Thea Skrevet 6. juni 2002 #1 Del Skrevet 6. juni 2002 Kremmt kremmt,har ikke sett snurten av deg her inne ennda.Har vi skremt vannet av deg eller er det mine værve teknikker det er noe galt med?? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morgan Skrevet 11. juni 2002 #2 Del Skrevet 11. juni 2002 Hei ja! Neida er her jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morgan Skrevet 20. juli 2002 #3 Del Skrevet 20. juli 2002 Hei! Da er jeg hjemme igjen,har dere hatt det fint? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 20. juli 2002 Forfatter #4 Del Skrevet 20. juli 2002 Næmenn heisann.Det var en sjelden gutt å se Hær har vi det strålende.Sola skinner(yeah right ),dagene går med på å steke flesket i solen og røle rundt på KG til enhvær tid.Natt som dag Er det lenge til du skal på`n igjen nå da Morgan?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morgan Skrevet 20. juli 2002 #5 Del Skrevet 20. juli 2002 En måned! johoo hehe! Ja,fått noe farge da?Fint vær her også :D Kos kos! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 20. juli 2002 Forfatter #6 Del Skrevet 20. juli 2002 EEhhh, farge ja.Sitter som et skudd den :oops: Men den er litt godt gjemt Så gutten har fri en mnd tid han.Blir godt det tenker jeg.Bare surre rundt og bedrive daffe-liv Min 9 måneders ferie går nå mot slutten,siden jeg begynner å jobbe igjen 1 august.Men egentlig så er det helt greit :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå