Gjest asanti Skrevet 30. juni 2013 #121 Del Skrevet 30. juni 2013 Velkommen hit Bella! Jeg følger med på dagboken din, men tror ikke jeg har lagt igjen noe spor? Du er jo godt i gang du. Kjenner igjen det du sier om dårlige knær, det har jeg også så derfor gjør jeg pilates for å styrke godt opp slik at andre øvelser bli bedre å gjøre ettervært. Jeg skal skrive ut den der planen din å gi den til samboer, tviiiler på at han vil følge min fire ukers plan med pilates. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 30. juni 2013 Forfatter #122 Del Skrevet 30. juni 2013 Hei Belle, så koselig at du joiner! Ser at du har en god plan fremfor deg! Squats (eller hva det het..), er det knebøy? -- Har jaget mann og barn ut av huset for å gjøre ferdig noe papirarbeid, så tror jeg nå skal være flink og ta ei økt. MEN mest har jeg lyst til å benytte meg av ro og stillhet, bare puste ut og koble av.. Så da leser jeg nok til teoriprøva istedet Har ikke tid til å slappe av igrunn.. Det får bli når lappen er på plass! Bil er jo rett og slett luksus. Og da blir det lettere å møte andre som skal ut å gå også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 30. juni 2013 Forfatter #123 Del Skrevet 30. juni 2013 Arrait, nettopp sunget og spilt piano, jeg.. Å, herlighet for ei treningsøkt! Syng og vær glad, trim med sang! *puh* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 30. juni 2013 #124 Del Skrevet 30. juni 2013 Velkommen hit Bella! Jeg følger med på dagboken din, men tror ikke jeg har lagt igjen noe spor? Du er jo godt i gang du. Kjenner igjen det du sier om dårlige knær, det har jeg også så derfor gjør jeg pilates for å styrke godt opp slik at andre øvelser bli bedre å gjøre ettervært. Jeg skal skrive ut den der planen din å gi den til samboer, tviiiler på at han vil følge min fire ukers plan med pilates. Tror ikke jeg har sett deg der inne, nei. Men man legger jo merke til ulike brukernavn rundtom i dagbøkene. Jeg har dessverre et ødelagt kne og et overbelastet kne pga det ødelagte kneet. Ikke så mye jeg kan gjøre med det. Men jeg har blitt veldig flink til å ''trene rundt'' det da. Er derfor jeg er så glad i spinning. Da kjenner jeg hverken knær eller bekken - som jeg også har hatt litt trøbbel med etter begge fødslene. Deilig! Hei Belle, så koselig at du joiner! Ser at du har en god plan fremfor deg! Squats (eller hva det het..), er det knebøy? -- Har jaget mann og barn ut av huset for å gjøre ferdig noe papirarbeid, så tror jeg nå skal være flink og ta ei økt. MEN mest har jeg lyst til å benytte meg av ro og stillhet, bare puste ut og koble av.. Så da leser jeg nok til teoriprøva istedet Har ikke tid til å slappe av igrunn.. Det får bli når lappen er på plass! Bil er jo rett og slett luksus. Og da blir det lettere å møte andre som skal ut å gå også Squats er knebøy, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 30. juni 2013 #125 Del Skrevet 30. juni 2013 Ja man gjør jo det Belle. Huff, så det er såpass ja. Det kan ikke være noe særlig. Jeg har hypermobileledd så må trene på en litt spesiell måte. Men merker at om jeg er forsiiktig med pilatesøvelsene så går det greit og at det tåler mer ettervært. Ønsker meg spinningssykkel hjemme. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tina_O Skrevet 1. juli 2013 #126 Del Skrevet 1. juli 2013 Aiai, en tråd for meg:-D Kanskje det blir litt KG-tid igjen da, hehe. Ikke vært mye her inne etter at vesla kom:-) Status: 68 kg. Veide 67,5 før graviditeten, la på meg 12-13 kg underveis. Så vektmessig er det ikke mye igjen til utgangspunktet. Men mangler en del muskler og mye på formen. Midje: 76cm Lår: 58cm Hofte: 96cm Prioriteringer: 1) få til en fellestur i uka på fjellet/på sykkel med mannen mens vi har barnevakt. Bra for kjærligheten og bra for formen og motivasjonen;-) 2) spe på med en trening