. juni 2013 #18 Skrevet 2. juni 2013 (endret) Du må ta det med mannen din. For meg hadde det vært helt uakseptabelt hvis det hadde vært stripper i min manns utdrikningslag, jeg skjønner deg veldig godt ts. Samtidig, dette må du snakke med ham om, han kan ikke vite hva du tenker og føler. Og jeg er forøvrig helt uenig med den personen som skrev at dette er noe du bare må finne deg i. Mvh Yvonne Endret 2. juni 2013 av Yvonne 7
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2013 #19 Skrevet 2. juni 2013 Du må ta det med mannen din. For meg hadde det vært helt uakseptabelt hvis det hadde vært stripper i min manns utdrikningslag, jeg skjønner deg veldig godt ts. Samtidig, dette må du snakke med ham om, han kan ikke vite hva du tenker og føler. Og jeg er forøvrig helt uenig med den personen som skrev at dette er noe du bare må finne deg i. Mvh Yvonne Du virker da litt streng? Det er jo for guds skyld bare en morogreie! Jeg synes det hadde vært festlig om det var en mannlig stripper i mitt utdrikningslag. Men det er jo bare fordi det er kleint, og ikke noe annet. Det er snakk om 1 kveld! Herlighet.. Anonym poster: e3d91ec5f02b00d5cf6d454289455313 3
Gjest Kjærleik Skrevet 2. juni 2013 #20 Skrevet 2. juni 2013 Om du er ukomfortabel med den tanken, synes jeg du skal si det til han. Spør han hva hans syn på stripping og muligheten for å oppleve dette i utdrikningslag er. Ville lapdance eller stripping vært greit for deg og deres forhold ellers? Hvis nei, hvorfor hadde det da eventuelt vært greit i et utdrikningslag? Jeg forstår deg veldig godt ts, for meg og vårt forhold hadde ikke dette vært greit, men dette er noe du må ta med din mann. Se på det som en fin øvelse for videre kommunikasjon Dere kommer helt sikker til å komme opp i mange situasjoner hvor noe føles litt mindre OK -og da burde det være takhøyde for å si dette på lik linje med ting som føles helt OK. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå