Nuttapia Skrevet 12. juni 2013 Forfatter #61 Del Skrevet 12. juni 2013 Oh, 1 times spurttrening med vogn er unnagjort! PUH! Kjente jeg ble MEGET mer sliten enn etter turen igår, selvom det er 5 grader kaldere ute idag Herlig å kjenne at man nesten ikke klarer den siste bakken Tok faktisk mål etter treninga, og jeg tror jammen at det blir bedre resultat denne uka, enn den forrige! Nuh skal jeg begynne med styrketrening, kanskje sammen med lille(store)-gutt også. Spørs om han setter sånn pris på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tina_O Skrevet 12. juni 2013 #62 Del Skrevet 12. juni 2013 wow! kred! Null kred til meg.... forkjøla og slapp.... ahhh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Vims Skrevet 12. juni 2013 #63 Del Skrevet 12. juni 2013 Flinka!! Her har det vært en heller sløv uke hittil, men jeg har i det minste vært ganske flink i matveien. Har gått ned en halv kilo siden forrige uke, så her går det riktig vei! 4 kg igjen til målet nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 12. juni 2013 Forfatter #64 Del Skrevet 12. juni 2013 God bedring, Tina! Ikke rart du ikke orker noe ekstra da. Slappe av når man er syk.. Men du er jo så himla flink ellers, da Veldig bra, Vims! Maten har jo litt å si. Mye på kveldstid sier jo seg selv, iallfall her i gården! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 13. juni 2013 #65 Del Skrevet 13. juni 2013 Denne uken har ikke vært like bra. Bortsett fra at matlysten er blitt bedre. Nå har jeg utført Abs on fire fra Blogilates på youtube. Looord det brenner! Skal gjøre litt mer tenker jeg. Fikk en kjole i dag som har noen cm igjen på glidelåsen før å få igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 13. juni 2013 #66 Del Skrevet 13. juni 2013 God bedring Tina! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 13. juni 2013 Forfatter #67 Del Skrevet 13. juni 2013 Bra jobba, asanti - og godt at matlysta er tilbake! Den trengs når det trenes! Rolig dag her - dårlig vær! Satser på finvær imorgen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 14. juni 2013 #68 Del Skrevet 14. juni 2013 Statusrapport 14.06! Vekt: 57,8kg (-0,3kg) Midje: 75cm (-2cm) Mage/hofte: 87cm (-1cm) Lår: 54cm (-1cm) Jeg trener bare pilates og går turer, selv om at det har vært lite turer den siste uka. Jeg er blitt mykere og kan ta i gulvet uten problem. Det har jeg aldri klart før. Og jeg har fått bedre kontroll og balanse på øvelsene. Det betyr at jeg har fått bygd opp mange fler småmuskler også. Status hos dere andre flinke mammaer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 14. juni 2013 Forfatter #69 Del Skrevet 14. juni 2013 Flinke Asanti!!! Uke 3: Fortsatt 63kg Midje: 75,5cm -3,5 cm Mage: 94cm -3,5cm Lår 54,5cm -1,5cm Endelig begynner treningen å ta litt form, har igrunn sittet på sofaen siden fødselen. Så da er det nok ikke rart at det renner av fort i begynnelsen. Får på meg 3 av olabuksene mine igjen, og dét er herlig! Vekk med gravidbuksene.. Må begynne mer med styrke, slik som dere.. Send meg gjerne noen tips hvis det ligger noe ute på YouTube etc Magen må pumpes!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 14. juni 2013 #70 Del Skrevet 14. juni 2013 Wow! Kjempebra Nuttapia! Jeg har prøvd forskjellige pilates-videoer, men aldri funnet noen jeg har likt. For nå. Hun som har disse er veldig flink til å påminne diverse ting underveis. Feks å ikke glemme av å holde inn navlen å få korsryggen i gulvet. Det hjelper meg masse! På kort tid har jeg jo fått mye bedre kontroll på øvelsene og holdningen min generelt. Anbefales! Og samboer er veldig nysgjerrig på hva det er jeg trener siden jeg har fått så fine resultater på bare to uker. Han som er mr.strongman når han trener. http://www.youtube.com/user/blogilates Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 14. juni 2013 Forfatter #71 Del Skrevet 14. juni 2013 Tusen takk! Siden du har fått gode resultater så fort, så skal jeg kvinne meg opp til litt innetrening! Det er allerede 18 grader ute, så tror det blir varmt idag! Da bør jeg komme meg ut, solfaktor 15, og ta en liten joggings med vogna. Har ei tursti med grus rett ved som er helt flatt. Gammel jernbanelinje. Den er fin og småjogge på! Haha, mr.strongman Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 14. juni 2013 #72 Del Skrevet 14. juni 2013 Tusen takk! Siden du har fått gode resultater så fort, så skal jeg kvinne meg opp til litt innetrening! Det er allerede 18 grader ute, så tror det blir varmt idag! Da bør jeg komme meg ut, solfaktor 15, og ta en liten joggings med vogna. Har ei tursti med grus rett ved som er helt flatt. Gammel jernbanelinje. Den er fin og småjogge på! Haha, mr.strongman Det høres ut som at det blir en deilig dag. Hihi. Ja han er tilvanlig veldig sterk og en ordentlig kjekk mann. Men så ble jeg gravid og da ble jo han også gravid. Og med at han jobber som han jobber blir det lite trening. Men jeg skal nok tvinge han til å kunne ta push ups med meg på igjen snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 14. juni 2013 Forfatter #73 Del Skrevet 14. juni 2013 Det høres ut som at det blir en deilig dag. Hihi. Ja han er tilvanlig veldig sterk og en ordentlig kjekk mann. Men så ble jeg gravid og da ble jo han også gravid. Og med at han jobber som han jobber blir det lite trening. Men jeg skal nok tvinge han til å kunne ta push ups med meg på igjen snart! Ja, de mannegravid-kiloene er lumske Han sambomannen her i huset er litt laus i fisken, men han får nok motivasjon han også, når han ser hvor godt igang jeg er Han trena masse før, men det var før vi ble kjent. Han er litt sånn..barsk pudding.. Hihi! Nå skal jeg sjekke ut linken, også skal jeg ta noen utfall med han tassen på strak arm.. Spørs om jeg orker det. Er jo 8kg klump med bebis.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 14. juni 2013 #74 Del Skrevet 14. juni 2013 Ja, de mannegravid-kiloene er lumske Han sambomannen her i huset er litt laus i fisken, men han får nok motivasjon han også, når han ser hvor godt igang jeg er Han trena masse før, men det var før vi ble kjent. Han er litt sånn..barsk pudding.. Hihi! Nå skal jeg sjekke ut linken, også skal jeg ta noen utfall med han tassen på strak arm.. Spørs om jeg orker det. Er jo 8kg klump med bebis.. Kjenner meg så godt igjen! Hihi. Men nå tenker jeg at han blir motivert når han kommer hjem idag å ser hvor deilig milf han har fått seg. Må å teste ut å trene med vesla. Er nok en lur ide tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 14. juni 2013 Forfatter #75 Del Skrevet 14. juni 2013 Hahaha Deilig milf! Herlig! God link! Skal få rulla ut treningsmatta og ta noen minutter med det før jeg kaster ungen i vogna og header ut. God tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tina_O Skrevet 15. juni 2013 #76 Del Skrevet 15. juni 2013 Fortsatt syk her, og null trening... Hoho - her i huset har mannen også vært "gravid" og lagt på seg 15 kg. Jeg kjøpte ny vekt i går, og han våget seg opp på den. I dag kom han med følgende lovnad: ikke øl og brus før 1. November, ned 12 kg. Hvis ikke må han betale 20 000, jeg bestemmer formål:-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 15. juni 2013 Forfatter #77 Del Skrevet 15. juni 2013 Får håpe han går ned 11,9 kg da, Tina, så tar du deg en skikkelig strandferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tina_O Skrevet 15. juni 2013 #78 Del Skrevet 15. juni 2013 Får håpe han går ned 11,9 kg da, Tina, så tar du deg en skikkelig strandferie Må pønske ut noe lurere, det er nettopp strandferie (og bryllup!) vi skal i november;-) Forøvrig kom han nettopp inn døra akkurat da han åpnet korka på en brus. "hva er det?" spør jeg. "åh. FAEN". Korka på, tabben avblåst. 20 000 fortsatt i behold. Kanskje jeg ikke skulle sagt no??!;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 15. juni 2013 Forfatter #79 Del Skrevet 15. juni 2013 Må pønske ut noe lurere, det er nettopp strandferie (og bryllup!) vi skal i november;-) Forøvrig kom han nettopp inn døra akkurat da han åpnet korka på en brus. "hva er det?" spør jeg. "åh. FAEN". Korka på, tabben avblåst. 20 000 fortsatt i behold. Kanskje jeg ikke skulle sagt no??!;-) Hahahahaaaa Sweet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 16. juni 2013 #80 Del Skrevet 16. juni 2013 Må pønske ut noe lurere, det er nettopp strandferie (og bryllup!) vi skal i november;-) Forøvrig kom han nettopp inn døra akkurat da han åpnet korka på en brus. "hva er det?" spør jeg. "åh. FAEN". Korka på, tabben avblåst. 20 000 fortsatt i behold. Kanskje jeg ikke skulle sagt no??!;-) Det var nære på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå