Gjest Mupsi Skrevet 1. juni 2013 #1 Skrevet 1. juni 2013 (endret) . Endret 19. november 2013 av Mupsi
Bridezilla2014 Skrevet 1. juni 2013 #2 Skrevet 1. juni 2013 Hei lurte på om det er noen som har erfaring med bryllup uten så mange taler, event. ingen taler? Gruer meg til dette og vil helst ha minst mulig av det, blir det rart? Tenkte heller kanskje noen musikalske innslag eller lignende. Hva synes dere? Hei Jeg tenker ikke det automatisk at det blir rart med få eller ingen taler, men jeg tenker kanskje at det kommer litt an på rammene rundt bryllupet ellers og hvordan dere legger det opp. Det kan hende noen gjester kommer til å vente litt på og forvente taler, men de aller fleste som kjenner dere godt vil sikkert ha fått noen hint om dette i forkant og forventer dermed ikke taler. Men dette er uansett noe dere selv må føle på. Hvis dere ønsker å gjøre det på den måten så syns jeg dere skal gjøre det Vi ønsker også å ha minst mulig taler under bryllupsmiddagen.. Er bare koselig hvis det er ett par i familien eller venner som gjerne vil holde tale, men vi legger opp til færrest mulig (uten å ekskludere noen som gjerne har lyst).. Brudgommen skal heller ikke holde tradisjonell tale. Vi har egentlig ikke noe problem med taler sånn generelt, men vi vil gjerne at middagen skal være uformell og at gjestene kan snakke sammen og hygge seg med maten.. Ønsker heller ikke å sitte til bords langt utover kvelden. Vi har også en tanke om at talen fra brudens far kan holdes i en passende form under vielsen da vi skal ha en borgerlig vielse med mulighet for egne innslag. Men vi er helt i tenke- og planleggingsfasen ennå, så blir spennende å følge med på svarene du får
CathFoto Skrevet 1. juni 2013 #3 Skrevet 1. juni 2013 Jeg synes det er stor forskjell på rart og uvanlig, og synes ikke det er rart med et bryllup med få/ingen taler. Det blir jo som et middagsselskap med mange personer, og gjestene koser seg ofte mer med samtale enn med taler.
panic-attack Skrevet 1. juni 2013 #4 Skrevet 1. juni 2013 vi har sakt at vi ønsker ikke all verden med taler å slikt, det er rett å slett fordi vi ønsker en uformell middag å tenker at det kan være koselig for gjestene å få pratet å koset seg så vi har vel endt opp med at blir kansje 2-3 taler på 3min stk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå