Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er så glad, så glad! Var forberedt på å slite en tund, men så satt den med én gang likevel! Har testet svakt positivt to dager på rad nå, og forventet mensen først om to dager. Håper strekene blir sterkere da og at den lille spira sitter :)

Håper dette kan være fint å lese for andre som også har endometriose og bekymrer seg :)

Anonym poster: 0070f75ed7f71fd9e6284f670079e553

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer:):):)

Skrevet (endret)

Gratulerer!

Tror nok det er en misoppfattning at vi med endo ikke kan bli gravide,eller sliter

Jeg har endo og blir lett gravid .

Endret av Kårky
AnonymBruker
Skrevet

TS her: Tusen takk! Det et kanskje litt "hauset opp" dette med at endometriose gjør det vanskelig? Det gjelder sikkert noen, men absolutt ikke alle :)

Skrevet

Gratulerer så mye!!!

Jeg også har endo.

Mitt første barn kom også på første forsøk, mens mitt 2 og 3 kommer etter første forsøk på ivf:-)

Skrevet

Gratulerer :blomst:

Det gjør meg så glad å høre om flere med endo som det går bra med. Vet akkurat hvordan det er.

Jeg har også endometriose. Vi prøvde i flere år uten klaff. Nå sitter jeg her med en liten spire i magen takket være ivf ;) Fikk jammen meg klaff på første forsøk :)

AnonymBruker
Skrevet

Gratulerer!

Dette var betryggende for meg å høre. Jeg er veldig stresset for at jeg blir steril før jeg rekker å få barn, og vet ikke om jeg bare skal hoppe i det rett etter VGS eller om jeg tør å vente til jeg er ferdig med en bachelor i noe.

-Jente 17.

Anonym poster: 32391fc545f4e79ec4a96b6e6d6f387a

AnonymBruker
Skrevet

TS her. Hvorfor skulle du bli steril ettersom tida går? Har legen sagt det? Tror ikke du behøver å bekymre deg for det, men jeg er ingen lege. Er straks 30 år selv, og har tydeligvis ikke blitt steril. Hvis du ønsker deg en utdannelse så synes jeg absolutt du bør ta det! Skulle du få problemer med å bli gravid så klarer jo legevitenskape å ordne ganske mye nå :)

AnonymBruker
Skrevet

TS her. Hvorfor skulle du bli steril ettersom tida går? Har legen sagt det? Tror ikke du behøver å bekymre deg for det, men jeg er ingen lege. Er straks 30 år selv, og har tydeligvis ikke blitt steril. Hvis du ønsker deg en utdannelse så synes jeg absolutt du bør ta det! Skulle du få problemer med å bli gravid så klarer jo legevitenskape å ordne ganske mye nå :)

Nei, men det blir vel verre og verre ettersom tiden går, og derfor er jeg bekymret for å bli steril før jeg rekker å få barn. Man har jo selvsagt prøverør, men om eggstokkene blir ødelagt så kan man jo ikke gjøre noe med det.

Anonym poster: 32391fc545f4e79ec4a96b6e6d6f387a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...