i uka på sykkel evt. Treningssenter hvis dårlig vær, mens mannen har vesla 3) Trilleturer så mye jeg har anledning til. Har mye fjell og bakker omkring her, så ikke vanskelig å få til harde nok turer. Har testa intervaller med vogna også, funker som bare det! 4) Styrkeøvelser på stuegulvet Mål: Delmål 1 er å nå 67,5 kg før ferietur 17. juni Delmål 2 er å få styrken og musklene i beina tilbake i løpet av sommeren. Delmål 3 er sykkelritt 3. august under 3,5 timer Delmål 4 er 65 kg til bryllupet vårt i november, føle meg smashing, samt god sykkelform da vi skal ha en måneds sykkelferie hele november Bonusmål 1 løpe fra treningsvenninnene samt ta de i armhevinger i løpet avhøsten - hoho! Bonusmål 2 sykle fra mannen opp Fatagadalen i november Status: Vekt: 66,1kg -1,9kg siden 3.juni Midje: 76cm Lår: 58cm Hofte: 96cm Delmål 1: ok:-) Delmål 2: Følte jeg lå godt an før jeg ble syk, godt å se magen litt mer definert og litt muskler i beina og leggene igjen. Men etter to uker dønn i ro, føler jeg meg som en slappfisk. Vel, sånn midt på treet fornøyd. At buksene strammet, var vel bare noe jeg innbilte meg når jeg følte meg slapp og hadde dårlig samvittighet etter en stor pose med sjokoladeboller;-) Men skjønner ikke hvor de 2 kg satt. Føler ikke at jeg ser slankere ut, og målene er jo de samme.... Var på god vei med formen, men satser på at jeg henter meg kjapt inn igjen. Mannen lovte meg treningstid i kveld, og på onsdag har vi barnevakt, så da blir det sykkeltur med mannen:-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 1. juli 2013 #127 Del Skrevet 1. juli 2013 Huffda, du ble liggende så lenge? Så kjedelig å være syk! Men jeg tipper det kommer seg fort igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tina_O Skrevet 1. juli 2013 #128 Del Skrevet 1. juli 2013 Huffda, du ble liggende så lenge? Så kjedelig å være syk! Men jeg tipper det kommer seg fort igjen. Nei da, ikke så ille, var syksyk en uke, og snørrete noen dager til uten at jeg følte meg syk. Men tar ikke sjansen på å trene sykling før jeg er helt frisk. Og de siste dagene av ferien var det regn og/eller vi kjørte. Såååååå, massevis av unnskyldninger for ikke å trene på 2 uker.. Hohoho;-) Men i gang igjen i dag! ( håper mannen husker det da, at jeg skulle ha treningstid i dag....) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 2. juli 2013 Forfatter #129 Del Skrevet 2. juli 2013 Heia Tina, dette går bra Ned 2 kg er fine greier -- Lite trening her i gården.. Kun lesing til teoriprøve. Får komme sterkere tilbake etter torsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tina_O Skrevet 3. juli 2013 #130 Del Skrevet 3. juli 2013 -- Lite trening her i gården.. Kun lesing til teoriprøve. Får komme sterkere tilbake etter torsdag Når er teoriprøven din? Lykke til med lesing og prøve:-) Noen dagers avbrekk fra trening kan være godt for motivasjonen det:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 3. juli 2013 Forfatter #131 Del Skrevet 3. juli 2013 Når er teoriprøven din? Lykke til med lesing og prøve:-) Noen dagers avbrekk fra trening kan være godt for motivasjonen det:-) Tusen takk, Tina! Skal ta den imorgen Men det går nok greit. Jeg skal klare det! Målet er jo 0 feil, og på diverse øveprøver på nett og apper ligger jeg mellom 1 og 5 feil Ja, motivasjonen er ikke heeelt der.. Men mulig jeg trener med mammaene i barselmafiaen imorgen kveld. Intervaller og styrke! Fine greier Er du igang med treningen igjen eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tina_O Skrevet 3. juli 2013 #132 Del Skrevet 3. juli 2013 Lykke til en gang til!!! Ja:-D i gaaaaang!! Sykkeltur alene på mandag og sykkeltur med mannen i dag - 5,5mil og jeg lå foran og dro store deler av turen:-) og mannen dro skikkelig på og prøvde å "riste" meg av, men jeg hang på. Han var skikkelig overraska over at