Gjest Tessaa Skrevet 9. april 2004 #1 Del Skrevet 9. april 2004 Vet noen hvor jeg kan finne en graviditetskalkulator? Slik at jeg ser dato for eventuelt befruktningstidspunkt ? -Tessaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. april 2004 #2 Del Skrevet 9. april 2004 Det finnes en terminkalkulator på barnimagen.com. Der legger man inn dato for siste menstruasjon og dato for eggløaning, så regner den ut termindatoen. Men det er jo ikke sikkert at man vet dato for eggløsning, da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crispo Skrevet 9. april 2004 #3 Del Skrevet 9. april 2004 babyverden tror jeg det er en side som heter :-) Tror en kan legge inn både siste menstruasjonsdag, eggløsning eller termindato om manvil se hvor langt mann har kommet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 11. april 2004 #4 Del Skrevet 11. april 2004 Vet noen hvor jeg kan finne en graviditetskalkulator? Slik at jeg ser dato for eventuelt befruktningstidspunkt ? -Tessaa Du kan forsøke denne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 11. april 2004 #5 Del Skrevet 11. april 2004 Glemte å si følgende om Graviditetskalenderen jeg la inn link til ovenfor: Den antar 28 dagers syklus med 14 dagers luteralfase. I tillegg antar den 40 ukers svangerskap. (Hvis du har en luteralfase på kortere eller lengre tid så bør du justere datoen du legger inn. I tillegg bør du legge til 2 dager på termindatoen ettersom et svangerskap varer i snitt i 40 uker + 2 dager.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå