Gå til innhold

Hun vil flytte til hellas og leve på trygd fra norge samtidig som hun jobber svart i hellas

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg går på et psykiatrisk dagsenter, og fikk høre dette utsagnet fra en jente/dame som var der. Hun er gift med en greker. Samme dama sa at hun valgte å få barn fordi da får hun mer penger fra nav.

Så her er en av mange idioter som gnir seg i hendene fordi vi andre betaler skatt..rart folk som havner hos av har dårlig rykte eller?

Anonym poster: 091bb7d1b71e586079e2bea09f0555af

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen vil det alltid være som har slike holdninger. Og de fleste er ikke gamle jentene som ikke har bedre vett.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ei jeg kjenner fikk høre fra svigermor når hun fortalte at hun var gravid at nå kan hun slutte å jobbe og leve på barnetrygd, barnebidrag og overgangsstønad, selv om hun ennå var samboer med barnefaren. At hun skulle narre NAV. Selv er svigermoren ufør pga "vondt i ryggen", noe legene ikke har funnet ut av, fordi hun lyver. De kan jo ikke bevise at hun ikke har store smerter i ryggen. Men denne svigerdatteren sa heldigvis nei til tipset og har giftet seg med barnefaren og jobber. Sønnen til denne svigermoren jobber til han kan få sykepenger, så er han sykemeldt så lenge han kan, så jobber han en periode igjen og blir sykemeldt, pga "vondt i ryggen". Når han jobber jobber han for harde livet for å tjene meste mulig for å ha mest mulig i sykepenger, men hadde ikke han vondt i ryggen? Han har gjort det i noen år og jeg trur at han har søkt om uføretrygd nå, hvis han ikke allerede er ufør.

Selv har jeg vært sykemeldt i tre perioder på et par mnd hver gang, men det pga ekte sykdom, så jeg er ikke i samme kategori, men har vært redd for å innrømme langvarig sykemelding til folk. Nettopp pga fordommer. Noen snylter NAV, andre ikke.

Anonym poster: fcf47d0a290bdbb4b5b95a0b3988b67c

AnonymBruker
Skrevet

Noen vil det alltid være som har slike holdninger. Og de fleste er...jenter.

Enig med deg i det.

Anonym poster: a5877c40f85eb8b8fda98558bdeb0a6d

AnonymBruker
Skrevet

Fordi Hellas er stedet å få jobb, ja. Og det går nok knakende fint den dagen NAV ikke lenger gidder å finansiere tullet hennes.

Anonym poster: 0610f404baa734ccfab5ced259080b41

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ei jeg kjenner fikk høre fra svigermor når hun fortalte at hun var gravid at nå kan hun slutte å jobbe og leve på barnetrygd, barnebidrag og overgangsstønad, selv om hun ennå var samboer med barnefaren. At hun skulle narre NAV. Selv er svigermoren ufør pga "vondt i ryggen", noe legene ikke har funnet ut av, fordi hun lyver. De kan jo ikke bevise at hun ikke har store smerter i ryggen. Men denne svigerdatteren sa heldigvis nei til tipset og har giftet seg med barnefaren og jobber. Sønnen til denne svigermoren jobber til han kan få sykepenger, så er han sykemeldt så lenge han kan, så jobber han en periode igjen og blir sykemeldt, pga "vondt i ryggen". Når han jobber jobber han for harde livet for å tjene meste mulig for å ha mest mulig i sykepenger, men hadde ikke han vondt i ryggen? Han har gjort det i noen år og jeg trur at han har søkt om uføretrygd nå, hvis han ikke allerede er ufør.

Selv har jeg vært sykemeldt i tre perioder på et par mnd hver gang, men det pga ekte sykdom, så jeg er ikke i samme kategori, men har vært redd for å innrømme langvarig sykemelding til folk. Nettopp pga fordommer. Noen snylter NAV, andre ikke.

Anonym poster: fcf47d0a290bdbb4b5b95a0b3988b67c

Sånne hater jeg og jeg hadde tipset nav om svindel glatt. De ødelegger ryktet for de som virkelig trenger det. Det jeg hadde gjort var å funnet ut en aktivitet som de gjør ofte, gjerne ukentlig/daglig og så tipset nav om det og de kan sette en etterforsker på det som kan dokumentere det, da blir no gamla lang i masken og sønnen går på ræv som en liten spirrevipp!

Anonym poster: 36afdb8b8a437139eb6d492bcd9def2d

Skrevet

Enig med deg i det.

Anonym poster: a5877c40f85eb8b8fda98558bdeb0a6d

Det vil alltid være noen slike. Fint du er enig for en gangs skyld!

AnonymBruker
Skrevet

Det vil alltid være noen slike. Fint du er enig for en gangs skyld!

:klo:

For en gangs skyld? Det er en AB, som kan være hvem som helst.

Anonym poster: 928a91c50ee1ecc004abeef97550d8ca

Skrevet

:klo:

For en gangs skyld? Det er en AB, som kan være hvem som helst.

Anonym poster: 928a91c50ee1ecc004abeef97550d8ca

Nå, det er de samme som ikke lar en mulighet til å rakke ned på enslige mødre gå fra seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...