jeg klarte det, hehe. Fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 5. juli 2013 Forfatter #133 Del Skrevet 5. juli 2013 Status quo fra forrige uke. Kun 0,5 cm mindre rundt låret! Havna på skikkelig mølletrening igår! Har ikke svetta så mye siden fødselen, as!! Fint vær idag, så da blir det ut på trilletur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tina_O Skrevet 5. juli 2013 #134 Del Skrevet 5. juli 2013 Status quo fra forrige uke. Kun 0,5 cm mindre rundt låret! Havna på skikkelig mølletrening igår! Har ikke svetta så mye siden fødselen, as!! Fint vær idag, så da blir det ut på trilletur! Heiaheiaheia!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 5. juli 2013 #135 Del Skrevet 5. juli 2013 Flink du er Nuttapia! Vil å gå tur, men her regner det vannrett. Status uke 6 Vekt: 57,2kg (+0,6) Midje: 69cm (0) Mage/hofte: 80cm (-3) Lår: 50cm (-1) Nå er jeg kommet så godt i gang at jeg klarer ikke legge meg uten å gjøre disse øvelsene. Men jeg må bli flinkere å gå turer! Er så lei dette regnværet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 5. juli 2013 Forfatter #136 Del Skrevet 5. juli 2013 Heiaheiaheia!!! Takk, og heia heia deg også!!! Blir ikke trilletur. MEN ei venninne kommer kl 18 idag, og da blir det speedwalk opp og ned alle bakkene her! Flink du er Nuttapia! Vil å gå tur, men her regner det vannrett. Status uke 6 Vekt: 57,2kg (+0,6) Midje: 69cm (0) Mage/hofte: 80cm (-3) Lår: 50cm (-1) Nå er jeg kommet så godt i gang at jeg klarer ikke legge meg uten å gjøre disse øvelsene. Men jeg må bli flinkere å gå turer! Er så lei dette regnværet. Føler meg egentlig ikke så flink, for jeg gjør jo ikke sjelden noe alene, slik DU gjør! Si meg, hvor får du motivasjonen fra? Bortsett fra de fantastiske resultatene, da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 5. juli 2013 #137 Del Skrevet 5. juli 2013 Takk, og heia heia deg også!!! Blir ikke trilletur. MEN ei venninne kommer kl 18 idag, og da blir det speedwalk opp og ned alle bakkene her! Føler meg egentlig ikke så flink, for jeg gjør jo ikke sjelden noe alene, slik DU gjør! Si meg, hvor får du motivasjonen fra? Bortsett fra de fantastiske resultatene, da.. Lurer å på hvor jeg henter motivasjonen fra. Må være bestevennen til samboer som ALLTID preiker om motivasjon,motivasjon og atter motivasjon. At man hele tiden finner unnskyldninger for å ikke trene. Og han har fått enorme resultater. Så mulig jeg er blitt motivert av han. Og at etter fødselen så var det så minus i magemuskler at man kunne jo stikke fingern igjennom magen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 9. juli 2013 Forfatter #138 Del Skrevet 9. juli 2013 Løpetur på fredag som var! Jeg orket å jogge endel, det var sååå deilig! Idag var det nok en tur sammen med venninna mi over bakkene her på stedet. 4,7km tar runden Etterpå kjørte hun meg hardt med diverse styrkeøvelser.. Nå er jeg sliiiten, også fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 10. juli 2013 #139 Del Skrevet 10. juli 2013 Løpetur på fredag som var! Jeg orket å jogge endel, det var sååå deilig! Idag var det nok en tur sammen med venninna mi over bakkene her på stedet. 4,7km tar runden Etterpå kjørte hun meg hardt med diverse styrkeøvelser.. Nå er jeg sliiiten, også fornøyd! Kjempebra! Høres deilig ut bli ordentlig kjørt. Jeg tar det med klinkende ro. Opererte tre visdomstenner ut igår så har en del vondt nå ja. Er det lov å si at dette er verre enn fødsel? Vekten har gått ned en del siden fredag. Men hva hjeler det når det er muskelmasse som forsvinner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 10. juli 2013 #140 Del Skrevet 10. juli 2013 Oi! Ser nå at det er 1kg som er blitt borte siden fredag. Hjeles. Tok på å stresse med dåp og tannlegebesøk mandag og igår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå