Gjest Anonymous Skrevet 9. april 2004 #1 Skrevet 9. april 2004 Hei! Tenkte alle som vil kan komme med sine yndlingsprodukter innen hud- og hårpleie. Det har sikkert vært flere tråder om dette tidligere, men det kommer jo stadig nye produkter! Hadde vært fint om dere kunne skrevet hvor gamle dere er og hvilke hud- og hårtype dere har, slik at vi kan få noen tips av hverandre Jeg begynner: Alder: 22 år Hudtype ansikt: Tørr og sensitiv. Under øynene: Tørr hun med noen linjer og mørke linjer. Hudtype kropp: Normal. Hårtype: Fint/tynt og halvlangt hår med litt fall. Ellers er det tørt og skadet av farging og bruk av rettetang. Ansiktsprodukter; Renseskum: Lancome mousse clarte Fuktighetskrem: Laancom hydra zen for tørr hud (tester ut chanels hydra max+ og den virker god så langt!) Nattkrem: Tester Chanel Precision age delay) Serum: Tester Chanelhydra serum Øyekrem: Chanel presicion eye protection Makeupfjerner: Loreal waterproof Peeling: Daily Microfoliant fra Dermalogica Maske: Lumene Hydradrops Kroppsprodukter: Dusjsåpe: Vaselin intensive care Scrub: Loreal exfotonic Intimsåpe: asan Bodylotion: Loreal nutrilift (grønn) Forebyggende puppespray: Dior Bikini Top Deo: Sterilan oxygen fresh Hårprodukter: Shampoo: Tigi catwalk oatmeal & honey Balsam: Samme som shampoo Hårkur: På leting etter en god Styling: Redken spray starch (varmebeskyttende), Redken vinyl glam (glansspray) og Fudge hair shaper (voks) Der var min liste. Før gjerne opp flere produkter dersom jeg har glemt noen! Håper på mange svar og tips :-)
Gjest Anonymous Skrevet 9. april 2004 #2 Skrevet 9. april 2004 Eh...22 år sa du? Hva gjør den forebyggende puppesprayen? Forebygger den pupper? Jeg er 37 år. Hudtype: normal. Hårtype:normal, halvlangt med fall Ansiktsprodukter: Dermalogica rensegele for normal hud Toner fra dermalogica i sprayform Activ moist fra Dermalogica, alternerer i tillegg med Aderma Exomega med Omega 6 og havremelk, egentlig beregnet på eksemhud, men som gir den glatteste mykeste hud jeg noensinne har hatt. (apotek) Nattkrem fra Clarins, husker ikke hva den heter. Øyekrem:Lancome Primordiale Intense Yeux Make-up fjerner fra Clinique, grønn liten flaske med lotion som ikke svir og ikke etterlater hinne. Peeling: Daily microfoliant fra dermalogica Maske: Fuktmaske: Chanel Precision Ved behov: Beauty flash balm fra Clarins Før den store festen: Svindyre ampuller fra Guerlain som gir glød og strålende hud - de virker faktisk! Kroppsprodukter: Natusan dusj, Asan, Bodylotion: varierer, akkurat nå en fra Clarins som er utrolig deilig. Deodorant: Biotherm, lyseblå roll on flaske. Hår: Varierer. For øyeblikket Kanebo. Parfyme: For øyeblikket: D&G Light Blue.
Gjest Anonymous Skrevet 9. april 2004 #3 Skrevet 9. april 2004 Jeg er 20 år. Hudtype: Normal/tørr om vinteren/tendenser til fet t-sone Hårtype: Normal/tørr Ansiktsprodukter: Shiseido Pureness renseskum Shiseido Pureness toner Vichy Thermal S fuktighetskrem Bruker hverken nattkrem eller øyekrem. Make-up-fjerner: L`Oreal Peeling: Dermalogica gentle cream exfoliant Bruker ikke maske. Til leppene: Blistex! Kroppsprodukter: Dusjsåpe: blå Lactacyd Peeling: L`Oreal Exfotonic Bodylotion: Vichy Lipidiose 2 Hår: L`Oreal og Fructis, Redken når jeg har råd Parfyme: Cacharel`s Noa
Gjest Anonymous Skrevet 9. april 2004 #4 Skrevet 9. april 2004 jøss så mye dere bruker.. kanskje dere kan si hvordan produktene funker for dere? alle produktene jeg har er nemlig ikke aller best, for å si det sånn alder: 20 hår: normalt/tynt, litt lengre enn skuldrene hud: kombi/litt fet/litt uren ansikt: garnier pure rensegele - veldig god nivea make-up fjerner - funker helt ok clinique exfoliating ett eller anna - føler ikke den peeler så veldig mye clinique toner nr.4 - er litt for sterk, anbefales egentlig ikke l'oreal sublime bronze selvbruner - litt for gul, jeg er desp etter en fin mørkere type vichy normaderm fuktighetskrem - SUPER! anbefales til alle med min hudtype.. har fått huden min på rett vei nattkrem er noe tøv kropp: har noe jalla h&m dusj gele akkurat nå dove, nivea og chanel chance body lotion asan sterilan 24hour noe hår: define hårkur define shampoo/balsam eller herbal essences shampoo/balsam - møkkalei fructis glans serum - lukter sinnsykt godt, men gir glans fructis psccht gel ellernoe - liker denne godt, får orden på håret fructis voks - alt for klisjete lepper: lypsyl menthol på tube - super, men litt sterk lancome levrés grønn tube - smaker veldig godt, men forsvinner fort blistex blå med solfaktor - funker veldig bra, smaker godt l'oreal off white pleiende gloss - veldig klisjete, men ser ok ut
Gjest gjesta Skrevet 9. april 2004 #5 Skrevet 9. april 2004 Alder: 17 Hudtype: Normal / Tørr om vinteren Hårtype: Tørr/Normal Ansiktspleie Ansiktsvask: Simple Refinding Facial Wash Ansiktsmaske: H&M peelingmask og H&M mud mask Fuktighetskrem: Simple replenishing Rich Moisturiser og en annen en i den serien. Make-up-fjerner: Fra simple den og. Lypsil: Lip Butter med Shea fra Body Shop Kroppspleie Dusjsåpe: Palmolive Thermal Spa Intimvask: Lactacyd Bodylotion: Natusan Hair Minimising / Bodybutter fra Bodyshop Deo: Sterilan Crystal Skrubb: Lager selv av havsalt og olje Føtter Christy Feet Treats eller geleen fra Dr.Scholl Hårpleie Shampo: Cutrin Bio+ Anti-dandruff Balsam: Trevor Sorbie for normalt hår Skumbalsam: Cutrin Oyster Moisture Leave-in carefoam Mousse: Bjørn Axen Hårspray: Cutrin Hedit Runaway Hair spray Anti-frizz: Trevor Sorbie smooth
Gjest Anonymous Skrevet 9. april 2004 #6 Skrevet 9. april 2004 Før den store festen: Svindyre ampuller fra Guerlain som gir glød og strålende hud - de virker faktisk! . Unnskyld, men hva er dette for noe? :klø: Er det sånne små kapsler (som ligner litt på trankapsler) som man klemmer på, og så kommer det ut noe gugg man smører på huden?..
Gjest Anonymous Skrevet 9. april 2004 #7 Skrevet 9. april 2004 Unnskyld, men hva er dette for noe? :klø: Er det sånne små kapsler (som ligner litt på trankapsler) som man klemmer på, og så kommer det ut noe gugg man smører på huden?.. :enig_animasjon:
missfidget Skrevet 9. april 2004 #8 Skrevet 9. april 2004 Alder: 27 år Hudtype ansikt: Sensitiv/tendens for kviser Under øynene: Normalt Hudtype kropp: Tørr/Normalt Hårtype: Fint/tynt og langt,rett, farget hår Ansiktsprodukter: Renseskum: Dermalogica Ultracalming Cleanser Fuktighetskrem: Dermalogica Smoothing Cream Nattkrem: M.D. Formulations Skin Perfection Gel Serum: M.D. Formulations Advanced Hydrating Complex Øyekrem: M.D. Formulations Vit-A-Plus Eye Cream Makeupfjerner: Clinique Take The Day Away Peeling: Dermalogica Skin Prep Scrub Maske: Biore Self Warming Mask (fås bare i USA) Kroppsprodukter: Dusjsåpe: Jeg bruker mange, men liker godt Clinique Scrub: Skinmarket Orange Vanilla (utgått i USA Intimsåpe: Dr Greve Bodylotion: Jeg bruker veldig mange, men liker Origins, Body Shop Body Butter og Aveeno (fås bare i USA) Deo: Vichy (stick) Føtkrem: Burts Bees Coconut Foot Creme Lepper: Chapstick Overnight Lip Treatment (tror det bare fås i USA) Hårprodukter: Shampoo: Redken Color Extend Balsam: Redken Color Extend Hårkur: Har ikke noe favoritt, bruker mange forskjellig Styling: (ikke alt på en gang altså!) Paul Mitchell Extra Body Sculpting Foam, Redken Glass, Redken Outshine, Redken Extreme Anti Snap Leave In Treatment, Redken Color Extend Total Recharge
Gjest Virvel Skrevet 11. april 2004 #9 Skrevet 11. april 2004 Alder: 20 år Hudtype ansikt: Blandet, varierer med årstidene Hudtype kropp: Normal Hårtype: Normal, men slitt (er blond, med langt, rett hår) Til ansiktet: Vichy. Har brukt rens, toner og fuktighetskrem for blandingshud i vinter, men har gått over til Normaderm-serien nå. Ser ut til å fungere finfint. Til kroppen: Null såpe med mindre jeg faktisk er skitten, men det blir jeg jo aldri, jeg har sluttet å leke i sandkassen Cosmica fuktighetskrem med parfyme Til hår/hodebunn: Hydro Shampo fra Wella SP, og Repair Cream 30 seconds fra samme merke Oliven-/soyaolje Deo: Yerka en gang i blant Generelt: Eight Hour Cream fra Elizabeth Arden - brukes til alt, inkludert kviser A-creme til hender, føtter og tørre flekker
Emy Skrevet 11. april 2004 #10 Skrevet 11. april 2004 Hår: Tigiprodukter Ansikt: Lancome rensemelk og ansiktsvann. YSL skrubb Biotherm ansiktskrem Chanel øyekrem. Kropp: Dr.Greve Intimvask + Dr. Greve dusjsepe. Biotherm bodylotion BodyButter fra Body Shop Biotherm deodorant Sminke: Solpudder fra Versarce Maskara fra C.Dior Eyliner fra Lancome Lipgloss fra Lancome Ø.skygger fra Dior
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå