Gå til innhold

Marion Ravns brudekjole

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Nydelig kjole og nydelig brud :)

• Liker 2
Skrevet

Aldeles nydelig! :-)

Jeg er overhodet ikke noe blondemenneske selv, men jeg ser jo at andre kler dette veldig godt, blant annet Marion Ravn. Hun ser fantastisk fin ut i den kjolen. :-)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Slike kjoler har vært på moten i to år nå pga Kate Middeltons kjole. Fint for all del, men begynner å bli lei av å se lignende kjoler overalt nå.

Anonym poster: eea767e06e52ee3da7c8d564e75fc11b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Slike kjoler har vært på moten i to år nå pga Kate Middeltons kjole. Fint for all del, men begynner å bli lei av å se lignende kjoler overalt nå.

Kates kjole var nydelig, flott at hun laget en trend. Blir spennende å se hva prinsesse Madeleine dukker opp i, og om det får samme effekt :)

Anonym poster: c3d0ebfef56f21b25a94678c8719dbc0

• Liker 1
Skrevet

Jeg likte den ikke...

Gjest Kiara!
Skrevet

Hun var nyyyydelig! Og fantastisk flotte brudepiker!

Blonder er ikke min greie, jeg hadde sett ut som en kjerring enkelt og greit. Og jeg synes at både Marion, maria mena og ikke minst Kate så veldig like ut. Hun fra luxenburg derimot hun var et syn for guder!

Jeg sitter benket foran tven neste lørdag hvertfall.

Skrevet

Nydelig kjole!! Skulle selv onske jeg hadde noe slikt, men på meg ble det noe helt annet :)

Syntes også at hun fra Luxemburg var helt utrolig vakker!!

Skrevet (endret)

Nydelig kjole!! Skulle selv onske jeg hadde noe slikt, men på meg ble det noe helt annet :)

Syntes også at hun fra Luxemburg var helt utrolig vakker!!

Ja, den brudekjolen husker jeg fortsatt. Nydelig kjole og brud.

http://royalweddings...mbourg-dresses/

Foretrekker brudekjoler slik som dette :)

Edit. hvis det var hun du mente, altså...

Endret av Samaysa
AnonymBruker
Skrevet

Kates kjole var nydelig, flott at hun laget en trend. Blir spennende å se hva prinsesse Madeleine dukker opp i, og om det får samme effekt :)

Anonym poster: c3d0ebfef56f21b25a94678c8719dbc0

Ja, Kate var nydelig! Kjolen var såpass speisell og inspirert av Grace Kelly, at det ble mote. Ikke rart mange inspireres og ønsker samme. Men jeg personlig blir lei når alle har lignende fortiden, og trenden kommer nok til å fortsette noen år til. Kjedelig.

Er spent på Madeleine selv. Kjolen til Victoria husker jeg overhodet ikke.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Ja, den brudekjolen husker jeg fortsatt. Nydelig kjole og brud.

http://royalweddings...mbourg-dresses/

Foretrekker brudekjoler slik som dette :)

Edit. hvis det var hun du mente, altså...

Ja! Ååå, nå ble jeg på nytt forelsket i den kjolen der.

Endret av Tallulah
Gjest Kiara!
Skrevet

Kjolen til Victoria var fantastisk! Den lyste luksus! utrolig flott hals og off sleewes. Hun var en nydelig brud i en nydelig kjole, hun fra luxenburg hadde sånn sett for flott kjole.

• Liker 2
Gjest TinaT
Skrevet

Marion Ravn var nydelig i kjolen sin. Cecilie Melli har noen fantastiske kjoler.

Men så er Marion bare nydelig i seg selv, hun er en av dem som hadde sett flott ut i en striesekk.

Som min mor alltid sa - den skjønne kler alt.

Et alldeles nydelig par var det :Nikke:

Gjest Kiara!
Skrevet

Jeg er så enig med siste taler! Utrolig flott par. Likte veldig godt at de har holdt det hele nært og privat også. Har lite sansen for bryllup på utstilling som jeg tror T.Damli sitt fort kunne blitt pga hysteriet.

Dette er eleganse på sitt reneste og flotteste! Gud hun er flott! Madeleine kommer nok til å velge noe helt annet. Hun er ikke like bundet av kongelig etikkette om tekkelighet. Noe vi vanlige bruder har litt å lære av. ;)

crown+princess+victoria+of+sweden.jpg

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Blir spennende å hvilken kjole Madeleine skal ha, og om den blir å ligne disse kjolene som er blitt mer og mer populære. Er det noen som vet når bryllupet er?

Anonym poster: 65645a7d0b51c04ed7f7a97b0af268a3

Skrevet (endret)

Victoria var utrolig nydelig på sin bryllupsdag. Husker at jeg så på bryllupet hele dagen :)

Dessuten så hun utrolig lykkelig ut den dagen. Mange av disse kongelige bryllupene kan fort virke litt stive, men dette bryllupet virket så flott og ekte.

Edit: og så er hun også en veldig vakker dame :)

Endret av Samaysa
  • Liker 4
Gjest Kiara!
Skrevet

Blir spennende å hvilken kjole Madeleine skal ha, og om den blir å ligne disse kjolene som er blitt mer og mer populære. Er det noen som vet når bryllupet er?

Anonym poster: 65645a7d0b51c04ed7f7a97b0af268a3

Bryllupet er neste lørdag 8.juni! :bolledeig:

Og bryllupsmiddagen skal serveres i telt, så dette kan bli noe annet enn de andre bryllupene!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...