Andrine22 Skrevet 24. april 2004 #41 Del Skrevet 24. april 2004 Heia Molde! :oops: Flaut å innrømme det (siden "alle" er imot dem), men jeg heier på laget og ikke personene som spiller! Det er jo tross alt min hjemby... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malama Skrevet 24. april 2004 #42 Del Skrevet 24. april 2004 Heia Molde! :oops: Flaut å innrømme det (siden "alle" er imot dem), men jeg heier på laget og ikke personene som spiller! Det er jo tross alt min hjemby... Jeg "heier mot" dem bare pga at jeg er Sunnmøring, så da må vel du kunne heie på dem om du er derfra... Ja, også fordi enkelte av spillerene var stygge i kjeften om Aafk da, da de fikk "leke med de store guttene" forrige sesong. (Og, Aafk dro i 1. divisjon like mange tilskuere på sine åpningskamp i år som Molde i tippeligaen klarte, normalt sett er det litt mer enn 6000 mennesker på en åpningskamp i tippeligaen? ) Men, egentlig, det er jo "bare fotball" det er snakk om. Også kjent som "verdens viktigste detalj" :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
'Lilly' Skrevet 24. april 2004 #43 Del Skrevet 24. april 2004 "For vi er svarte og hvite og vi er best' date=' når vi speller fotball så blir det fest - [b']ODD GRENLAND, det er laget vårt!" AMEN!! HEIA ODD GRENLAND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 25. april 2004 #44 Del Skrevet 25. april 2004 MFK Sammen med et felles mål og nå Vi er internasjonale Vi er Norges nr 1 Vi er de Vi er MFK Jeg vil ha meg frabedt å bli kalt medgangssupporter Og hvem vant i dag??? FFK FFK FFK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 26. april 2004 #45 Del Skrevet 26. april 2004 AMEN!! HEIA ODD GRENLAND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistyen Skrevet 3. mai 2004 #46 Del Skrevet 3. mai 2004 Hehe - her i byen er vi sef sikre på at FFK slår Vålerenga i dag ja. Heia FFK!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agurk Skrevet 3. mai 2004 #47 Del Skrevet 3. mai 2004 Heia Stabæk!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bare lille meg... Skrevet 4. mai 2004 #48 Del Skrevet 4. mai 2004 Hehe - her i byen er vi sef sikre på at FFK slår Vålerenga i dag ja. Heia FFK He he... Gikk ikke akkurat etter planen Misty.... Heia Tromsø!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistyen Skrevet 5. mai 2004 #49 Del Skrevet 5. mai 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 6. mai 2004 #50 Del Skrevet 6. mai 2004 Heia Tromsø! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bare lille meg... Skrevet 11. mai 2004 #51 Del Skrevet 11. mai 2004 HEIA T.I.L!!!!! Gutan våres!!!! Rosenborg go home.....!!!! ble ydmyket nok en gang gitt! Heia TIL, heia TIL! D e TIL som e bæst ut`n tvil! Heia TIL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
opa| Skrevet 12. mai 2004 #52 Del Skrevet 12. mai 2004 Heia Godset... Feil divisjon? Å nei da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå