Gå til innhold

Tippeligaen! Snart avspark!

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Fredrikstad-gutter våre veier................" :digge:

Vel, de får nok en tøff jobb mot trønderne på søndag, men vi går vel mot lysere tider?? :ler:

Videoannonse
Annonse
Gjest bare lille meg...
Skrevet

Heia Tromsø!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gutan vårres! :danse:

Gjest Malama
Skrevet

Det er en deeeilig følelse når man vinner sånn som dette. Ja, så er jeg iskald da, og det tok meg litt tid å kunne bruke fingrene igjen, og tærna er litt isbiter enda, selv om jeg brukte vintersko fordi jeg visste det ville bli kaldt. Men so what? VI VANT!

Nemlig :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Hamarkam , Hamarkam, Hamarkam - Hamarkam, Hamarkam, Hamarkam, Hamarkam, Hamarkam, Hamarkam, Hamarkam, HAMARKAM!!!!!!

Gjest Madley
Skrevet
"For vi er svarte og hvite og vi er best' date=' når vi speller fotball så blir det fest - [b']ODD GRENLAND, det er laget vårt!"

:kul:

:frustrert:

Jeg har idag vært å sett tidenes mest tåpelige kamp...Der Odd spilte som en gjeng kjerringer i skjørt og slagstøvler, men jaggu pooker meg vant de ikke...

Bodø/Glimt spilte dødsbra..men arggggggggghhhhhhhhhh..

Og han derre keepers til Odd dumma seg skikkelig ut for publikum. hehe..lo litt da ja..hehe...

Leya er engasjert.. :ler:

Skrevet

Hviss du æ Våleng'a syng med!

Hviss du æ Våleng'a syng med!

Enga! :)

Skrevet

:frustrert:

Jeg har idag vært å sett tidenes mest tåpelige kamp...Der Odd spilte som en gjeng kjerringer i skjørt og slagstøvler, men jaggu pooker meg vant de ikke...

Bodø/Glimt spilte dødsbra..men arggggggggghhhhhhhhhh..

Og han derre keepers til Odd dumma seg skikkelig ut for publikum. hehe..lo litt da ja..hehe...

Leya er engasjert.. :ler:

Hehe... Hjelper ikke å spille "dødsbra" (merkelig definisjon av "dødsbra", forresten... så strålende var det da virkelig ikke ;) ) når man ikke SCORER, vettu!!! 2-0 er 2-0... Resultatet taler for seg, knusing spør du meg!

MzS også engasjert... :hoho:

Gjest Malama
Skrevet
Hæææææia Braaaaann!

Ja, for de VAR gode i går.

Bare pokker så irriterende at jeg sølte sjokomelk utovet den hvite Brann-t-skjorta jeg skulle ha på meg på jobb i dag, da jeg spiste frokost....

Skrevet
FFK

:enig_animasjon:

Gjest gjesta
Skrevet

MFK

Sammen med et felles mål og nå

Vi er internasjonale

Vi er Norges nr 1

Vi er de

Vi er MFK

Jeg vil ha meg frabedt å bli kalt medgangssupporter :P

Gjest Anonymous
Skrevet

Haha, enn å si noe så åpenbart idiotisk som at Rosenborg har mange importer når de sikkert er det eneste laget i tippeligaen som ikke har en eneste en, masse trøndere har de og.

Jeg blir ikke provosert, bare litt lattermild ;)

Heia Rosenborg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...