Bridezilla2014 Skrevet 1. juni 2013 #1 Skrevet 1. juni 2013 Hei alle sammen Jeg og min kjære skal ha vielsen vår i et lokale på somme hotell som resten av bryllupet i august neste år. Lokalet er et typisk konferanserom, men er helt nøytralt med lyse vegger og tregulv. Hotellet har rød løper som de legger ut og nøytrale grå stoler som settes frem.. På selve veggen der vigsler og brudepar skal stå er det en dør og et lerret. Vi vil gjerne gjøre noe slik at dette ikke syntes..! Ønsker også en slags "alterløsning", altså noe som rammer inn brudeparet eller som ellers gir en fin bakgrunn. Vi trenger tips til hvordan dette lokalet kan pyntes for å bli finest mulig med tanke på vielsen.. Kanskje noen har tips, råd, inspirasjonsbilder?
plix Skrevet 1. juni 2013 #2 Skrevet 1. juni 2013 Fiberduk! Vi skal bruke meter på meter for å pynte opp et kjedelig rom selv. Men gulvet er så slitt at det ser skittent og grått ut på bilder. Vet ikke hvordan løse det.
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2013 #3 Skrevet 2. juni 2013 Fiberduk! Vi skal bruke meter på meter for å pynte opp et kjedelig rom selv. Men gulvet er så slitt at det ser skittent og grått ut på bilder. Vet ikke hvordan løse det. Fortell mer! Anonym poster: baa6599aa67ec80440b22796abeef78d
plix Skrevet 2. juni 2013 #4 Skrevet 2. juni 2013 Fiberduk er hvitt og fåes tak i på gartnerier b.la. Det er noe som brukes over jordbær, gulrøtter og mye annet som skal beskyttes for vær, vind, dyr o.l. Skal se om jeg finner mer info om dette, mulig Felleskjøpet og /eller Plantasjen er til hjelp
plix Skrevet 2. juni 2013 #5 Skrevet 2. juni 2013 Skriver fra mobil, så får ikke til å linke ordentlig. Ser det brukes til bygging, for å dekke mer enn bare planter og kan fåes tak i "rundt omkring". http://www.google.no/search?q=fiberduk&client=ms-android-sonyericsson&hl=nb&source=android-browser-type&v=133247963&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=W1OrUe3dO5GChQeP0IH4Dg&ved=0CAgQ_AUoAQ&biw=480&bih=732&sei=aFOrUYigLZSQ4gST_IHgAQ
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2013 #6 Skrevet 2. juni 2013 Fiberduk er da fryktelig stivt og grovt, vil ikke det bare få stedet til å se ut som et anleggsområde? Anonym poster: 4bd96a7acad18f3c2a0d398f0edfa4df
Gjest Kiara! Skrevet 2. juni 2013 #7 Skrevet 2. juni 2013 Fiberduk er da fryktelig stivt og grovt, vil ikke det bare få stedet til å se ut som et anleggsområde? Anonym poster: 4bd96a7acad18f3c2a0d398f0edfa4df Jo, det vil jeg tro. Mitt beste tips er å jobbe med lokalet, ikke mot det. Mye kan gjøre med en enkel kanadalaber som det er god høyde på. Tenker på de som er godt over en meter høye. Et bord med en farget duk feks og at stoler markerer at her foregår vielsen. Man trenger ikke mye for å dra blikket oppover der vielsen skal være. Og når det skal være innendørs tenker jeg faktisk at mer er bedre. man drar ikke med seg en hageportal inn feks. Den røde løperen vil også gjøre sitt til at blikket blir dratt oppover. 3
plix Skrevet 2. juni 2013 #8 Skrevet 2. juni 2013 Fiberduk er da fryktelig stivt og grovt, vil ikke det bare få stedet til å se ut som et anleggsområde? Anonym poster: 4bd96a7acad18f3c2a0d398f0edfa4df Ikke enig med deg, det ser bra ut på vegger om man draperer litt og fester det fint Ihvertfall om man sammenligner med utgangspunktet! Nå vet jeg ikke hvordan lokalet til TS ser ut, men vårt lokale for dagen brukes til brylluper, og da er fiberduk populært i bruk. Skulle gjerne hatt noen bilder..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå