Nuttapia Skrevet 21. juli 2013 Forfatter #141 Del Skrevet 21. juli 2013 Uke 80 trening denne uka.. Full skjerpings til uka.. Jeg får igjen glidelåsen på forlovelseskjolen, den sitter som et skudd i midjen, men magen er litt stor under midjesømmen.. Heldigvis er skjørtet litt stort, så det kamufleres noe, men jeg må nok ty til hold-in strømpebukse. Klipper bare av bena på de, for har lyst til å ha bare ben under kjolen 19.juliMidje: 72,5 -2,5Mage: 94 Lår: 52.5 Kilo: 62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 24. juli 2013 #142 Del Skrevet 24. juli 2013 Nå er det bare 6.5 uke siden jeg fødte, men siden jeg har et vanvittig søtsug og gjerne skulle bli kvitt det (går det mens man ammer?), så kanskje dette er gruppa for meg . Vekta går grådig fort nedover om dagen (veier 3 kilo under hva jeg veide da jeg ble gravid), men tipper jeg surfer på denne denne gratisbølga man har i starten og at det ikke om så alt for lenge vil stoppe opp og jeg må jobbe mer for å nå match-vekta mi på ca. 60 kilo (veide 71 når jeg ble gravid (( )). Gikk i samboerfella gitt Hadde også veienekt for meg selv fordi jeg ikke ville kvitte meg med min vektopphengthet, men resultatet ble dessverre at jeg heller slakket veldig av og la på meg rett og slett alt for mye. Trente fortsatt en del styrke, så det er kanskje også derfor jeg ikke helt så hvordan landet lå. Har nemlig veid 70 før og vært langt mer dvask, så alle disse ekstrakiloene var nok ikke baaare fett (men, jeg skal ikke unnskylde det for mye - det ble for mye vinkos og sukker). Uansett, jeg veide og målte meg selv i går og dette er da ukens resultat (har egentlig måle/veiedag på fredager, men var så nysgjerrig): Vekt: 68.0 (mål 60).Midje: 74 (mål 67-68)Nedre mage: 88.5 (mål 82)Rumpe: 98.5 (sprettrumpe, ingen spesifikke cm-mål)Lår: 59 (mål 56) 8 kilo er en del, så regner egentlig med å bruke minst 6 måneder. Vil ikke at det skal gå for fort heller pga melka. Så langt har det gått bra, selv om jeg har noen kraftige nedrykk vektmessig, men på sikt må jeg kanskje passe på om det altså ikke bremses ned av seg selv (noe jeg egentlig tror). Planen er å fortsette med trilleturer og starte opp med lett trening i august og gravids øke mengde og intensitet utover høsten. Kostholdet skal jeg også ta tak i, men tror ikke det blir noe av i denne sommervarmen. Da er veien til isdisken så altfor kort . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 25. juli 2013 #143 Del Skrevet 25. juli 2013 Heier på deg Pyntestøv! Du er skikkelig flink. --- Jeg selv har ikke vært like flink i sommerferien, men var tilbake på spinningsykkelen på mandag. Fytti grisen for en fantastisk time det var! Intervallspinning. Jeg var grisesliten etterpå, til og med håret mitt var slitent. Men sånn godsliten altså. Gjett om det skal bli en av de faste timene fremover nå. Mannen reiste på jobb på tirsdag så det blir ikke så veldig mye treningssenter de neste to ukene. Skal prøve en formiddagstrening med barnepassen på senteret, men har ikke vært så heldige med storesøster da hun var liten så vi får se. Går mye tur da. Tirsdag ble det langtur med mini og i går ble det litt over en time med søskenvogna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 25. juli 2013 #144 Del Skrevet 25. juli 2013 Syns du virker kjempeflink jeg Belle!! Gruer meg skikkelig masse til de første turene på helsestudio fordi jeg vet de blir så innmari harde. Må kanskje ta vogna fatt og gå litt i lillomarka før den tid - det er god trim det. Alle de bakkene, pjuuu.... svett bare av å sitte her i sofaen og tenke på dem , haha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 25. juli 2013 Forfatter #145 Del Skrevet 25. juli 2013 Hei Pyntestøv! Så moro at du slenger deg på! Skulle ønsker jeg hadde dine mål, as! -- Ingen trening denne uka heller, MEN holdt på med oppussing og ellers husarbeid i denne varmen, og har svettet helt utrolig.. SPØRS om jeg gidder å måle meg imorgen, haha.. Jo, må jo det.. Er jo frøktli spent..! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 25. juli 2013 #146 Del Skrevet 25. juli 2013 Dere er så flinke! Jeg har ikke trent på over to uker nå. :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 26. juli 2013 Forfatter #147 Del Skrevet 26. juli 2013 Dere er så flinke! Jeg har ikke trent på over to uker nå. :/ Jeg har heller ikke trent på over 2 uker.. Når det blir litt kjøligere i luften, så tror jeg motivasjonen blir bedre for min del iallfall. Men er mulig venninna mi drar meg ut av døra til uka, og det er bra Uke 9: Midje: 72,5Mage: 93 -1cmLår: 51,5 -1cmKg: 62Da har det hjulpet litt at jeg har kortet ned inntaket per måltid. Får håpe det fortsetter å krype nedover.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 26. juli 2013 #148 Del Skrevet 26. juli 2013 Jeg har heller ikke trent på over 2 uker.. Når det blir litt kjøligere i luften, så tror jeg motivasjonen blir bedre for min del iallfall. Men er mulig venninna mi drar meg ut av døra til uka, og det er bra Uke 9:Midje: 72,5Mage: 93 -1cmLår: 51,5 -1cmKg: 62Da har det hjulpet litt at jeg har kortet ned inntaket per måltid. Får håpe det fortsetter å krype nedover.. Her ber jeg til værgudene om opphold. Du går jo også nedover ser jeg selv med lite trening. Det er bra! Uke 9 (2 uker treningsstopp) Vekt: 56,9kg Midje: 68cm (+2) Mage/hofte: 77cm Lår: 49cm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Vims Skrevet 26. juli 2013 #149 Del Skrevet 26. juli 2013 Jeg må si jeg ikke syntes de målene deres høres så gale ut jeg... Kan jeg får spørre hvor høye dere er? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 26. juli 2013 Forfatter #150 Del Skrevet 26. juli 2013 Jeg er 1.64 m Begynner å bli fornøyd, eneste er jo gravidmagen som sitter godt fast hos meg. Mye hud til overs. Trekker seg nok inn etterhvert, men det tar jo så himla lang tid.. Ellers er min plan å bli stram! (Egentlig var det å passe helt perfekt inni forlovelseskjolen neste lørdag, men dét klarte jeg ikke, gitt! Må ty til hold-in.. *hurra*) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 26. juli 2013 #151 Del Skrevet 26. juli 2013 Jeg er 160cm. Og det er magen som er greia mi. Den ser nesten ennå gravid ut i forhold til resten av kroppen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 27. juli 2013 #152 Del Skrevet 27. juli 2013 Syns dere høres så utrolig flotte ut jeg. Du må ha noen nydelig, slanke lår Nutta og Asanti - wow, du er fin og smal rundt livet og hoftene. Er fort gjort å se seg blind på et tall på vekta i hvert fall. Jeg vet at flere av mine venninner, til tross for at de ble slanke igjen etter fødsel, brukte oppmot et år før magen var tilbake til sin vanlige størrelse. Det er i hvert fall noe jeg må prøve å minne meg på fremover, for er virkelig "sinna" på hvordan magen ser ut om dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 27. juli 2013 #153 Del Skrevet 27. juli 2013 Mitt mål er å få omgjort det jeg klarte å legge på meg fra fett til muskler. Ønsket er høyt om mer former så Bubble Butt er velkommen her. Nesten da. Hoho! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Vims Skrevet 27. juli 2013 #154 Del Skrevet 27. juli 2013 Jeg driver med et rumpeprosjekt om dagen, kanskje det kan være noe for dere også? Veldig greit opplegg for slappe rumper, og en god forberedelse på etterhvert å trene med tyngre vekter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 27. juli 2013 #155 Del Skrevet 27. juli 2013 Spinning i dag! Deilig med lørdagsspinning altså. Makspuls på 92% og nesten 450 kalorier brent gjør godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 20. august 2013 Forfatter #156 Del Skrevet 20. august 2013 Oh! Lite trening på meg de siste ukene! Ferie har vært deilig Nå skal jeg ta fatt på treninga igjen! Gjøre meg klar for jobbstart, slik at jeg føler meg litt fresh Jeg ser at jeg har gått ned enda noen cm, men kiloene ligger som før Så blir bra å få fart på kroppen, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tina_O Skrevet 6. september 2013 #157 Del Skrevet 6. september 2013 Aiai, en tråd for meg:-D Kanskje det blir litt KG-tid igjen da, hehe. Ikke vært mye her inne etter at vesla kom:-) Status: 68 kg. Veide 67,5 før graviditeten, la på meg 12-13 kg underveis. Så vektmessig er det ikke mye igjen til utgangspunktet. Men mangler en del muskler og mye på formen. Midje: 76cm Lår: 58cm Hofte: 96cm Prioriteringer: 1) få til en fellestur i uka på fjellet/på sykkel med mannen mens vi har barnevakt. Bra for kjærligheten og bra for formen og motivasjonen;-) 2) spe på med en trening i uka på sykkel evt. Treningssenter hvis dårlig vær, mens mannen har vesla 3) Trilleturer så mye jeg har anledning til. Har mye fjell og bakker omkring her, så ikke vanskelig å få til harde nok turer. Har testa intervaller med vogna også, funker som bare det! 4) Styrkeøvelser på stuegulvet Mål: Delmål 1 er å nå 67,5 kg før ferietur 17. juni Delmål 2 er å få styrken og musklene i beina tilbake i løpet av sommeren. Delmål 3 er sykkelritt 3. august under 3,5 timer Delmål 4 er 65 kg til bryllupet vårt i november, føle meg smashing, samt god sykkelform da vi skal ha en måneds sykkelferie hele november Bonusmål 1 løpe fra treningsvenninnene samt ta de i armhevinger i løpet avhøsten - hoho! Bonusmål 2 sykle fra mannen opp Fatagadalen i november Nå er det skrevet svart på hvitt, så nå må jeg innfri;-) Fikk kjærestetur med mannen på lørdag, en liten fjelltur. Han slet, mens jeg hadde mer å gå på, så lover godt. Mannen la nok på seg en del mer enn meg under graviditeten, hehe, så han sliter med oppoverbakkene;-) Merker det gjør kjempegodt med litt alenetid med mannen, blir nesten litt nyforelska igjen. Og setter myye mer pris på de turene nå, ikke så ofte man får anledning. Vekker til live treningsdagboka:-D Alt har ikke gått helt etter planen, men nå er jeg på sporet av noe igjen;-) Nevnte tidligere at vesla var urolig om natta og det ble bare et par timers søvn på meg en god periode. Treningen ble ikke akkurat førstepri da. Nå sover vi litt bedre, så nå er vi i gang med trening igjen. Syklingen går strålende, men trillingen må jeg begrense litt til en tur i uka, sliter fortsatt med bekkenet og tør ikke utfordre det for mye. Mannen er kjempeflink til å motivere, og er innstilt på at han har vesla så jeg får sykle. Har fått tatt opp igjen litt styrketrening på stuegulvet også. Fikk litt sjokk her en dag da jeg innså at det var bare 2 mnd til avreise og vi snart skal gifte oss - det motiverer, haha. Vi skal jo sykle fjell og må være i god form! Og har lyst å føle meg kjempefin og slank og stram på bryllupsdagen. Status: 65,3 kg (-2,7 kg siden første status her inne) Midje: 73cm (-3) Lår: 57cm (-1) Hofte: 96cm (0) Prioriteringer: 1) fellesturene har det ikke blitt så mye av som vi skulle ønske. Vesla har blitt så kresen på barnevakt... 2) Får til flere turer alene mens mannen har vesla, kjempe! 3) Trilleturene har som nevnt begrenset seg. Men var på lang tur i går på toppen av et fjell! Puh! Med vogn og 9 kg baby, så var det skikkelig hard trening! Nå må bekkenet hvile noen dager... 4) Styrkeøvelser på stuegulvet tar vi litt innimellom:-) Mål: Delmål 1 - ok Delmål 2 - begynner å nærme seg:-) Delmål 3 - ble ikke noe av grunnet for lite trening pluss vi var arrangør Delmål 4 - 0,3 kg igjen, sykkelformen er stigende, og er på god vei til å føle meg smashing;-) Bonusmål 1 - avlyst pga bekkenet Bonusmål 2 - hoho, får se, sykla fra mannen opp et lite fjell her en dag, faktisk;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 6. september 2013 #158 Del Skrevet 6. september 2013 Synes du har vært flink jeg. Blir så spennende og koselig med bryllupsreise. Hvor lenge skal dere være borte? Blir dere der alene forresten? For min egen del har det dalt totalt, betennesle i armene og i tøffe perioder kjenner jeg det godt i knærne. Hypermobileledd og alene med vesla i de verste periodene er ikke noe særlig. Men derfor burde jeg jo virkelig trene masse styrke. Så nå har foreldrene mine foreslått å være barnevakt to ganger i uken så jeg får dratt for meg selv å trent. Setter stor pris på det. Har liksom ikke spurt for jeg vil helst klare meg alene. Skal vi ikke kick-starte høsten jenter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 6. september 2013 Forfatter #159 Del Skrevet 6. september 2013 JO - la oss kickstarte!! Jeg begynner i jobb om 2 uker, og fra da av skal jeg trene regelmessig. Blir mye nytt å sette seg inn i på jobb, så jeg vil nok trenge både avkobling og energiboost! Tør ikke måle meg idag.. Jeg gjør det heller om ei uke! Fått litt mage igjen, men musklene bygges godt, for nå er vesletassen nokså aktiv og ca 8,5 kg. Jeg har fått tydelige muskler i armene, så dette blir bra Flink du er, Tina! Synd bekkenet ditt krangler enda, men det går seg nok til - sakte MEN sikkert Også så bra at foreldra dine stiller opp som barnevakt, Asanti! Fokus på styrke høres lurt ut! MATFOKUS: Knekkebrød med moderat pålegg Kun brød i helgen (Mannen lager surdeigsbrød med spelt og masse deilige frø) Rent kjøtt Mer salat, rotgrønnsaker og bær Kutte ned på pasta, potet og ris Jeg reagerer på kokt/stekt tomat og blir oppblåst. SKIKKELIG oppblåst. La være å spise tomatsauser etc. Godis kun på lørdag. Skal på fest imorgen, men er sjåfør Billig og sunt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tina_O Skrevet 6. september 2013 #160 Del Skrevet 6. september 2013 Synes du har vært flink jeg. Blir så spennende og koselig med bryllupsreise. Hvor lenge skal dere være borte? Blir dere der alene forresten? For min egen del har det dalt totalt, betennesle i armene og i tøffe perioder kjenner jeg det godt i knærne. Hypermobileledd og alene med vesla i de verste periodene er ikke noe særlig. Men derfor burde jeg jo virkelig trene masse styrke. Så nå har foreldrene mine foreslått å være barnevakt to ganger i uken så jeg får dratt for meg selv å trent. Setter stor pris på det. Har liksom ikke spurt for jeg vil helst klare meg alene. Skal vi ikke kick-starte høsten jenter? Vi gleder oss stort til bryllup og reise:-) Blir borte 4 uker, masse gjester, så det blir veldig kjekt:-) Oi, så kjedlig at du sliter med kroppen... Foreldrene dine har kanskje skjønt at du trenger litt egentid, så bra:-) Kick start er jeg med på - er allerede i gang! Har faktisk begynt å skrive opp maten også siste uken, må bli litt bevisst på hva jeg putter inn;-) Har kuttet mer ned på karbohydratene, og det har hjulpet, men merket det ble mindre melk et par dager, da jeg spiste for lite, og for lite karbo i tillegg til trening. Så jeg må være forsiktig, skal være akkurat passe;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå