Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært forelsket flere ganger før, selv om jeg nå revurderer om det virkelig var forelskelse, for så sterkt som nå har jeg aldri følt det. Det er gjensidig, vi har hatt dype samtaler, og alt går jo veldig veldig bra. Vi stoler på hverandre og ser hverandre så ofte vi kan, selv om avstand er et lite problem. Men jeg føler en så stor redsel og frykt, og jeg vet ikke helt hvorfor...

Statistikken sier jo at vi skal slå opp en gang. At en av oss skal knuse den andre sitt hjerte, eller bare at alle følelser forsvinner fra begge to. I tillegg har vi ulike planer for studier og bosted for det neste året. Da blir det virkelig å bo på hver vår kant av landet. Mine tidligere forelsker mistet følelsene for meg gradvis, uten at jeg vet om noen spesiell forklaring, og jeg er redd han også vil det. Alt kan gå galt, selv om jeg er veldig positiv til oss, så er det noe som gjør meg søvnløs og urolig.

Jeg prøver å trøste meg med at dette er vanlige tanker og redsler når livet har blitt en dans på roser og alt føles så bra, men jeg vet ikke helt... :(

Anonym poster: 88b45e47fed033a6b0872d98e613933c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...